Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni. Tätä on todella vaikea kirjoittaa vielä 4 vuoden kuluttuakaan.
Olin kihloissa mieheni kanssa, tarkoituksena oli mennä tulevana syksynä naimisiin. Huhtikuussa olin pahassa ratsastusonnettomuudessa ja koomassa useita päiviä, tuloksena alaraajahalvaantuminen ja kuukausi sairaalassa. (Törmäsin hevosen kanssa autoon, hevoselle kävi vielä huonommin kuin itselleni).
Sairaalassa ollessani kihlattuni piti kotia yllä ja oli ilmeisesti aloittanut suhteen ollessani vielä tajuttomana.
Lopulta, kun pääsin kotoutumaan, niin kihlattuni ilmoitti ettei aio jatkaa kanssani, sillä ei kykene olemaan yhdessä pyörätuolissa istuvan kanssa. Kertoi samalla, että luonamme oli koko alkukesän asunut nainen, jonka luokse muuttaa. Jäin sitten kerrostaloon yksin mäyräkoiran kanssa halvaantuneena. Onneksi perhe oli apuna koko loukkaantumiseni ajan.
Ja kyllä, olen edelleen katkera exäni käytöksestä.
Toisaalta aika inhimillistä ja ennalta arvattavaa, etenkin kun se terve osapuoli on mies. Naiset uhrautuvat helpommin. Oma exäni sanoi, kun asiasta tuli puhe, että jos halvautuisin, hän lähtisi. Olin ihan että täh? Onhan näitä. Jos et saa lapsia kanssani, etsin uuden jne.
Tapasin eräissä kotibileissä miehen, juttu luisti ja flirtti oli molemminpuolista. Muiden lähtiessä baariin kutsuin miehen luokseni "jatkoille", jolloin mies vähän vaikeana tunnusti että hänellä on vähän niinkun tyttöystävä.. Aiemmasta flirtistä johtuen kysyin sitten että onko vakavaakin? "Eeei sillee, vähän vaan tapailtu." Uskoin, ja mies päätti tulla luokseni, harrastettiin seksiä ja mies lähti.
Pari kuukautta myöhemmin kuulin yhteisen kaverin kautta, että miehelle oli kotona odottaneen avovaimon kanssa syntynyt vauva :) Pidin pääni kiinni, kun en halunnut satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni. Tätä on todella vaikea kirjoittaa vielä 4 vuoden kuluttuakaan.
Olin kihloissa mieheni kanssa, tarkoituksena oli mennä tulevana syksynä naimisiin. Huhtikuussa olin pahassa ratsastusonnettomuudessa ja koomassa useita päiviä, tuloksena alaraajahalvaantuminen ja kuukausi sairaalassa. (Törmäsin hevosen kanssa autoon, hevoselle kävi vielä huonommin kuin itselleni).
Sairaalassa ollessani kihlattuni piti kotia yllä ja oli ilmeisesti aloittanut suhteen ollessani vielä tajuttomana.
Lopulta, kun pääsin kotoutumaan, niin kihlattuni ilmoitti ettei aio jatkaa kanssani, sillä ei kykene olemaan yhdessä pyörätuolissa istuvan kanssa. Kertoi samalla, että luonamme oli koko alkukesän asunut nainen, jonka luokse muuttaa. Jäin sitten kerrostaloon yksin mäyräkoiran kanssa halvaantuneena. Onneksi perhe oli apuna koko loukkaantumiseni ajan.
Ja kyllä, olen edelleen katkera exäni käytöksestä.
Toisaalta aika inhimillistä ja ennalta arvattavaa, etenkin kun se terve osapuoli on mies. Naiset uhrautuvat helpommin. Oma exäni sanoi, kun asiasta tuli puhe, että jos halvautuisin, hän lähtisi. Olin ihan että täh? Onhan näitä. Jos et saa lapsia kanssani, etsin uuden jne.
On kuulemma aika yleistä, että syöpädiagnoosin seurauksena mies jättää vaimonsa. Jos ei ihan jätä/petä niin ainakin henkisesti jättää yksin. Usein myös fyysisesti viimeisinä kuukausina/viikkoina ja päivinä. Muut saavat hoitaa.
Kaveri paneskeli toisen kaverimme tyttöystävää ja kertoi samalla kaiken minulle, myös tämä tyttöystävä oli joskus vieressä ja hymyili kun kaverini kertoi puuhistaan taas. Samaan aikaan tämä petetty kaveri avautui minulle huolistaan kun hänen tyttöystävä oli omituinen ja etäinen, koitin parhaani mukaan lohduttaa häntä, mutta en voinut kertoa totuutta. Tuntui pahalta ja se oli melko opettavaista minulle. Asia ei tietääkseni koskaan paljastunut. Teinejä oltiin.
Simon Elo. Kehtaakin puolustella vielä. Tuota ei toivottavasti äänestä enää kukaan. Ikekin on mennyt joillakin näköjään jo rajoilla, mutta kokemus työelämässä painaa hyväveliverkostossa. Partajesuiitoilla ei ole sinne asiaa. Raipparangaistus. Tuollaista tekoa ei puolustele mikään tai kukaan.
Olisi kyllä melkoinen julkinöyryytys, jos oma mies olisi pettänyt ja julkisesti pitäisi hymyillä rinnalla, että kyllä tämä tästä. Lähtisi ukko mäkeen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ex-kollega joka esittää somessa ja sukulaisilleen kunnollista suurperheen isää on pannut minua vaimonsa odottaessa heidän kolmatta lastaan. Saivat vielä neljännenkin vaikka suhde kuulemma fyysisesti aivan kuollut. Minun kanssa toteutti niitä juttuja joihin vaimo ei kuulemma suostu. Tästä jo yli viisi vuotta enkä ole ylpeä.
Hmm... Neljä lasta ja suhde fyysisesti kuollut? Eiköhän siinä tarvita jonkinlaista yritystä, että neljä lasta saadaan aikaan. Mistäs tiedät vaikka onkin hyvä isä ja uskoit sitten, että vaimo ei kuulemma suostu... No yleensä pantavaksi kelpaakin kuka tahansa, joten siinä mielessä en minäkään olisi ylpeä. Siinä on varmasti syynsä, että sinä olit pelkkä pano ja joku muu on neljän lapsen äiti, joten ei varmaankaan kannata katua.
Tunnen useamman pettävän miehen. Kaikki valittavat, miten vaimo ei ymmärrä, eikä seksiä ole riittävästi. Silti sitä on kuitenkin. Ne kakkosnaiset, jotka oikeasti uskovat tuohon mantraan, ovat kohtalonsa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
ettei edes kiinnosta tietää kaikkea.
Ei sen puoleen, ei minuakaan kiinnosta tietää jonkun entisen poikaystävän kaikkia panokavereita, joita pani kun oltiin yhdessä.Ketä kiinnostaa
mun lukioaikainen kaveri petti poikaystäväänsä tämän armeija-aikana poikaystävänsä kahden (jopa kolmen?!) kaverin kanssa. Muhinoi jopa festareilla naapuriteltassa, kun poikaystävä oli sammunut omaan telttaansa.
Kivoja kavereita tällä poikaystävälläkin. Julkeaa oli myös se, että kaikki muut tiesivät, jopa kaverit toisistaan ja silti pelleilyä jatkoivat. En ole enää tekemisissä sen tytön kanssa, mies onneksi löysi uuden kivan tyttöystävän. Eikai vieläkään ihan täysin kaikkea tiedä, ehkä ihan hyvä vaan..
Tapahtuko tää Rovaniemellä?
Joku väitti, että pettäjäksi ajaudutaan ja kukaan ei sitä haluaisi. Mitä roskaa. Exäni petti alusta alkaen ja useiden kanssa, ei vaan heti kiinni jäänyt. Hän ei mielestään tehnyt mitään väärää. Petti hän myös aiempia kumppaneitaan. Uudemmista en tiedä, mutta eiköhän se tarinoiden keksiminen jatku kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse petettiin nykyisen mieheni kanssa molemmat. Molemmat petti ex-kumppaniaan koko kesän ja rakastuimme tulisesti. Sitten erottiin existä. Yhä edelleen olemme yhdessä, naimisissa ja lapsikin meillä on. Meille kävi hyvin.
Ëxille emme koskaan kertoneet, tuskin tietävät nytkään. ja vaihtamalla todellakin parani!!! Molemmilla.
Moi Emilia! Sut saadaan vielä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.
"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.
Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.
Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).
Taidan tuntea sinut ;-)
Vierailija kirjoitti:
Ex-kollega joka esittää somessa ja sukulaisilleen kunnollista suurperheen isää on pannut minua vaimonsa odottaessa heidän kolmatta lastaan. Saivat vielä neljännenkin vaikka suhde kuulemma fyysisesti aivan kuollut. Minun kanssa toteutti niitä juttuja joihin vaimo ei kuulemma suostu. Tästä jo yli viisi vuotta enkä ole ylpeä.
Onpa tutun kuuloista. Oma x-kollega harrasti samaa ja lasten lukumääräkin täsmää. Kaksi viimeisintä lasta on selkeästi pantu alulle aina kun käry on käynyt kotona :) Kaiketi toiset sillä sitten korjaavat liittoansa.
Mieheni pani bestistäni kun olin ulkomaanreissulla ja ajattelin olevani ehkä raskaana. Tämä nainen oli miehen parhaan kaverin tyttöystävä. Pian tämän panon jälkeen mies alkoi perustaa minun kanssani perhettä ja saimme kolme lasta. Sitten hän yhtenä kauniina päivänä vain kertoi asian, luuli kai ettei se minua haittaisi. Jätin miehen pian sen jälkeen ja naisellekin sanoin suorat sanat. Naista hävetti, miehestä en tiedä. En olisi ikinä perustanut noin törkeän miehen kanssa perhettä jos olisin tiennyt. Mies ja bestikseni veivät koko elämästä maton alta. Yritin siinä sitten vähän aikaa vielä sietää miestä mutta tämän ja muiden syiden takia tuli ero. Nyt olen onnellinen ja ihmettelen että kuinka saatoin olla niin mulkun miehen kanssa vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useamman pettävän miehen. Kaikki valittavat, miten vaimo ei ymmärrä, eikä seksiä ole riittävästi. Silti sitä on kuitenkin. Ne kakkosnaiset, jotka oikeasti uskovat tuohon mantraan, ovat kohtalonsa ansainneet.
Aina on hyvä muistaa, että vaimolleen valehtelevat miehet valehtelevat kaikille muille myös.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluvuosina toistakymmentä vuotta sitten olin isommissa opiskelijabileissä pohjoisessa jonne myös tyttöystäväni halusi mukaan vaikkei ollut opiskelija. Yövyimme koululla salissa.
Tyttöystäväni jäi tissuttelemaan kavereideni kanssa kun jotenkin eksyin yhden tytön mukaan. Etsimme suoraan panopaikkaa luokista ja päädyimme lopulta pienehköön komeroon.
Molemmat olivat ihan kiimassa ja öaitoimme kortsun. Tyttö riisui opiskelijahaalarinsa ja alapään paljaaksi ja kääntyi selin. Panin sitä likkaa takaapäin kun kuulin että mua huudellaan nimelläni hiljaisilla käytävillä. Se oli mun likkakaveri. Kävi luolkia läpi ja me oltiin hiljaa komerossa. Milla oli muna edelleen tän toisen sisässä. Likkafrendi tuli jo komeronkin ovea koittamaan jota ei saa lukkoon mit sain jotenkin pidettyä kahvasta ettei se saanu käännettyä auki. Lopulta luovutti.
Tää ketä panin nousi, otti kortsun pois ja alkoi kuitenkin vielä imeä vähän jo tilanteen johdosta lerpahtanutta kaluani.
Myöhemmin samana yönä vielä eksyin yhden nuoren lyhyttukkaisen opiskelijan kanssa nukkumasalimme pukkareihin alakertaan jossa nuolin ja sormetin tätä penkillä. Hän ei koskenut kaluuni. Kyseinen tyttö asettui makuuaöustoineen vielä mun ja tyttöystavani lähelle.
Tää tyttö sai sit yöllä kuulla kun panin omaa kommafrendiäni patjalla vieressä. Seuraavana päivänä mun tyttöystävä mietti mulle ääneen et olikohan se bi tai lesbo kun hänestä se tyttö seurasi yöllä meidän hommaa ja vaikutti kiinnostuneelta.
Olen edelleen saman tytön kanssa. Sittemmin mennyt kihloihin myöhemmin naimisiinkin. Meillä on nykyään pieni poikakin. En ole kuitenkaan kertonut tuon villin yön salaisuudesta enkä ehkä koskaan tule kertomaankaan.
No hohhoijaa, jo on sulla fantasiat!
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluvuosina toistakymmentä vuotta sitten olin isommissa opiskelijabileissä pohjoisessa jonne myös tyttöystäväni halusi mukaan vaikkei ollut opiskelija. Yövyimme koululla salissa.
Tyttöystäväni jäi tissuttelemaan kavereideni kanssa kun jotenkin eksyin yhden tytön mukaan. Etsimme suoraan panopaikkaa luokista ja päädyimme lopulta pienehköön komeroon.
Molemmat olivat ihan kiimassa ja öaitoimme kortsun. Tyttö riisui opiskelijahaalarinsa ja alapään paljaaksi ja kääntyi selin. Panin sitä likkaa takaapäin kun kuulin että mua huudellaan nimelläni hiljaisilla käytävillä. Se oli mun likkakaveri. Kävi luolkia läpi ja me oltiin hiljaa komerossa. Milla oli muna edelleen tän toisen sisässä. Likkafrendi tuli jo komeronkin ovea koittamaan jota ei saa lukkoon mit sain jotenkin pidettyä kahvasta ettei se saanu käännettyä auki. Lopulta luovutti.
Tää ketä panin nousi, otti kortsun pois ja alkoi kuitenkin vielä imeä vähän jo tilanteen johdosta lerpahtanutta kaluani.
Myöhemmin samana yönä vielä eksyin yhden nuoren lyhyttukkaisen opiskelijan kanssa nukkumasalimme pukkareihin alakertaan jossa nuolin ja sormetin tätä penkillä. Hän ei koskenut kaluuni. Kyseinen tyttö asettui makuuaöustoineen vielä mun ja tyttöystavani lähelle.
Tää tyttö sai sit yöllä kuulla kun panin omaa kommafrendiäni patjalla vieressä. Seuraavana päivänä mun tyttöystävä mietti mulle ääneen et olikohan se bi tai lesbo kun hänestä se tyttö seurasi yöllä meidän hommaa ja vaikutti kiinnostuneelta.
Olen edelleen saman tytön kanssa. Sittemmin mennyt kihloihin myöhemmin naimisiinkin. Meillä on nykyään pieni poikakin. En ole kuitenkaan kertonut tuon villin yön salaisuudesta enkä ehkä koskaan tule kertomaankaan.
ainahan voi uneksia että näin olisi tapahtunut
Nykyinen puoliso suuteli parasta kaveriani hautajaisten jälkee, liekkö pannutkin, ei tunnustaneet.
Sitten pani yhtä missiä, ja imutteli sen kanssa pikkujouluissa joissa minäkin oli. Tähän missiin oli ihastunut mutta palasi luokseni jostain ihme syystä.
Muita pettämisiä ei häneltä tullut ilmi.
Samaa miestä petin suutelemalla yhden random miehen kanssa. En kuitenkaan sänkyyn mennyt. Tämä sattui suhteen alussa.
Eräs nainen vonkasi munaa miehen ja lapsen nukkuessa viereisessä huoneessa. Hetken kähmittyä tulin itse järkiini ja jätin siihen. Sen verran kännissä oli, ettei itse muista koko episodia.
Varmasti se miten exä petti mua 15v "kaverinsa" kanssa kun me oltii 18v