Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Aloin tapailemaan työkaveria (kollega, ei samalla paikkakunnalla) ja hän käytännössä asui luonani. Järkytyin, kun kuulin toiselta työkaverilta, miehen olevan isyyslomalla! Ei ollut sanallakaan maininnut tulleensa isäksi, saati puhunut avovaimostaan mitään. Se suhde loppui siihen.
Ulkomailla asunut suomalaisnainen tutustui suomalaiseen mieheen tämän verkkoblogin kautta. Mies oli naimisissa ja hänellä oli neljä alle kouluikäistä lasta vaimonsa kanssa. Miehen blogitekstit tekivät naiseen vaikutuksen ja he alkoivat vaihdella viestejä netissä. Kun nainen sitten muutti takaisin Suomeen, hän sopi tapaamisen miehen kanssa. Ensitapaaminen sujui kahvittelun merkeissä, mutta suhde tiivistyi ja syveni nopeasti.
Parille syntyikin pian yhteinen lapsi, josta mies ei (tietenkään!) kertonut vaimolleen. Vaimo tunsi miehensä salarakkaan ja jopa onnitteli tätä kaikille yllätyksenä tulleen lapsen syntymän johdosta! Olisikohan onnitellut, jos olisi tiennyt, kuka on lapsen isä?
Suhde tuli ilmi, kun salarakas lisäsi Facebook-tililleen yhteiskuvan lapsesta ja tämän isästä. Kuva poistettiin pikaisesti isän pyynnöstä. Suhteen paljastumisen jälkeenkin mies on jatkanut päivittäistä viestittelyä salarakkaansa kanssa. Mies on sitä mieltä, että kyse on ajojahdista ja vaimo alistuu tilanteeseen nöyrästi.
Olimme menossa naimisiin monen vuoden tuttavuuden jälkeen. Sitten selvisikin, että mies on naimisissa ja hänellä on myös lapsi. Kaikki perustui pelkkään valheeseen. Miehen elämään kuului myös minun ja vaimon lisäksi liuta muita naisia. Hän kun oli kiinnostunut pääsääntöisesti kaikista naisista. No sairaudestahan tässä tapauksessa tietty oli kysymys. Mutta erittäin KUVOTTAVAA kaikenkaikkiaan. En näe tämän jälkeen tarvetta uudelle suhteelle, AINAKAAN parisuhteelle!
"Sinkkunainen" hankki naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa kaksi lasta parin vuoden välein. Pienellä paikkakunnalla kiersivät hirveät juorut tästä, mutta ne eivät tätä paria hidastaneet. Mies kotoisin samalta paikkakunnalta missä nainen edelleenkin asuu, mutta asui jo pettämisen aikaan n. 50 km päässä vaimonsa ja lastensa kanssa. Säälittää tämän pettäjänaisen lapset, jotka eivät ole koskaan tavanneet isäänsä, eivätkä tiedä edes tämän nimeä, koska muutenhan juttu "paljastuisi".
Vierailija kirjoitti:
tutun tuttu pyöritti kahta perhettä samaan aikaan. Molemmat oli vieläpä Espoossa. Ilmeisesti kumpikaan näistä perheistä, tai ainakaan toinen, ei tienny toisen perheen olemassaolosta. Mies oli aina "työmatkalla". Mikäli oikein muistan, mies jäi kiinni kun sattuman kautta nämä molemmat vaimokkeet tutustuivat ja alkoivat puhua miehestään.
Vau. Uskallatko kertoa mitä tapahtui jälkikäteen? Alkoivatko naiset pitämään yhtä ja heivasivat miehen pihalle? Kuulostaa ihan elokuvalta.
Vaimolla todettiin rintasyöpä ja hoitojen aikana aviomies, kolmekymppinen, iski jonkun lukiolaispimun joka kuvitteli että hänestä tulee vaimo ja äitipuoli. Oli harmissaan siitä, kun perheen poika oli aina mummolassa kun olisi ollut niin kivaa käydä perheenä esim . Lintsillä!
No, vaimo parani ja lukiolaisprinsessa sai mennä.
läheisriippuvuus? kirjoitti:
Kaveriporukan tossukka (lempeä jättiläinen) sai viimein ensimmäisen tyttöystävän reilusti yli 2-kybäsenä. Nainen oli erikoinen ja hankala persoona. Piti tossukkaa ihan tossun alla. Selvinpäin ei puhunut tossukan kavereille, mutta kännissä riehui ja riekkui jokaisessa tossukan kaverissa. Aika moni kaveriporukasta pani tätä naista kännipäissään. Nainen yritti usein myös minua. En painanu häntä. Lopulta suretti tossukan puolesta ja toisen kaverin kanssa puhuimme hänelle ja kerroimme eräästä viimeisimmästä pettämisestä tutun tutun kanssa. Tossukka uskalsi kännissä ottaa asian puheeksi ja nainen pyysi anteeksi. Mutta tossukka ja nainen suuttuvat minulle ja katkaisivat välit.
Noin vuoden päästä tästä olin laivalla opiskelukavereideni kanssa, kun tossukan vaimo on laivalla työkavereidensa kanssa. Tossukan vaimo iskee itsensä minuun kiinni ja ehdottaa panemista hytissäni. Menemme hyttiin, mutta vain hakemaan viinaa - emme panemaan. Nainen suuttuu tästä ja lopulta panee minun hytissä mun hyvää opiskelukaveria.
Tästä kerroin tossukan hyvälle kaverille, joka välitti viestin tossukalle. Tämän seurauksena tossukka ja nainen olivat minulle entistä vihaisempia ja ei olla oltu missään tekemisessä yli 10 vuoteen. Nyt heillä on kaksi pientä lasta; toinen kuulemma ihan vaalea ja toinen tosi tumma. Tossukka on ristivärinen ja naisensa blondi.
Moni tossukan jäljellä olevista kavereista on ihmeissään ja pahoillaan siitä miten nainen kohtelee heidän kaveriaan, joka on tosi kiltti ja mukava.
Mutta ehkä tossukka saa tuosta jotakin itselleen, mutta hyvin erikoista on ollut heidän suhteensa. Naisella ollut varmaan 100 seksisuhdetta heidän suhteensa ajan.
Tiedän samanlaisen naistossukan, joka suuttuu hirveästi sille, joka hänelle kertoo, että miesystävänsä pettää häntä. Se ero tuossa on, että tällä miehellä on pitkiä salasuhteita, ei mitään yhden kerran laivapanoja (tosin myös tämä naistossukka itse on salasuhde toisen naisen kannalta, sillä mies ei ole naimisissa eikä kerro toisille naisille mitään naisesta, joka asuu eri paikkakunnallakin).
Tämän naistossukan mielestä kaikki haluavat vain rikkoa heidän ihmeellisen suhteensa. Mieshän rakastaa häntä, kun on näin hänelle sanonut. Eikä mies rakasta ketään näistä toisista naisista, kun on näin itse naiselle sanonut. Joka kerta kun mies paljastuu, toinen nainen jättää hänet mutta tossukka ei, mikä todistaa heidän kahden suurta rakkautta. Mies yrittää saada entisiään takaisin jatkuvasti, tästä tossukka on onnellisen tietämätön. Hänen mielestään he ovat selättäneet vaikeudet suhteessaan ja selvittäneet asian ja kaikki on annettu anteeksi.
Tossukan mielestä kaikki muut kadehtivat hänen ja miehen valtavaa keskinäistä suhdetta niin paljon, että yrittävät tuhota heidän vuosisadan rakkaustarinansa kertomalla tuollaisia asioita.
Koita tässä nyt sitten puhua järkeä tuollaiselle umpiluukallolle, joka tykkää olla kynnysmattona.
Havaintoja parisuhteesta -Minkkinen. Ällöttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asunut suomalaisnainen tutustui suomalaiseen mieheen tämän verkkoblogin kautta. Mies oli naimisissa ja hänellä oli neljä alle kouluikäistä lasta vaimonsa kanssa. Miehen blogitekstit tekivät naiseen vaikutuksen ja he alkoivat vaihdella viestejä netissä. Kun nainen sitten muutti takaisin Suomeen, hän sopi tapaamisen miehen kanssa. Ensitapaaminen sujui kahvittelun merkeissä, mutta suhde tiivistyi ja syveni nopeasti.
Parille syntyikin pian yhteinen lapsi, josta mies ei (tietenkään!) kertonut vaimolleen. Vaimo tunsi miehensä salarakkaan ja jopa onnitteli tätä kaikille yllätyksenä tulleen lapsen syntymän johdosta! Olisikohan onnitellut, jos olisi tiennyt, kuka on lapsen isä?
Suhde tuli ilmi, kun salarakas lisäsi Facebook-tililleen yhteiskuvan lapsesta ja tämän isästä. Kuva poistettiin pikaisesti isän pyynnöstä. Suhteen paljastumisen jälkeenkin mies on jatkanut päivittäistä viestittelyä salarakkaansa kanssa. Mies on sitä mieltä, että kyse on ajojahdista ja vaimo alistuu tilanteeseen nöyrästi.
Hillan täytyisi nyt vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ero vireille eikä katsella miehensä uhriutumista.
Mulle on yritetty tota samaa kusetusta, jossa mies ja nainen ovat vain kavereita keskenään vaikka kaikki merkit olivat ilmassa. Kun en uskonut, sain vuosisadan riidan aikaiseksi. Ex nykyään se mies.
Voisitteko opetella kirjoittamaan oikein ennenkuin alatte rääpiä tarinoitanne tänne?
Näitä juttuja kun on varsin kiva lukea, niin olisi kiva saada niistä edes jotain tolkkua!
Miehellä oli urheilullinen ja kaunis naisystävä, jonka kanssa oli ollut useita vuosia yhdessä. Selän takana käytti hyväksi ei edes vielä suojaiän ylittäneitä tyttöjä. Yök. Naisystävällä oli vielä teini-ikäinen tyttö, joka oli syntynyt aiemmasta parisuhteesta... voin kuvitella miten kiva oli saada tietää tilanteesta..Pahempaa pettämistä varmaan ei ole.
- Miten sä voit edes ajatella, että mulla olisi muita naisia. Suahan mä rakastan, olet elämäni.
- Mitens eilisilta naapurin Maikun kanssa ?
- Äsh, se on ihan ystävyys- ja seksisuhde, on se hyvä että ihmisellä on sellaisia pitkäaikaisia lämpösiä vakipanoja ja voidaan puhuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hillan täytyisi nyt vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ero vireille eikä katsella miehensä uhriutumista.
Olen tätä pohtinut. Miten musta tuntuu, että nainen on jotenkin niin alistunut että ei enää kykene ajattelemaan.
Toisaalta... Eihän se mies mikään ruusu ole. Voisi olla helpotus jos kävisi jossain muualla.
Oma kokemus: Miehellä toinen vaimo ja kaksi lasta. Asuimme yhdessä kävin iltakoulua, siksi kait pystyi käymään rakkaansa luona. Tätä kesti 4-5vuotta! Minä hölmö en tajunnut mitään, kun kaikki olimiehen kanssa ihan ok! Myös seksi! Voi lapsiparat!
Tapailin useita kuukausia miestä, jonka kanssa oli yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmiakin. Selvisi, että samaan aikaan hän on tapaillut toistakin. Suhteemme luonnollisesti päättyi minun aloitteestani, vaikka tässä vaiheessa mies jo hädissään kosi. Pari viikkoa eromme jälkeen hän muutti yhteen tämän toisen naisen kanssa. Mietin aluksi, että pitäisikö minun kertoa naiselle, että ihan samat rakkaudentunnustukset taisin minä saada jne, mutta äh, anti olla. Paska fiilis kuitenkin toisen puolesta, ja hieman leikittelen ajatuksella, että paljastan asian, jos / kun heihin törmään. Kyseessä nelikymppinen, akateeminen mies.
Törkein tietämäni pettäminen on oma kokemukseni.
Olin onnettomuuden seurauksena viikon sairaalassa ja toivoin, että mies olisi ollut tukenani. Mutta ei. Mies lähti ryyppäämään ja kävi panemassa jotain baarissa tapaamaansa muijaa.
Kertoi tapauksesta itse. Ei olla enää yhdessä.
Hmm. Äkkiseltään tulee mieleen vaan oma kokemus.
Mies pääsi intistä ja lähti tupakavereitten kans tampereelle bilettään.
Samaan aikaan kun mä paketoin miehen joululahjaa, ja kehuin äidille kuinka ihana mies on, ja että en usko ikipäivänä että tämä pettäisi minua, mies oli tavannut baarissa jonkun naisen ja tuli seuraavana päivänä kaula syötynä luokseni.
Samainen mies jai muutaman kuukauden jälkeen kiinni toisesta tapauksesta, kun hänen kaveri laittoi tämän syntymäpäivänä kuvan herran facebookseinälle jossa mies nuoleskelee entisen koulukiusaajani kanssa.
Tein hänelle syntymäpäivälahjaksi Honda-kakun, koska Hondamies.
Kakku lensi alta aikayksikön muovipussiin ja muovipussi miestä päin.
Tunnistajat tunnistaa (:
Tutustuin mieheen, joka kävi töissä samalla paikkakunnalla mutta asui toisessa kaupungissa. En ole Facessa joten lähinnä pari ystävääni ja äitini tiesivät tästä miehestä. Olimme kuin normaali pari, kävimme kävelyillä ja pitsalla , suutelimme julkisesti. Mies antoi ymmärtää, että alkaa jossain vaiheessa etsiä asuntoa samasta kaupungista ja minä hölmö uskoin !
Aloimme tapailla syyskuussa, huhtikuussa tulin raskaaksi ehkäisyn petettyä . Ja se oli tosiaan vahinko, naimme toista tai kolmatta kertaa ilman kumia ja pillerini pettivät samalla( päällä olleen lääkekuurin vuoksi). Olin innoissani mutta mies raivona ja silloin se lipsahti " sanonko vaimolle että sori, pitää mennä kun tyttökaveri synnyttää?" VAIMOLLE? Mies koetti vetää sanojaan takaisin, mutta minä huusin että' painuu helvettiin kodistani. Selvisi, että miehellä oli avopuoliso ja kolme lasta :( Laittoi jälkeenpäin sähköpostia ja tekstareita joissa kyseli olenko jo tehnyt abortin, en vastannut mitään.
Poikani on nyt 10-vuotias, viimeiset neljä vuotta hänellä on ollut ihana isäpuoli joka pitää poikaa omanaan <3 Biologisestä isästä en tiedä mitään, en ole vaatinut mitään. Onni on että poika on täysin näköiseni, en tiedä miten kestäisin jos tämä näyttäisi isältään...
tässä on kunnon wt- ho. Miksi teet lapsille noin? heillä on oikeus tietää bio-isänsä.