Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Mun avomieheni ilmoitti viikko sitten, että on syksyllä lähdössä lomailemaan Thaimaahan kaveriensa (parin sinkkumiehen ja yhden pahamaineisen sarja-avioitujan) kanssa.
Mitäpäs minä olen kieltämään aikuista miestä; menköön toki, mikäli Thaimaa kiehtoo matkailumaana! Itse ilmoitin varaavani matkan Gambiaan eronneen ystävättäreni kanssa. Avioeropaperit laitetaan vetämään viimeistään ensi viikolla!
*aviomieheni
terkuin edellinen
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten kun olin sinkkuna törmäsin uudessa työpaikassa todella kiinnostavaa naiseen ja meillä olikin jo eka yhteisen työviikon jälkeen jonkinlainen suhteenpoikanen jo menossa, tosin vain työajan ulkopuolella. Nainen sanoi asuvansa opiskelijasolussa toisella puolella kaupunkia, joten hän oli usein luonani yötä emmekä koskaan viettäneet aikaa naisen luona koska itse asuin työpaikan ja kaupungin keskustan välisellä alueella.
Noin kuuden kuukauden seurustelun jälkeen sain työpaikalla kuulla eräältä toiselta työntekijältä että kyseinen nainen on oikeasti avoliitossa ja että tämä työntekijä oli tavannut naisen ja hänen miehensä yhdessä eräässä ravintolassa.
Kun kysyin sitten naiselta tätä asiaa että kenen kanssa hän oikein asuu, niin hän sanoi ihan pokkana vaan että miehensä kanssa ja että se opiskelijasolussa asuminen oli vain jotain alun hömppäjuttua etten tulisi käymään. Suhde loppui sitten tuohon, kun ymmärsin ettei nainen ollut minusta kiinnostunut vakavassa mielessä vaan aikoi pysyä miehensä kanssa yhdessä edelleen.
Tuo nainen on edelleen se elämäni ainoa suuri rakkaus. Se jota vielä kiikkustuolissakin muistelen että pääsi karkuun...
Aikamoinen saalis tosiaan. Unelmapuoliso.
Samalla työpaikalla olevan pariskunnan mies pettää naista samalla työpaikalla olevan, itseään merkittävästi nuoremman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku tosta Management Events-tapauksesta! Entinen tapailukumppani työskentelee siellä, kiinnostaa :D
Mäkin haluan tietää!!! :D
Sanotaan nyt vaikka näin, että ryhmätyö kunniaan. Mitä isompi ryhmä, sitä enemmän osaamista.
Miehellä oli avioliiton ulkopuolinen suhde ja halusi kuitenkin ostaa vaimonsa kanssa yhteisen asunnon paritalosta. Tekivät alkukaupat vaimon säästöillä, jonka jälkeen pian mies kertoi kertoi suhteestaan ja kertoi myös rakastuneensa tähän sivusuhteensa naiseen ja että muuttaa hänen luo. Vaimo oli vauvan kanssa äitiyslomalla, joten yhdessä haetun asuntolainan nosto ei tullut enää kysymykseen, nainen ei voinut yksin ostaa asuntoa ja menetti käsirahan. Selvisi vielä myöhemmin, että mies oli aloittanut pettämisen jo ihan suhteen alussa ja hänellä oli pettämisen seurauksena lapsikin.
Erään maailmallakin jonkun verran mainetta niittäneen yhtyeen jäsenen exän mukaan tämä hänen entinen muusikkomiehensä ehti pumpata kahdeksaa vierasta akkaa ennen kiinnijäämistään. Mukaan lukien muutamaa hänen "hyvää" kaveriaan.
Vierailija kirjoitti:
Erään maailmallakin jonkun verran mainetta niittäneen yhtyeen jäsenen exän mukaan tämä hänen entinen muusikkomiehensä ehti pumpata kahdeksaa vierasta akkaa ennen kiinnijäämistään. Mukaan lukien muutamaa hänen "hyvää" kaveriaan.
Yllättävän vähän. Normimieskin ehtii pumppaamaan 15-20 naista ennenkuin käry käy.
Tuttu mies otti muhun yhteyttä yhtenä viikonloppuyönä. Oli baarissa kuten minäkin. Lähettiin sitten mun luokse jatkoille. Vaihdettiin kuulumisia, koska edelliskerrasta oli jo kolmisen vuotta aikaa ja no pantiin useamman kerran. Myöhemmin mulle sattumuksien kautta selvisi, että mies asuu avoliitossa. Olen stalkannut mm. avovaimon instatiliä, missä selvinnyt että tää mies ei anna julkaista yhteiskuvia tai tunnistettavia kuvia itsestään. En siis jotenkin usko, että olen edes ainoa jonka kans pettänyt, koska selvästi mies pelkää, että ä jollekin kiinni parisuhteesta tai jatkaa vieläkin pettämistä jonkun muun kanssa. Mikä surullista niin tää avovaimo tunnustaa siellä välillä rakkauttaan ja itkee ikäväänsä.
Miten tänne kirjoittaa yksi ja sama sata viestiä?
Käyttää kaksoisenteriä, joten helppo bongata. Toinen tämä... Jolla aina pisteen sijaan kolme.. tai kaksi...
Voisitteko opetella suomea ja kirjoittaa vain yhden viestin, jossa tarinanne. En edes ymmärrä tuota typerää räpätystänne. Kiitos.
Normaalitapa tehdä kappaleväli onkin juuri kaksi enteriä.
Ketjun yli 20 ensimmäistä sivua on ajalta, jolloin se vielä onnistui.
Nykyään on sama, kuinka monta enteriä laittaa peräkkäin. Vain yksi rivinvaihdon verran tulee näkyviin.
Tällaisilla teknisillä ratkaisuilla heikennetään ihmisten kykyä jäsennellä tekstiään, lukijan kykyä hahmottaa näkemäänsä sekä yleistä tajua siitä, miten teksti pitäisi tuottaa.
Koemielessä olen tämän viestin jokaisen kappaleen väliin laittanut eri määrän entereitä. Näin muokkausvaiheessa ne vielä näkyvät. No, ei liity aiheeseen, vaan on vastaus viestiin nro 590.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän. Normimieskin ehtii pumppaamaan 15-20 naista ennenkuin käry käy.
Hölmö äijä kun meni naisen kavereihin sekaantumaan. Paljon suurempi kiinnijäämisen riski kuin kiertueella satunnaisten tuttavuuksien kanssa.
Mies petti 6. kuukaudella raskaana olevaa samassa työpaikassa olevaa vaimoaan työkaverinsa kanssa. Menivät vielä kihloihin sen vieraan naisen kanssa ennen vauvan syntymää ja käyttäytyivät kuin joku vastarakastunut teinipari töissä...
Bestman ja kaaso kirkon sakastissa. Molempien puolisot istuu kirkon puolella..
Tämä on törkeää, ja ällöttävää!
Isäni veli jäi kiinni jonkun teini-tytön kanssa touhuamisesta kun vaimo tulikin kesken työpäivän kotiin. Mies 26/27v ja tyttö 17v. Setäni oli työtön alkoholisti, joskin komea ja tyttö joku alkoholisoitunut koulupinnari-liimanhaistelija... 80-luvulla tapahtui. Alkoivat sitten ihan vakituisesti seurustella tämän tytön kanssa ja saivat lapsenkin, joka tosin otettiin huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten kun olin sinkkuna törmäsin uudessa työpaikassa todella kiinnostavaa naiseen ja meillä olikin jo eka yhteisen työviikon jälkeen jonkinlainen suhteenpoikanen jo menossa, tosin vain työajan ulkopuolella. Nainen sanoi asuvansa opiskelijasolussa toisella puolella kaupunkia, joten hän oli usein luonani yötä emmekä koskaan viettäneet aikaa naisen luona koska itse asuin työpaikan ja kaupungin keskustan välisellä alueella.
Noin kuuden kuukauden seurustelun jälkeen sain työpaikalla kuulla eräältä toiselta työntekijältä että kyseinen nainen on oikeasti avoliitossa ja että tämä työntekijä oli tavannut naisen ja hänen miehensä yhdessä eräässä ravintolassa.
Kun kysyin sitten naiselta tätä asiaa että kenen kanssa hän oikein asuu, niin hän sanoi ihan pokkana vaan että miehensä kanssa ja että se opiskelijasolussa asuminen oli vain jotain alun hömppäjuttua etten tulisi käymään. Suhde loppui sitten tuohon, kun ymmärsin ettei nainen ollut minusta kiinnostunut vakavassa mielessä vaan aikoi pysyä miehensä kanssa yhdessä edelleen.
Tuo nainen on edelleen se elämäni ainoa suuri rakkaus. Se jota vielä kiikkustuolissakin muistelen että pääsi karkuun...
Aikamoinen saalis tosiaan. Unelmapuoliso.
Ole onnellinen että se loppui lyhyeen. Olis ollut raskaat prosessit edessä. Tiedän tapauksia joissa jääty moneksi vuodeksi haikailemaan että koska muutetaan yhteen. Sinä aikana et olisi pystynyt normaaliin elämään etkä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö äijä kun meni naisen kavereihin sekaantumaan. Paljon suurempi kiinnijäämisen riski kuin kiertueella satunnaisten tuttavuuksien kanssa.
Älä muuta sano. Amatööri oli. Kuinkahan pitkän ketjun saisi kasaan meistä pro-tason pettäjistä, jotka ei jää kiinni.
Mulla oli viinanhuuruinen lapsuus ja vanhemmat dokailivat tuon tuosta. Usein istuivat paikallisessa kuppilassa. Yön tullen, äiti palaili aikaisemmin kotiin ja sillä oli aina joku hoito mukaan. Jos ei muuta, niin naapurustossa riitti panohaluisia teinipoikia.
Muutamasta jäi kiinni isälle ja isä hirveen tappelun myötä antoi ennen pitkään anteeksi. (isähän ei varmasti edes kaikista tiennyt, mutta mä tiesin jokaisen, jonka kotiin toi. Kuulin kaiken ja osaa näinkin..)
Kävi niinkin, että isä ehdotteli, että hakeutuisivat hoitoon alkoholisminsa takia, mutta jostain syystä se ei äidille kelvannut. Isä vähensi juomisiaan huomattavasti, mutta äiti jatkoi.
Isä alkoi saada enemmän vastuuta työssäänkin, kun juopottelu jäi vähemmälle. Se tarkoitti hälyvuoroja. Eli häntä kutsuttiin yöllä ja viikonloppuisinkin ties mitä korjaamaan tai tarkistelemaan. Yhtenä tämmöisenä iltana äiti taas lähti kännäämään, eikä tullut yöksi kotiin panemaan, vaan lähti hoitonsa luo.
Isä tuli aamuyöstä töistä, eikä äitiä näkynyt missään. Muistan kun herätti meitä muksujakin (4, 6 ja 15v), että onko äidistä tietoa. Ei ja takaisin nukkumaan.
Aamulla isä sitten löytyikin hirttäytyneenä ja äiti oli yhä reissussaan.
Enpä ole juuri anteeksi pystynyt antamaan, ei sillä, että ei ole koskaan edes yrittänyt pyytää.
Muutaman vuoden vierähdettyä sai äiti suustaan sanottua, että itsemurhat on heikkoja ihmisiä varten. Ei niiden ole tarkoitus täällä meidän vahvojen joukossa ollakaan. Sen jälkeen lopetin yhteydenpidon äitiini. Kuulemma elää raitista elämää nykyään uuden miehensä kanssa ja ikävöi mua ja mun perhettä. Nuoremmat sisaret kertoivat, he taida tietää mitään/muista mitään, eikä tarviikaan tietää.
Mökkireissulla kun kaikki jo nukkui menin keittiöön juomaan. Vaimoni Sisko hiipi paikalle. Katsoimme vain toisiamme ja aloimme halailla ja suudella. Käsi kädessä sohvalle. Oli nahkasohva ja se natisi. Yhdyntään emme uskaltaneet mutta oli kova kiima päällä, suutelin rintoja. Kokoajan kova jännitys jos joku näkee. Onneksi tajusimme lähteä omiin sänkyihin. Törkeää mutta aina joskus tulee muisteltua. Joskus olen huomaamatta jälkeenpäin ohimennessä koskettanut hänen takamustaan ja on hän sitä tarjonnutkin sopivissa asennoissa ihan spontaanisti
Jennalle kelpaa varatut miehet ja niiden kaverit 😎 kerimäeltä