Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
481/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sankaritar seurusteli aikoinaan miehen kanssa, olivat oikein onnellisia yhdessä ja niin, mutta pyörittipä kumminkin samaan aikaan pikku poikaystävää, kaveriani. Kaveri oli aivan umpirakastunut naiseen, mutta oli tuttu myös miehen kanssa ja piti häntä tosi hyvänä tyyppinä, eikä toisaalta halunnut aiheuttaa mitään ongelmia heidän suhteelleen. (oikeasti, kaveri on semmonen todella kilttimies, vähän höppänä, ehkä tossukkakin) Mutta ei vaan voinut tunteilleen mitään. No, naisen mies sai asian selville ja hetken aikaa katselivat tilannetta, päätyivät kuitenkin eroon. Kaveri oli pahoillaan mutta myös onnesta soikea, nythän hän saisi naisen lopulta itselleen!

Vaan eipä saanutkaan, nainen lemppasi myös kaverini ja otti kokonaan uuden miehen :D Eikä edes suoraan lempannut, harvensi vaan yhteydenpitoa ja jossain kohtaa tunnusti MINULLE ettei ole enää tunteita kaveria kohtaan. Minä sitten viestinviejänä että sori...

Vierailija
482/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini meni naimisiin miehen kanssa jonka olin nähnyt vain pari kertaa aiemmin kun oli selvin päin. Asuimme 300 kilsan päästä toisistamme tuolloin joten siitä syystä ei oltu enää paljon tekemisissä.

Kun menin heidän häihinsä, niin räkäkänninen sulhanen yritti vongata minua sänkyyn mainostaen kalunsa pituutta. En tietenkään suostunut enkä todellakaan edes flirttaillut kanssaan, hyi hitto, mutta tuo olisi aika räikeää pettämistä jos olisi onnistunut. En raaskinut kertoa tuosta morsiankaverilleni.

Menin entisen tyttoystavani haihin. Meni kaverini kanssa naimisiin. Morsian tuli varsin kannissa suutelemaan minua kun istuin oman vaimoni vieressa. Siina vaiheessa kun alkoi avata housujani niin oli pakko ryhtya vastarintaan. Vaimoni ei suuttunut kannisen morsiammen toilailusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinilaisten loikkaus persuista.

Vierailija
484/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisen tapauksen, että nainen meni appivanhempiensa kämppään pettämään. Eivät eronneet.

Ja sitten toisen, jossa mies petti naisen ollessa synnärillä. Naisen sukulainen sitten lopulta kävi taivuttelemassa miehen takaisin kotiinsa. Mutta miettikääpä: ovat edelleen yhdessä, vaikka tapahtui 70-luvulla. Mutta nainne kyllä maistoi tavallaan myös omaa lääkettään, sillä oli itse vienyt miehen ystävältään.

Minusta nuo molemmat tapaukset ovat kyllä niin epämääräisiä, etten kyllä uskoisi, että ei jatkuisi.

Millaisiakohan arvoja noiden lapset saivat tapauksista.

Vierailija
485/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pettäminen" (hirveän ruma sana) ei ole törkeää, siinähän tehdään sitä kaikkein kauneinta!

Vierailija
486/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä entisellä työpaikallani eräs mies ja nainen alkoivat seurustelemaan. Molemmat olivat varattuja ja miehellä perhettäkin. Miehen sisko oli yrityksessä pomona ja 'vaati' työyhteisöä pitämään salaisuuden. Eli töissä (n.130 henkeä) kaikki tiesi hwidän suhteestaan - tavallaan seurustelivat töissä, mutta molemmilla oli myös kotona parisuhde.

Lopulta miehen vaimo sai tietää ja he erosivat. Mies perusti uuden perheen tämän työpaikan naisen kanssa ja jätti miehensö, jolla ei ollu mitään käsitystä muutaman vuoden suhteesta, joka vaimolla oli ollut työpaikalla.

Vierailija
487/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukan tossukka (lempeä jättiläinen) sai viimein ensimmäisen tyttöystävän reilusti yli 2-kybäsenä. Nainen oli erikoinen ja hankala persoona. Piti tossukkaa ihan tossun alla. Selvinpäin ei puhunut tossukan kavereille, mutta kännissä riehui ja riekkui jokaisessa tossukan kaverissa. Aika moni kaveriporukasta pani tätä naista kännipäissään. Nainen yritti usein myös minua. En painanu häntä. Lopulta suretti tossukan puolesta ja toisen kaverin kanssa puhuimme hänelle ja kerroimme eräästä viimeisimmästä pettämisestä tutun tutun kanssa. Tossukka uskalsi kännissä ottaa asian puheeksi ja nainen pyysi anteeksi. Mutta tossukka ja nainen suuttuvat minulle ja katkaisivat välit.

Noin vuoden päästä tästä olin laivalla opiskelukavereideni kanssa, kun tossukan vaimo on laivalla työkavereidensa kanssa. Tossukan vaimo iskee itsensä minuun kiinni ja ehdottaa panemista hytissäni. Menemme hyttiin, mutta vain hakemaan viinaa - emme panemaan. Nainen suuttuu tästä ja lopulta panee minun hytissä mun hyvää opiskelukaveria.

Tästä kerroin tossukan hyvälle kaverille, joka välitti viestin tossukalle. Tämän seurauksena tossukka ja nainen olivat minulle entistä vihaisempia ja ei olla oltu missään tekemisessä yli 10 vuoteen. Nyt heillä on kaksi pientä lasta; toinen kuulemma ihan vaalea ja toinen tosi tumma. Tossukka on ristivärinen ja naisensa blondi.

Moni tossukan jäljellä olevista kavereista on ihmeissään ja pahoillaan siitä miten nainen kohtelee heidän kaveriaan, joka on tosi kiltti ja mukava.

Mutta ehkä tossukka saa tuosta jotakin itselleen, mutta hyvin erikoista on ollut heidän suhteensa. Naisella ollut varmaan 100 seksisuhdetta heidän suhteensa ajan.

Vierailija
488/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- luvulla vaimo synnyttää perheen esikoisen - mies tulee synnärille 12h myöhässä kännissä ja huulipunaa kaulassa ja kauluksessa - haisten toiselle naiselle.

Lopulta selviää, että oli ollut huorissa esikoisen syntymän kunniaksi.

Suhde kesti vielä muutaman vuoden, kunnes miehen alkoholismi vei voiton. Vaimo ja lapsi muutti takaisin Suomeen.

Vierailija
489/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kertoi 90-luvulla hankkineensa Venäjältä vaimon netin kautta, kun ei Karjalan pikkukylästä naisia ollut.

Menivät naimisiin aika pian. Suhteeseen kuului rankasti alkoholia molemmilla. Ei ollut ihan rakkausavioliitto, mutta molemmat tyytyivät. Naisella oli Venäjän puolella tytär ja äiti, jonka luona tytär asui. Olivat paljon Venäjällä vaimon äidin ja tyttären luona.

Jotenkin seuraavan 2 vuoden aikana kaveri päätyi kännipäissään ensin panemaan vaimon äitiä ja lopulta vaimon tytärtä, joka oli tässä vaiheessa 17v. Asia tuli ilmi, kun tytär tuli raskaaksi ja väitti lapsen olevan kaverini. Lopulta selvisi, että lapsi olikin tytön on-off poikaystävän. Olisivat vaan halunneet Suomeen.

Vaimo antoi kuitenkin anteeksi tyttärensä ja äitinsä panemisen kaverilleni - tosin erosivat vuoden päästä, kun vaimo jäi itse kiinni erään suomalaisen rekkakuskin panemisesta...

Vierailija
490/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin serkultani maaseudulta:

hänen lapsuuden ystävänsä meni naimisiin yläasteen poikaystävänsä kanssa 18-vuotiaana - olivat seurustelleet 14v alkaen ja tunteneet 8v alkaen. Perustivat siis perheen ja rakensivat talon. Suhde oli alusta asti "myrskyisä" - jonkilaista pettämistä puolin ja toisin vuosien varrella. Eivät koskaan eroneet - vaan antoivat aina anteeksi toisilleen ja kostivat sitte jossakin sopivassa välissä - rakkaus oli siis kuollut.

Sekkuni kaveri ei enää jaksanut tätä parisuhdetta ja sen tuomaa jatkuvaa pahaa oloa, josta kumpikaan ei osannut irtautua (talo, velka, lapset jne).

Joten kolmenkympin kriisissä tämä nainen ajatteli taas pettää kostoksi miehen uusimman kännisekoilun, mutta siten ettei mies enää ota häntä takaisin ja sama paska jatkuu. Mies on asunnut samassa kylässä koko ikänsä ja ajaa työkseen tukkirekkaa. On arvoiltaan vähintään persu - ehkä jopa Suomen sisu tyyppinen kaveri.

Noh tämä vaimo siis meni erääseen isoon kaupunkiin viettämään tyttöjen iltaa ja pokasi ravlasta ison Kongolaisen kaverin, jonka kanssa meni jatkoille panemaan. Otti samalla kuvan (selfien) iso musta penis suussaan, jonka lähetti miehelleen. Tätä mies ei enää pystynyt antamaan anteeksi ja pariskunta erosi lopulta. Kaikki läheiset olivat eroa odotelleet jo pitkään... että sellainen veto, jolla varmisti sen ettei taas palata vanhaan kaavaan.

Vierailija
491/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaverusta pikkukylästä pohjanmaalta. Toinen lähtee opiskelemaan Helsinkiin, jonne jää asumaan ja viettämään sinkkuelämää. Toinen jää paikkakunnalle ja perustaa perheen (4 lasta) ja pyöritää maitotilaa miehensä kanssa. Pariskunnan elämä maalla on hektistä ja vuodet kiirii. Ollaan yli kolmekymppisiä ja arki maistuu puulta.

Eräs kesä Helsingin kaveri kutsuu nuoruuden kaverinsa kylään viikonlopuksi viettämään tyttöjen viikonloppua. Yleensä ollaan tavattu kotikylässä kesäisin.

Maalaistalon emäntä villiintyy Helsingissä ja ensimmäisenä iltana tuo kaverinsa kämpille Italialaisen miehen, jonka kanssa harrastaa suojaamatonta seksiä ja toisena iltana värillisen britin, jonka kanssa sama setti. Pienen morkkiksen kera paluu arkeen ja kotiin, mutta tilanne muuttuu, kun tajuaa saaneensa Helsingin reissulta kondylooman ja genitaaliherpeksen. Yrittää hoitaa ne pois miehen huomaamatta, mutta ehtii tartuttaa miehenkin.

Tästä seuraa parisuhdekriisi, jonka aikana maatalon askareet hoidetaan yhdessä, mutta mies nukkuu yöt vanhempiensa luona. Lopulta vuoden jälkeen palaavat yhteen parisuhdeterapian jne avulla.

Ovat edelleen yhdessä, mutta nainen ei pääse enää kylille yksin - jos lähtevät ulos sen muutaman kerran vuodessa, menevät yhdessä. Lapset mummolaan siksi aikaa ja lomittaja hoitamaan elukoita.

Vierailija
492/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin häiden yhteydessä hotellihuoneessa avopuolison nukkuessa parin omassa hotlahuoneessa jokusen kerroksen etäisyydellä.

Vierailija
493/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies Thaimaassa 3 viikon lomamatkalla perheensä kanssa. Kävi useana iltana muka muutamalla kaljalla, kun perhe meni nukkumaan. Oikeasti kävi hierroinnoissa ja bordelleissa panemassa tai imetyttämässä munaansa.

Sitten vaimon viereen nukkumaan.

Vierailija
494/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pani 90-luvulla karaokeisäntänä useampia polttareitaan viettäviä morsiamia - yleensä ravintolan vessoissa. Jokusta kaasoakin nykäsi.

Nykyään rauhallinen ja varattu ukkomies.

Vierailija
495/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin panemassa naista joka oli passittanut miehensä käymään jollain asialla että pysyy pois kotoa pari tuntia. Hyvin pystyi rouva nauttia kyydeistä. Saman rouvan kanssa flirttailin avoimesti kaupungilla kun oli anoppinsa kanssa ostoksilla.

Vierailija
496/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naisystäväni , erosta aikaa neljä vuotta. Oli omistushaluinen , sairaalloisen mustasukkainen , uhkasi henkeäni teräaseella jos en suostunut hänen vaatimuksiinsa. Yhteistä aikaa piti viettää 24/7 , en saanut tavata ystäviäni tai käydä edes vanhemmillani. Loppujen lopuksi paljastui että hän oli yhdessäolomme aikana pitänyt sinkkuilmoituksia treffit palstoilla sekä tapaillut intiimeissä merkeissä mies ja naispuolisia henkilöitä , valehteli minulle että olivat kouluajan tuttuja. Lähetellyt intiimejä kuvia itsestään jota en ymmärrä laisinkaan, täysin sairasta mielestäni. Näitä tapahtui niinä kertoina joina olin käymässä muualla hänen luotaan. Tämä oli tietysti minulle järkytys ja en olisi voinut mitenkään uskoa hänen tekevän niin. Tämä kaikki paljastui hänen tapaamiensa muka "vanhojen koulukaverien" kertomana minulle. Yrittäessämme keskustella asioista miksi teki niin hän vain vastasi "en tiedä" ja nauroi ivallisesti - minä itkin.

Mitä olen tästä oppinut? Ainakin sen että rakkaus on sokea. Koen kuitenkin olevani voittaja ja selviytyjä vaikka naisiin on vaikea enää luottaa.

Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!

- Haavoitettu mies -

Itselläni hyvin samanlainenkokemus paitsi että minä olen sepetetty vaimo jamies on se pettäjä.

Vuosien avioliitto takana ja kolme lasta. Mies oli sellainen supernörtti ulkonäöltään, It-insinööri, kunnollinen perheensiä, kilttiäkin kiltimpi. En koskaan epäillyt mitään, en kai edes tajunnut epäillä.

Kunnes lopulta kaikki paljastui sen vuoksi, etät miehelläalkoi kutiamaan alapäässä. Oli pettänyt ulkomailla työmatkalla ja paljaallevedellyt. Eikä siinä kaikki. Lisäksi paljastui, että miehellä seksitreffi-ilmoitukset netissä, kuulemma ruokatunnin aikaan onnistuvat salaiset treffit, niin luki ilmoituksessa. Eli mies vei lapset ammulla tarhaan, kävi kesken työpäivän panolla ja tuli neljän jälkeen töiden jälkeen kotiin kilttinä poikana. Ja paljastui myös että oli lämmitellyt suhdetta exäänsä, jonka kanssa seurusteli ennen minua.

En kyllä usko että enää koskaan pystyn parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa. Yksin on hyvä, kukaan ei satuta ja lapset tuovat iloa elämääni.

Miehen vanhemmat hakkuivat minut kun erosin. Kuulemma olin lapsellinen, kun en antanut  miehelle anteeksi "suurta virhettä". Kuulemma "aina kaikki ei mene niin kuin haluaisi ja se pitää hyväksyä". Ihan sama, naikoon mies vaikka 24/7 nyt seksipalstan naikkosiaja voi vaikka joka päivä koittaa eri naista.

Miehen mielestä olin myös ilkeä, kun vein erossa puolet omaisuudesta (meillä ei ollut avioehtoa). Sanoin, että olkoon se panojesi hinta, harva mies saanut 500 000 euron arvoista tussua.

Vierailija
497/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen meidän kylässä joku kymmenisen vuotta sitten kauhistuttanut tapaus, jossa mies petti vaimoaan OMAN SERKKUNSA KANSSA.

Serkukset olivat jääneet kiinni itse aktista. Kiinni heidät oli saanut miekkosen veli joka oli kertonut sitten miehen vaimolle.

Yhdessä mies ja vaimo ovat vieläkin, serkku muutti pian pois kylästä eikä ole sen jälkeen näkynyt. Tämä mies on muutenkin suht outo tapaus, kouluaikoina oli ollut kuulemma kamala kiusaaja ja vielä aikuisenakin oli joutunut työpaikkakiusaamisesta ongelmiin. Lisäksi alkoholi maistuu ja kuuluukin kylän kapakan vakionaamohin, mutta eihän tuo ihme kai ole, ei kukaan varmaan serkkuaan ala selvänä jyystämään...

Vierailija
498/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini palasi vähän odotettua aikaisemmin kotiin mökkireissulta. Ihmetteli kun eteisessä oli muutama ylimääränen kenkäpari. Vaimo löytyi pedistä kahden vieraan äijän kanssa ja ilo oli just ylimmillään. Ei he edes huomanneet että mies tuli ovesta joten kaveri lähti saman tien veke ja haki sitten kamansa myöhemmin. Meni kyllä aika rikki tosta :(

Vierailija
499/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies puuhasi samaan aikaan yhteistä asuntoa ystäväni kanssa ja toisaalla keikkareissuillaan otti jonosta halukkaita pantavaksi.

Törkeän tai tavallaan hauskan (päätä itse) tästä tekee se, että ystäväni oli samaan aikaan aivan paskana puutteesta ja siitä, että oliko hänessä jotain vikaa kun halusi niin paljon. Mies oli sanonut, että nainen on liian vaativa ja pilannut hänen seksuaalisen itsetuntonsa haluamalla liikaa. Miehet on huvittavia :'D

No onneksi toi suhde päättyi. Tästä vuosia aikaa ja mies näyttää porskuttavan samalla meiningillä. Ystäväni taas näyttää onnelliselta. Ilmeisesti libido ja itsetunto kohdallaan tällä kertaa.

Vierailija
500/1234 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä löysi miehensä sängystä toisen miehen kanssa, ja siitä alkoi miehen koko kaksoiselämä paljastua.

Myönsi ystävälle että heidän 5 vuoden suhteensa aikana hän oli harrastanut seksiä omien arvioidensa mukaan noin 30 miehen kanssa, kaikki näistä 1-2 kerran juttuja. Miehet oli löytänyt jonkun sovelluksen kautta, ja hommat olivat hoitaneet hotelleissa, julkisissa vessoissa, kylpylöissä jne.

Ystävä oli ihan shokissa, heillä oli häät seuraavalle kesälle suunniteltuna. Seksielämä oli ollut vilkasta, ja koska nainen oli ollut pillereillä ei kondomia oltu käytetty. Paniikissa meni testeihin, mutta ihmeen kaupalla mitään ei ollut tarttunut.

Mies olisi halunnut jatkaa seurustelua. Suuttui myös aivan hirveästi kun ystävä kysyi onko hän varma ettei ole homo, väitti kivenkovaan olevansa 100% hetero, ja sanoi että miesten kanssa seksi on vain jännittävämpää tai jotain.

Ystävä tietysti jätti miehen, ja mies rukoili ja anoi ettei ystävä kertoisi kellekkään tapahtuneesta ettei häntä "luultaisi" homoksi. 

Viimeksi kun tavattiin ystävä kertoi että ex oli eronnut uudesta tyttöystävästään koska oli ylläri ylläri jäänyt kiinni miehen kanssa pettämisestä.