Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Ystäväni seurusteli erään miehen kanssa, joka suhteen alkuvaiheessa kävi paljon yhdellä kaverillaan pelaamassa pleikkaa. Ystäväni vei hänet sinne autolla useasti ja miehellä oli tapana jäädä yöksikin, jos pelit venyivät myöhään. Jossain vaiheessa ystäväni näki saapuneen tekstarin lukitusnäytöltä miehen puhelimesta, jossa oli naisen nimi ja jotain 'soita kun olet alhaalla' tms. "Kaveri" olikin nainen, jota mies kävi painamassa ja ystäväni vielä vei hänet kiltisti sinne joka kerta :(
Ootte kyllä törkeän sekavia kirjoittajia, eihän näistä useimmista ota Erkkikään selkoa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:32"]Ootte kyllä törkeän sekavia kirjoittajia, eihän näistä useimmista ota Erkkikään selkoa.
[/quote]
:D kaipaatko sä vielä tarkempia kuvauksia?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2013 klo 09:09"]
1. Mieheni kuuli minun odottavan lasta. Meni kuulemma paniikkiin tms ja aloitti hätäpäissään suhteen työkaveriinsa, kolmen lapsen naimisissa olevaan äitiin. Suhde loppui viikon jälkeen, mutta mm. tuo suhde ja tuon naisen muut pettämiset johtivat lopulta siihen että miehensä teki itsemurhan.
No, ei minun mieheni pettämiset siihen jääneet. Kävi sitten niin että 5 vuotta tuon ekan pettämisen jälkeen jäi kiinni kuukausien suhteesta jälleen työkaveriinsa, tällä kertaa vaan toiseen kuin ekalla kertaa. Nainen jonka kanssa minua petti, oli aivan hirveä horo, puolijuoppo ja täysin häikäilemätön. Kun puhuin tuon naisen kanssa puhelimessa tuon suhteen selvittyä, nainen vakuutteli että heidän välillään oli niin suuret tunteet eetteivät vaan voineet pysyä erossa toisistaan. Suurta rakkautta, kuulemma. (Luin kuitenkin mieheni (nyk ex) sähköpostit joita oli lähetellyt tämän akan kanssa, niin kyse oli puhtaasti seksistä, ja mieheni sanoi monta kertaa tälle naiselle kuinka ei koskaan halua jättää perhettään tämän naisen vuoksi ja tämä eukko on hänelle vain panopuu.(!) Mutta kai tämä toinen nainen ajatteli että muuttaa mieheni mielen.. No me tosiaan erosimme tämän jälkeen, saa pitää hyvänään ukkoni). Miehelle salasuhteiden jännitys ja vieraiden eukkojen nussiminen oli tärkeämpää kuin minä ja lapset.
2. Tämä tapahtui 10 vuotta sitten.. Meitä oli tiivis 2 pariskunnan ja muutaman sinkun muodostama porukka. Nämä molemmat pariskunnat olivat olleet naimisissa jo 10 vuotta siihen mennessä. Jotenkin vaan se homma luisui siihen että se porukkamme alkoi harrastaa seksiä ristiin rastiin keskenämme, lukuunottamatta toisen pariskunnan vaimoa, josta kukaan ei oikein pitänyt.. Eli, me kaikki tiesimme että mm. tämän naisen mies pani meitä kaikkia kaveripirukan naisia. Vaimo vaan ei tiennyt. Toinen pariskunta kaveriporukassamme oli ihan mukana näissä touhuissa ja meillä oli hauskaa, mutta kaikki kiva loppuu aikanaan.. Nimittäin tämä sen pariskunnan mies jonka vaimo ei tiennyt tästä touhusta nappasi jostain sukupuolitaudin ja ei ehtinyt tartuttaa meitä muita, paitsi vaimonsa. Mutta vaimolle uskotteli että vaimo on saanut taudin vessanpöntöstä tai saunasta tms.. Sairaanhoitaja vaimo uskoi selitykset. Meillä loppui ryhmäsekstailu siihen, mutta naureskellen muistellaan noita hulluja aikoja.. Joskus mietin että olikohan mieheni uskottomuus karman kosto siitä että olin aikanaan mukana tuollaisessa touhussa.
[/quote]
Miten voit kaverisi pettää?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2012 klo 17:12"]
tarinaa:
1. perhe (mies, vaimo ja kaksi lasta)lähtivät kylpylä lomalle. Silläaikaa kun vaimo vetäytyi yöpuulle lasten kanssa mies jäi vielä"tuulettuun baariin". Toinen lapsista alkoi oksentaa yöllä ja vaimo lähti katselemaan missä mies niin törmäsi tähän ja tämän rakastajattareen kakkoskerroksen käytävässä, toisiinsa kietoutuneena suutelemassa...Mies oli sopinut että rakastajatar tulee samalle kylpyläreissulle kun ei voinut paria päivää olla erossa.
2. Sairaanhoitaja vaimo joutui sairastumisen takia tulemaan kotiin kesken yövuoron. hän huomasi heti että omakotitalon pensasaidanvieressä oli outo auto ja pihatiellä piikkikoron jäljet. Kun hän aukaisi hiljaa ulko-oven ja kuunteli niin kotoa kuului ooh ooh vielä vielä- hommasivat aviovuoteessa. Mies oli sanonut kun vaimo oli käskenyt molempien häipyä että kulta älä ole kohtuuton...
[/quote]
Olisi mennyt mukaan hauskanpitoon
Erään tuttavani mies oli ehdotellut alaikäiselle tytölle mahdollista vuokrahuonetta asunnosta opiskeluja varten, jossa asui avopuolisonsa kanssa. Oli kertonut tälle tytölle avopuolison olevan vain hyvä kaveri/kämppis. Sama mies oli myös ehdotellut petihommia avopuolisonsa kavereille. Mies oli erilaisten deittipalstojen aktiivinen käyttäjä ja Facebookissa hänelle ilmestyi aina monta uutta naispuolista kaveria (osa erittäin nuoria). Tämä mies oli naistaan kohtaan hyvin mustasukkainen, ja epäili naisen pettävän häntä jokaisen vastaantulijan kanssa. Mies kävi myös "työmatkoilla" ympäri Suomea, en edes halua tietää mitä kaikkea hän onkaan noilla matkoillaan tehnyt. Miehen naisystävä sai mieheltään myös klamydian, jonka mies vieritti naisen syyksi. Lopulta mies kuitenkin myönsi taudin antajaksi itsensä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2010 klo 16:24"]
Sehän on mies ja mies varmasti monesti reagoi noin, eli miehuutta käyttämällä.
Ei nainen muutu miksikään pyhäksi lehmäksi sen jälkeen kun siitä on tullut äiti.
taidat olla mies, jos tässä on sinulle vielä puolusteltavaakin. Itse en katsoisi päivääkään pettävää miestä, petti sitten vaimon ollessa synnärillä tai muuten. Törkeäksi tapauksen tekee se, että siellä synnärillä oleva vaimo kaipaisi varmasti miehensä tukea ja hiukan ymmärtäväisempää kohtelua. Kunnon mies pystyy olemaan panematta kuukauden, jos vaimo on juuri synnyttänyt!
Kenenkään ei tarvitse olla kuukautta panematta
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="29.12.2010 klo 16:24"]
Sehän on mies ja mies varmasti monesti reagoi noin, eli miehuutta käyttämällä.
Ei nainen muutu miksikään pyhäksi lehmäksi sen jälkeen kun siitä on tullut äiti.
taidat olla mies, jos tässä on sinulle vielä puolusteltavaakin. Itse en katsoisi päivääkään pettävää miestä, petti sitten vaimon ollessa synnärillä tai muuten. Törkeäksi tapauksen tekee se, että siellä synnärillä oleva vaimo kaipaisi varmasti miehensä tukea ja hiukan ymmärtäväisempää kohtelua. Kunnon mies pystyy olemaan panematta kuukauden, jos vaimo on juuri synnyttänyt!
Kenenkään ei tarvitse olla kuukautta panematta
mä olin viisi vuotta ...ja sitten musta tuli pettäjä...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2012 klo 09:55"]
Nuori mies
petti tyttöystäväänsä tämän äidin kanssa. Tyttöystävä sattui paikalle ja sai pariskunnan rysän päältä kiinni.
Seuraavaksi siskon vuoro päätyä pukille
mutta siinä petettävän naisen sisko yllätti äidin ja siskon miehen sängystä. Ei kyennyt paljastamaan siskolleen, perhe elää edelleen valheessa. :/
[quote author="Vierailija" time="17.02.2012 klo 19:05"]
Parikymppisenä tyttöystäväni tunnusti pettäneensä minua. Noh, sehän piti kostaa, joten kävin panemassa erästä 17-vuotiasta lukiolaistyttöä.
Tyttö asui vielä kotonaan, joten kun äiti poistui lähikauppaan, kävimme toistemme kimppuun. Kondomeita ei siihen hätään ollut, joten luotimme e-pillereiden tehoon ja toistemme taudittomuuteen ja panimme paljaaltaan.
Äiti tulikin kohta puoleen takaisin kaupasta tyttärensä ollessa wc:ssä pesulla. Itse en kehdannut käydä enää vessassa peseytymässä, tuntui että äiti olisi saattanut arvata.
Poistuin paikalta ja ajelin tyttöystäväni luokse. Panimme siinä sitten... sillä samalla paljaalla vehkeelläni, jolla juuri olin painanut toista naista.
[/quote]
Olet hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 10:35"]
Mies petti silloista tyttöystäväänsä, nykyään seurustelee tämän pettäjänaisen lapsen kanssa ja paneskelee tämän kavereita, saas nähdä meneekö kolmanteen sukupolveen asti.
[/quote]
Tämä on jo kultaa. Mies vaan tutustuu koko perheeseen ja perhetuttuihin. Pitää sitä tuntea suku läpikotaisin
[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 11:59"]
Yhdellä miehellä on takana jo miltei 12 vuoden parisuhde ja nyt kun avovaimo odottaa ensimmäistä lasta mies pettää minkä ehtii. Ollut sängyssä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja nyt joku pitempi suhdekin käynnissä.
Toinen tuntemani mies aloitti pettämiskierteensä poikansa syntymän jälkeen. Vaimolla on tuskin aavistustakaan. Koko ajan viritellyt suhteita ja nytkin ollut yli puoli vuotta sivusuhteessa. Tämä mies ei ole edes mikään paha ihminen, mutta jostain syystä pitää eroamista pahempana syntinä kuin pettämistä. Lapsen takia pysyy avioliitossaan, mutta kun muuta sitoutumista ei enää ole niin lankeaa sitten liian helposti pettämään. Harmittaa kaikkien puolesta sillä luulen tuollaisen syövän tuota miestäkin ja pahasti.
Vastaavia tapauksia näyttää olevan paljonkin tiedossa. Kysymys kuuluukin, että MIKSI ette kerro petetylle osapuolelle tilantesta jos tiedätte?!! Minä en ainakaan pystyisi olla kertomatta.
Joko ei muuta mitään, tai siten tule aviokriisi tai sitten tulee avioero.
Eron jälkeen sama jatkuu eri kumppanin/kumppanien kanssa. Kertomisesta ei siis ole mitään hyötyä. Hyötyä voisi korkeintaan olla siinä erikoistilanteessa, että tulee avioero, joka menee kohtuullisen jouheasti. Tämän jälkeen tulisi uusi kumppani elämän, joka kykenisi vastaamaan tämän "pettäjän" kaikkiin tarpeisiin,m jolloin elämä olisi tasapainoinen ilman pettämisen tarvetta.
Pettämiseen ei ajauduta hetken hurman takia, vaan vuosia kestäneen epätyydyttävän parisuhteen takia, jossa se "lahnamaisempi" ei kykene henkisesti tai fyysisesti vastaamaan toisen tarpeisiin. Tällöin se "pettäjä" jää yksin parisuhteessa ja kokee yksinäisyyttä sekä kärsii. Pettäminen johtuu siis henkisen ja fyysisen kumppanin tarpeesta ja syntyy usein useiden vuosien käsrsimyksen jälkeen.
Mikäi se "lahnamaisempi" osapuoli ei ole vuosien varrella muuttunut aktiivisemmaksi, niin ei se ainakaan pettämisestä kertomisella mihinkään muutu. Ei siis kannata kertoa.
Lahnamaisuudella en nyt tarkoita vain seksuallista laiskuutta, van myös henkistä osallistumisen puutetta yhteiseen elämään. Toinen osa puoli jää tällaisessa parisuhteessa täysin heitteille ja yksin.
Olet oikeassa. Harva tämän vaan tajuaa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 12:07"]
Parikymppisenä tyttöystäväni tunnusti pettäneensä minua. Noh, sehän piti kostaa, joten kävin panemassa erästä 17-vuotiasta lukiolaistyttöä.
Tyttö asui vielä kotonaan, joten kun äiti poistui lähikauppaan, kävimme toistemme kimppuun. Kondomeita ei siihen hätään ollut, joten luotimme e-pillereiden tehoon ja toistemme taudittomuuteen ja panimme paljaaltaan.
Äiti tulikin kohta puoleen takaisin kaupasta tyttärensä ollessa wc:ssä pesulla. Itse en kehdannut käydä enää vessassa peseytymässä, tuntui että äiti olisi saattanut arvata.
Poistuin paikalta ja ajelin tyttöystäväni luokse. Panimme siinä sitten... sillä samalla paljaalla vehkeelläni, jolla juuri olin painanut toista naista.
ei koskaan sairastu kohdunkaulansyöpään. Silloin voit nimittäin vetää omatkin ranteesi auki. TUo on paras tapa altistaa naista papilloomavirukselle ja sen aiheuttamille muutoksille, eli syövän esiasteelle.
Nainen sai mitä ansaitsi
[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 12:13"]
Yhdellä miehellä on takana jo miltei 12 vuoden parisuhde ja nyt kun avovaimo odottaa ensimmäistä lasta mies pettää minkä ehtii. Ollut sängyssä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja nyt joku pitempi suhdekin käynnissä.
Toinen tuntemani mies aloitti pettämiskierteensä poikansa syntymän jälkeen. Vaimolla on tuskin aavistustakaan. Koko ajan viritellyt suhteita ja nytkin ollut yli puoli vuotta sivusuhteessa. Tämä mies ei ole edes mikään paha ihminen, mutta jostain syystä pitää eroamista pahempana syntinä kuin pettämistä. Lapsen takia pysyy avioliitossaan, mutta kun muuta sitoutumista ei enää ole niin lankeaa sitten liian helposti pettämään. Harmittaa kaikkien puolesta sillä luulen tuollaisen syövän tuota miestäkin ja pahasti.
Vastaavia tapauksia näyttää olevan paljonkin tiedossa. Kysymys kuuluukin, että MIKSI ette kerro petetylle osapuolelle tilantesta jos tiedätte?!! Minä en ainakaan pystyisi olla kertomatta.
Joko ei muuta mitään, tai siten tule aviokriisi tai sitten tulee avioero.
Eron jälkeen sama jatkuu eri kumppanin/kumppanien kanssa. Kertomisesta ei siis ole mitään hyötyä. Hyötyä voisi korkeintaan olla siinä erikoistilanteessa, että tulee avioero, joka menee kohtuullisen jouheasti. Tämän jälkeen tulisi uusi kumppani elämän, joka kykenisi vastaamaan tämän "pettäjän" kaikkiin tarpeisiin,m jolloin elämä olisi tasapainoinen ilman pettämisen tarvetta.
Pettämiseen ei ajauduta hetken hurman takia, vaan vuosia kestäneen epätyydyttävän parisuhteen takia, jossa se "lahnamaisempi" ei kykene henkisesti tai fyysisesti vastaamaan toisen tarpeisiin. Tällöin se "pettäjä" jää yksin parisuhteessa ja kokee yksinäisyyttä sekä kärsii. Pettäminen johtuu siis henkisen ja fyysisen kumppanin tarpeesta ja syntyy usein useiden vuosien käsrsimyksen jälkeen.
Mikäi se "lahnamaisempi" osapuoli ei ole vuosien varrella muuttunut aktiivisemmaksi, niin ei se ainakaan pettämisestä kertomisella mihinkään muutu. Ei siis kannata kertoa.
Lahnamaisuudella en nyt tarkoita vain seksuallista laiskuutta, van myös henkistä osallistumisen puutetta yhteiseen elämään. Toinen osa puoli jää tällaisessa parisuhteessa täysin heitteille ja yksin.
Pettäjän perseilyt toisen osapuolen harteille.
Pettäjä on pettäjä, luuseri ja ihmisperse, olipa syy pettämiselle mikä tahansa. Kas kun pettämättäkin voi olla, voi erota, voi hoitaa asiat kunniallisesti, eikä olemalla kävelevä mulkku.
ihan varmasti on parisuhteessaan räytyviä ihmisiä joita pettämään "ajaa" puolison olemus, henkinen fyysinen,tai psyykkinen. Mutta ihan yhtä paljon on sellaisia epeleitä, joita eteenpäin ajaa vain ja ainoastaan oman edun ja mielihyvän tavoittelu.
Naurettavinta mitä tiedän, on tämä pettäjän uhriuttaminen. Että voi voi raukkaa, täytyyhän sitä ymmärtää, kun on NIIIIN vaikeaa.
Eli siihen, että pariskunta ei pysty vastaamaan toistensa tarpeisiin. Ne jotka syyttävät "pettäjää" pettämisestä, eivät myönnä, että seksuaalisuus on ihmisen perustarpeita.
Itse en näe vikaa pettäjässä kuin harvoin. Pettäminen on oire, joka on aiheutunut pariskunnan ongelmista. Kukaan ei halua ryhtyä pettäjäksi, joten siihen joutuminen viimeisenä keinona on äärimmäinen hätähuuto kärsimyksestä.
Uskon että tulevaisuudessa nämäkin asiat utlee tarkemmin tutkittua ja panostetaan siihen, että perheessä tulisi olla kaksi osapuolta, joista molemmista tule huolehtia, eli siis "parisuhteesta tulisi huolehtia". Joka ikinen, joka on tullut petetyksi, käsi sydämellä, oletteko tehneet kaikkenne parisuhteen eteen, vai oletteko esimerkiksi toteuttaneet äitiyttä haavekuvat silmissä ja unohtaneet parisuhteen.
Parisuhetta ei saa, jos ei ole valmis sille antamaan itsestään riittävästi.
Parisuhde on kuten niin monet muutkin elämän asiat, sen arvokkuuden huomaa vasta kun sen menettää. Siihen asti sitä pidetään itsestään selvyytenä ja syytetään toisia pettämisestä, vaikka todelliset syyt ovat muualla. Pettäminen on vain ilmentymä asialle, joka ei ole kunnossa.
Pettämiseen ei tule puuttua, vaan tule puuttua sen syihin.
UP
Sama nainen, 2 eri tarinaa:
- Petti poikaystäväänsä kahden eri miehen kanssa (joista toinen tummaihoinen), tuli raskaaksi toiselle näistä mutta poikaystävälleen valehteli että tuleva lapsi on hänen. Tässä vaiheessa nämä pettämiset olivat jo yleisessä tiedossa ja jännitettiin minkä värinen vauva sieltä tuleekaan.. (tuli valkoihoinen). Poikaystävä kuitenkin ilmeisesti uskoi että lapsi on hänen, kunnes pari kk synnytyksen jälkeen tehty isyystesti osoitti toisin. Pari erosi ja vauva jäi äitinsä kanssa kahdestaan.
- Pari vuotta tuon tapahtuneen jälkeen sama nainen aloitti suhteen parhaan ystävänsä avomiehen kanssa ja tuli raskaaksi, jolloin paras ystävä ja mies erosivat. Vauvaa odottava pariskunta oli hetken yhdessä, mutta erosivat pian ja nykyään nainen on kahden eri miehen kanssa tehdyn lapsen kanssa yksin.
Tuttu sai tietää pari päivää synnäriltä palaamisen jälkeen, että on olemassa toinenkin nainen, viimeisillään. Ja tämä tutun suhde oli pitkä, olivat ihan tosissaan halunneet lapsen ja kai jotain hoitoakin oli asiaan saatu. Niinpä vaan mies kyllästyi silti jo ennen vauvan syntymää ja hankki uuden. No, uusi nainenkin sai näpeilleen, koska mies alkoi melkein samantein pettää myös häntä ja tämän kakkosnaisen kanssa saatu lapsi oli jotain 2-3kk, niin mies muutti seuraavan naisen luokse. Uskomaton tyyppi. Ja kyse oli ihan tavallisesta miehestä. Ei mikään menevä naistenmies tai komea. Ei mitenkään tule tuommoinen siitä miehestä mieleen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:21"]
En tiedä onko tämä teidän mielestänne pettämistä, mutta kerron nyt kuitenkin.
Tapasin vuonna 2008 mtv3:n chattikanavalta (s.899) miehen, jonka kanssa juttelimme tekstiviestitse ja hän lähetti kuvan ja minä hänelle oman kuvani. En nyt muista kuinka kauan tekstailimme, ennen kuin tapasimme (tapasimme Oulussa jossa siis asuin). Aloimme seurustelemaan 22.02.2008, viikko siitä mentiin kihloihin eli kihloihin menimme 29.02.2008 ja kk siitä muutimme yhteen eli yhteen muutimme 10.03.2008. Asuimme ensin pienessä 31 neliöisessä kerrostalo yksiössä jonkin aikaa, jonka jälkeen muutimme 55,5 neliöiseen kerrostalo kaksioon, homattiin koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 55 neliöiseen rivitalo kaksioon, hommattiin toinen koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 40 neliöiseen omakotitaloon Nurmijärvelle (Ensin siis oli Oulu / Heinäpää, Oulu / Alppila ja Kiiminki / Jääli) Nukarille asumaan. Tämä mies oli vannonut vanhemmilleni, että ei tulisi minua heti jättämään. Huhtikuun lopussa 2008 muutimme ja sain sitten elo ja syyskuuksi työharjoittelupaikan n. 5km päästä olevasta päiväkodista. Meillä oli tuolloin 4 koiraa. Kerkesin hommata myös tuolla välillä tälle miehelle nimiini kannettavan tietokoneen. Tämä mies oli jutellut salassa jossain chatissä, jonkun muijan kassa. Se mistä tiesin oli se että miehelle tuli samana aamuna tekstiviesti, kun töistään pääsi kotia ja luettuani viestin, jossa luki että olen se sama tyyppi, niin herätin avopuolisoni ja kysyin häneltä kuka se oli. Mies sanoi ettei kukaan, sanoin että soitan ja kysyn onko viesti tullut väärään numeroon, johon mies sitten ettei häntä kiinnosta. No soitin kuitenkin ja niinpä niin sieltä vastasi nainen, joka oli kuin olikin jutellut mieheni kanssa chatissä. Juttelimme jonkin aikaa ja lopetimme puhelun. Kerroin miehelleni mitä tämä nainen sanoi ja mies vain sanoi ettei ole missään chatissä ollut. No soitin uudestaan sille naiselle ja kerroin mitä mieheni oli sanonut. Pitkän puhelumme jälkeen mieheni halusi erota. Meillä oli suhde hyvällä pohjalla ja kaikki oli hyvin, mutta mies vain oli rakastunut minua nuorempaan naiseen (olin tuolloin 23 ja tämä nainen alle 23). Erosimme 1v 7kk kestäneestä parisuhteesta, 1v 7kk kestäneestä kihloista ja 1v 6kk kestäneestä avoliitosta syyskuun puolessa välissä 2009. 1 koira tuli minulle (sekarotuinen ja päätyi suoraan nimiini), 2 koira tuli meille (puhdasrotuinen ja paperissa oli meidän molempien nimissä, mutta loppujen lopuksi olikin ollut vain ja ainostaan minun nimissäni)(tämä koira jäi petollisesti ex-miehelleni), 3 koira tuli myöskin minulle (sekarotuinen ja päätyi nimiini) ja 3 koira tuli myöskin minulle (puhdasrotuinen ja päätyi nimiini). Erotessamme puhdasrotuinen jäi exälle ja seropi (joka tuli syyskuun alussa 2009 meille) myin pitovaikeuksien takia pois. Eli koirat tulivat siis näin: seropi -08, sakemanni -08, seropi -09 ja sakemanni -09. Seropi -08 tuli kesäkuussa -08, sakemanni -08 tuli huhtikuussa -09, seropi -08 tuli syyskuun alussa -09 ja sakemanni -09 tuli heinäkuussa -09. Ex-mieheni meni uusiin kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä he juhlivat heinäkuussa 2010, kirkkohäät he viettivät joulukuussa 2010 ja heille syntyi vauva 2011. Joten tämmöinen tarina. Viestiä pitää nakata meilitse: seropi08sakemanni09@gmail.com Kiitos
[/quote]
Ihme autistinen viesti. Faktaa ja lukuja täynnä - ei tunnetta yhtään.
Täytyy sanoa, että ihmiset ovat varsin kylmäverisiä pettämisen suhteen. Toiselle vannotaan rakkautta ja kuinka arvokas hän on, mutta samaan aikaan täysin avoimesti mennään auttamaan kaveria erilaisten syiden varjolla ja koska kaveri asuu toisella paikkakunnalla, sinne täytyy jäädä yöksi. Kaikki näkee jo mikä on tilanne, mutta minä jostain syystä vielä uskon, että eihän se voi olla totta. Lisäksi liikutaan paljon yhdessä kun tämä kaveri on niin hyvää seuraa. Puoliso ei tunnusta mitään, ovat vain kavereita, mutta sitten jäädään jatkuvasti valheista kiinni. Pettäjä varmaan jatkaa toimintaansa kunnes joutuu pihalle tai tarpeeksi seinää vasten, mutta helpolla sitä tunnustusta ei ole ollut saada. Kaiken lisäksi puoliso syyttää minua pettämisestä, millä yrittää peittää omat syntinsä. Palaakohan tuollaiset edes helvetissä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ihmiset ovat varsin kylmäverisiä pettämisen suhteen. Toiselle vannotaan rakkautta ja kuinka arvokas hän on, mutta samaan aikaan täysin avoimesti mennään auttamaan kaveria erilaisten syiden varjolla ja koska kaveri asuu toisella paikkakunnalla, sinne täytyy jäädä yöksi. Kaikki näkee jo mikä on tilanne, mutta minä jostain syystä vielä uskon, että eihän se voi olla totta. Lisäksi liikutaan paljon yhdessä kun tämä kaveri on niin hyvää seuraa. Puoliso ei tunnusta mitään, ovat vain kavereita, mutta sitten jäädään jatkuvasti valheista kiinni. Pettäjä varmaan jatkaa toimintaansa kunnes joutuu pihalle tai tarpeeksi seinää vasten, mutta helpolla sitä tunnustusta ei ole ollut saada. Kaiken lisäksi puoliso syyttää minua pettämisestä, millä yrittää peittää omat syntinsä. Palaakohan tuollaiset edes helvetissä?
Miksei kaverin kanssa saisi olla?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:29"]Siis ei hyvää päivää, perusteletko sä asiaa jollain Enrique Inglesiasin laululla... Kuvitteletko olevasi tuo videon puna-asuinen nainen?
Tajuatko, että toi on nyt aikuiselta ihmiseltä ihan yhtä naurettavaa, kun laittaisit jonkun musiikkivideon, jossa pegasokset lentelee ja viittauksena siitä, mitä elämä voi olla... Kiitos kuitenkin päivän nauruista!
[/quote]
Tää siis vastauksena vastaajalle 375 ja 376