Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Kavereiden kolmiodraama. Kaverini seurustelivat ja tää nainen jätti miehen kertomatta syytä. Tää mies pyysi, että puhutaan ja yritetään uudestaan. Nainen otti miehen sit takaisin ja näytteli että kaikki on hyvin. Kaverini päätti sit työmatkalla pistäytyä käymään nopeasti hakemassa yhden sinne unohtuneen jutun jota tarvi töissä sinä päivänä. Tyttöystävän pihalla löytyi miehen parhaan ystävän auto ja raollaan olevista verhoista näki tyttöystävänsä sängyssä parhaan ystävänsä kanssa. Jälkikäteen selvisi että tää nainen oli pettänyt jo vuoden, eli sen parin päovän eron jälkeisen ajan. En ymmärrä miksi se otti tän edellisen edes takaisin. Myöskään tää paras ystävä ei tiennyt tän naisen olevan vielä yhdessä entisen kanssa.
Eräs tuntemani mies pettää avovaimoaan ruokatunneillaan. On sellaisessa hommassa, että keskellä päivää on muutaman tunnin ruokis. Välillä kännykkä piippaa, kun avokki viestittelee ja mies vaan pokkana laittaa jotain takaisin ja siirtyy takaisin toisen naisen kanssa hommiin. Muuten on aina kotona, treeneissä tms, joten avovaimo ei vissiin osaa epäillä yhtään mitään :(
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 16:30"]Entisellä vaimollani oli 30 vuotta suhde toisen miehen kanssa, elävät nyt onnellisena yhdessä. En ole edes varma kuka on aikuisten lasteni isä.
[/quote]
mitenet huomannut?
petin omaa miestäni lapsemme kummisedän kanssa,ja kummisedän avopuoliso eli myös lapseni kummi on tai oli parhaimpia ystäviäni,emme ole enää missään tekemisissä. Aikaa muutama vuosi. Emme vain pysty olemaan erossa toisistamme,samanlainen seksuaalinen lataus toisiimme jota kumpikaan ei saa kenestäkään muusta. Seurustella en halua hänen kanssaan koska on vaikea ihminen,vaikkakin rakastan häntä enemmän kuin ketään.
Taustalla tässä oli kyllä minusta paskan puhumista vuosian ajalta kaverini osalta.. ei ollut kaunista kuultavaa.
Tuomitkaa vain,ei haittaa. En tule päästämään irti tästä miehestä koskaan,eikä hän minusta. Pyörimme aina samaa ympyrää ja vaikka mitä tekisimme emme saa ajatuksia pois toisistamme. Juuri tästä puhuimmekin pari päivää sitten. Olemme kuin puuttuvat palaset.Vuodet kuluu mutta tunteet pysyy. Ehkä vielä joskus tulevaisuudessa tilanne olisi sellainen että voisimme olla ihan oikeasti yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:35"]
Erään tuttavani vaimo harrasti ryhmäseksiä naispuolisten ystäviensä kanssa, kuvasi tämän videolle ja nettosi ko. videolla mukavasti rahaa, joka käytettiin tämän naisporukan yhteisiin baari-iltoihin.
[/quote]
Siinähän on oikea k*****ä ja h***a
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:47"]
Tämän olen kuullut äidiltäni, en tiedä kuinka paljon lapin lisää on mukana, mutta tapahtui siis tuttavapiirissämme kun minä olin vielä vauva. Nuori pari oli menossa naimisiin, häitä edeltävänä iltana morsian piipahti omassa lapsuuden kodissaan ilmoittamatta ja siellä oli sulhanen ja morsiammen isä täydessä touhussa. Ei tullut häitä ja siinä meni monet sukulaissuhteet poikki ihan lopullisesti.
Tiedän etäisesti osapuolet ja sen tiedän että noista tapahtumista ei puhuta. Ei halaistua sanaa. Ja välit on yhä katki monellakin sen suvun osapuolella. Siitä en tiedä tuliko isästä ja sulhasesta paria.
[/quote]
Toi on jo aika hemmetin paha. Nainen rakkautensa huipulla ja saa itse teosta kiinni miehensä pettämässä miehen kanssa (ei varmaan tiennyt että on homo) ja vielä oman isänsä kanssa. Mahtoi tuntua hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 13:01"] Viimeisillään raskaana ollut nuori nainen oli kotona. Mies toi baarista jonkun naisen kotiin ja pani sitä kotona raskaana olevan tyttöystävän itkiessä olohuoneessa.
Tyttöystävä taisi olla 17v ja poikakaverinsa pari vuotta vanhempi. Ei niillä jatkossakaan hyvin mennyt. [/quote] Mä oon kuullut samanlaisen jutun. Ei jäänyt ihan viimeiseksi kertaa tuo toisten paneminen ja tytön häätäminen olohuoneeseen. [/quote] Hyi saatana kun alkoi oksettaa
[/quote]
Tosi mies se oli!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:25"]
petin omaa miestäni lapsemme kummisedän kanssa,ja kummisedän avopuoliso eli myös lapseni kummi on tai oli parhaimpia ystäviäni,emme ole enää missään tekemisissä. Aikaa muutama vuosi. Emme vain pysty olemaan erossa toisistamme,samanlainen seksuaalinen lataus toisiimme jota kumpikaan ei saa kenestäkään muusta. Seurustella en halua hänen kanssaan koska on vaikea ihminen,vaikkakin rakastan häntä enemmän kuin ketään.
Taustalla tässä oli kyllä minusta paskan puhumista vuosian ajalta kaverini osalta.. ei ollut kaunista kuultavaa.
Tuomitkaa vain,ei haittaa. En tule päästämään irti tästä miehestä koskaan,eikä hän minusta. Pyörimme aina samaa ympyrää ja vaikka mitä tekisimme emme saa ajatuksia pois toisistamme. Juuri tästä puhuimmekin pari päivää sitten. Olemme kuin puuttuvat palaset.Vuodet kuluu mutta tunteet pysyy. Ehkä vielä joskus tulevaisuudessa tilanne olisi sellainen että voisimme olla ihan oikeasti yhdessä.
[/quote]
Olet henkisesti sairas
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:24"]
Törkein omista pettämisistä ehkä oli, kun olin kihloissa toisessa kaupungissa asuvan tyttökaverini kanssa ja nähtiin vain viikonloppuisin, ei aina joka viikonloppukaan. Mulla sitten oli näitä naisia... muutamia eikä kihlattu tiennyt niistä mitään, mutta sitten tapasin kuntosalilla kivan, palloperseisen blondin, joka oli itseä reilun 10 vuotta nuorempi. Uusi tuttavuus sitten pyysi apua lampun vaihtoon jne, ja tottakai se meni panemiseksi, mutta valehtelematta kemiat kohtasivat siihen malliin, että seksi oli parasta tähän mennessä koettua. Hänellä kuitenkin oli lapsi ja kihlatulla ei. Kihlattu oli lisäksi tyylikkäämpi, klassinen nainen, oikea kodin hengetär ja akateemisesti koulutettu.
Kihlattu muutti sitten samaan kaupunkiin, mutta halusin, että hommaa oman asunnon ja suhde nuoremman kanssa jatkui. Saatoin ruokatunnilla mennä panemaan tyttökaveria ja töiden jälkeen kihlattua. Itseasiassa seksi kihlatun kanssa ei oikein kiihottanut, koska toinen oli parempi, mutta tällaiset härskit peräperään panemiset oli aika kiihottavia.
No kärähdin sitten tälle tyttökaverille kihlatusta. Oli lukenut facebookista viestittelyt kihlattuni kanssa, kun unohdin logata ulos facesta hänen koneeltaan. Virhe! Lensin pihalle kuin leppäkeihäs, mutta koska hänkin nautti seksistä ja halusi minut... enkä itse osannut päättää kuunnellakko sydäntä vai järkeä, niin jatkettiin panemista ja tapailua. No, kihlattu oli tietämätön asioiden kulusta ja muutti saman katon alle kanssani jonkin ajan kuluttua. Panosuhde toiseen silti jatkui. Sitten tulikin kova paikka, kun kihlattu halusi naimisiin. Uhkasi muuten lähteä, jos häitä ei tule. En kertonut toiselle suhteelle asiasta mitään ja lupasin mennä naimsiin vaikka sydän sanoi muuta. Oli vain laskettava kylmästi yhteen plussat ja miinukset. Pillua sai molemmilta, mutta tyttökaverin kans vaan synkkas kaikki, kun taas kihlattu oli taas järkevä tratkaisu tulevien lapsien äidiksi.
No, kun tyttökaveri sai tietää häistä sai se raivarit ja aikoi käräyttää minut kihlatulle. Ja sen tekikin! Lähetti pitkän sähköpostin kihlatulleni ja kertoi ns. kaiken. Sattui vain niin hyvä tuuri, että pääsin kotikoneellamme lukemaan kihlatunkin sähköpostit, joita hän ei tarkistanut päivittäin. Vastasin tyttökaverilleni kihlattuni (tulevan vaimoni) puolesta, että hän on vain pikkuhuora, joka voi jättää mieheni rauhaan ja en halua koskaan enää kuullakkaan hänestä! Sitten poistin viestit sähköpostista ja annoin asian olla.
Tapasin tyttökaverin parin viikon päästä. Hän oli vihainen minulle, mutta antoi. Menin naimisiin, ajoittaiset paneskelut ex tyttökaverin kanssa jatkuivat hänen poikakaveriviritelmistään huolimatta. Kunnes hän masentui - oli ollut sitä ongelmaa aiemminkin - ja ei pystynyt enää jatkamaan toisena naisena.
Muistot ovat kivat, vaimo ei edelleenkään tiedä mitään, mutta tyttökaveria on silloin tällöin ikävä. Erityisesti niitä kiihkeitä salaisia panohetkiä. Nyt olenkin ollut jo melkein vuoden uskollinen - tuon edellä kerrotun jälkeen oli yks 17 vuotias, mutta sekin alkoi takertumaan liikaa. Menee tämä elämä ns. kunnon miehenäkin vaikka houkutuksia kyllä piisaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kivempi on pokailla nuoria, alle 30 vuotiaita tyttöjä.
T. paskaläjä, joka tykkää panna ja pokailla, mutta elää myös avioliittoa kauniissa puitteissa
[/quote]
Olet oksettava. Toivottavasti vaimosi saa mahdollisimman pian tietää tekemisistäsi.
T. 17-vuotiaana samanlaisen paskaläjän kanssa suhteeseen ajautunut, suhteen aikana masennuin ja itsetuntoni romuttui täysin :)
[/quote]
Kova jätkä toi on
Keski-ikäinen perheenisä petti vaimoaan tyttärensä poikaystävän kanssa. Hyi hemmetti. Ne oli ollut naimisissa yli 15 vuotta ennen kuin äijä keksi iskeä silmänsä teinipoikaan ja erohan siitä tuli.
Tulin kai liian ajoissa kotiin ja EX-poikaystäväni pani hiukan kevytmielistä tuttavaani siinä eteisen lattialla. Että tervetuloa kotiin vaan :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:24"] Törkein omista pettämisistä ehkä oli, kun olin kihloissa toisessa kaupungissa asuvan tyttökaverini kanssa ja nähtiin vain viikonloppuisin, ei aina joka viikonloppukaan. Mulla sitten oli näitä naisia... muutamia eikä kihlattu tiennyt niistä mitään, mutta sitten tapasin kuntosalilla kivan, palloperseisen blondin, joka oli itseä reilun 10 vuotta nuorempi. Uusi tuttavuus sitten pyysi apua lampun vaihtoon jne, ja tottakai se meni panemiseksi, mutta valehtelematta kemiat kohtasivat siihen malliin, että seksi oli parasta tähän mennessä koettua. Hänellä kuitenkin oli lapsi ja kihlatulla ei. Kihlattu oli lisäksi tyylikkäämpi, klassinen nainen, oikea kodin hengetär ja akateemisesti koulutettu. Kihlattu muutti sitten samaan kaupunkiin, mutta halusin, että hommaa oman asunnon ja suhde nuoremman kanssa jatkui. Saatoin ruokatunnilla mennä panemaan tyttökaveria ja töiden jälkeen kihlattua. Itseasiassa seksi kihlatun kanssa ei oikein kiihottanut, koska toinen oli parempi, mutta tällaiset härskit peräperään panemiset oli aika kiihottavia. No kärähdin sitten tälle tyttökaverille kihlatusta. Oli lukenut facebookista viestittelyt kihlattuni kanssa, kun unohdin logata ulos facesta hänen koneeltaan. Virhe! Lensin pihalle kuin leppäkeihäs, mutta koska hänkin nautti seksistä ja halusi minut... enkä itse osannut päättää kuunnellakko sydäntä vai järkeä, niin jatkettiin panemista ja tapailua. No, kihlattu oli tietämätön asioiden kulusta ja muutti saman katon alle kanssani jonkin ajan kuluttua. Panosuhde toiseen silti jatkui. Sitten tulikin kova paikka, kun kihlattu halusi naimisiin. Uhkasi muuten lähteä, jos häitä ei tule. En kertonut toiselle suhteelle asiasta mitään ja lupasin mennä naimsiin vaikka sydän sanoi muuta. Oli vain laskettava kylmästi yhteen plussat ja miinukset. Pillua sai molemmilta, mutta tyttökaverin kans vaan synkkas kaikki, kun taas kihlattu oli taas järkevä tratkaisu tulevien lapsien äidiksi. No, kun tyttökaveri sai tietää häistä sai se raivarit ja aikoi käräyttää minut kihlatulle. Ja sen tekikin! Lähetti pitkän sähköpostin kihlatulleni ja kertoi ns. kaiken. Sattui vain niin hyvä tuuri, että pääsin kotikoneellamme lukemaan kihlatunkin sähköpostit, joita hän ei tarkistanut päivittäin. Vastasin tyttökaverilleni kihlattuni (tulevan vaimoni) puolesta, että hän on vain pikkuhuora, joka voi jättää mieheni rauhaan ja en halua koskaan enää kuullakkaan hänestä! Sitten poistin viestit sähköpostista ja annoin asian olla. Tapasin tyttökaverin parin viikon päästä. Hän oli vihainen minulle, mutta antoi. Menin naimisiin, ajoittaiset paneskelut ex tyttökaverin kanssa jatkuivat hänen poikakaveriviritelmistään huolimatta. Kunnes hän masentui - oli ollut sitä ongelmaa aiemminkin - ja ei pystynyt enää jatkamaan toisena naisena. Muistot ovat kivat, vaimo ei edelleenkään tiedä mitään, mutta tyttökaveria on silloin tällöin ikävä. Erityisesti niitä kiihkeitä salaisia panohetkiä. Nyt olenkin ollut jo melkein vuoden uskollinen - tuon edellä kerrotun jälkeen oli yks 17 vuotias, mutta sekin alkoi takertumaan liikaa. Menee tämä elämä ns. kunnon miehenäkin vaikka houkutuksia kyllä piisaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kivempi on pokailla nuoria, alle 30 vuotiaita tyttöjä. T. paskaläjä, joka tykkää panna ja pokailla, mutta elää myös avioliittoa kauniissa puitteissa [/quote] Olet oksettava. Toivottavasti vaimosi saa mahdollisimman pian tietää tekemisistäsi. T. 17-vuotiaana samanlaisen paskaläjän kanssa suhteeseen ajautunut, suhteen aikana masennuin ja itsetuntoni romuttui täysin :) [/quote] pilaat monen naisen elämän. Kuten tyttökaverisi masentui eikö hän ollut myös äiti. Miten voi ola tuollaisia miehiä jotka vaan käyttää. Toivottavasti saat kupan että aivosi pehmenevät, nänäsi tippuu ja kullisi näivettyy.
[/quote]
Naiset tekee tuota koko ajan jatkuvasti. Se on naisille vaan helpompaa.
Minulle avovaimo teki paljon rumemmin. Asuttiin yhdessä ja oltiin muka rakastuneita. Minä ainakin olin kun en totuutta tiennyt.
Avovaimo tuli raskaaksi ja sitten suunniteltiin mitä tehdään. No järjestelimme asiat ja tuin avokkia.
Olin maksanut hänen elämänsä jo muutaman vuoden kun hänellä pienet tulot. Kun laskettu aika lähestyi niin jouduin työmatkalle. Meillä meni kaikki hyvin. Pienintäkään ongelmaa ei ollut ja olin onneni kukkuloilla.
Kun palasin työmatkalta niin avovaimo oli tyhjentänyt asunnon tavaroistaan ja jättänyt kaikki laskut maksamatta. Kun sitten sain hänet kiinni monen mutka kautta niin hän ilmoitti että tämä oli tässä ja hänellä on uusi. Ilmoitti että hän ei maksa euroakaan laskuista tai msitään muustakaan. Kun tiedustelin että ilmoittaako hän minulle kun lapsi rupeaa tulemaan niin vastaus oli tyly: ei ilmoita koska asia ei minulle kuulu. Lapsi ei ole minun.
Vaadin isyystestiä eikä lapsi ollut minun. Lopulta selvisi että tämä ei ollut ensimmäinen pettäminen.
Hän oli asunut kanssasi koska minulta sai paremman elatuksen. Mutta kun lapsi syntyy niin hän haluaa asua lapsen isän kanssa.
Siinä meni luotto naisiin kokonaan. Eikä hänen perheensä ollut asiasta moksiskaan. Kun yritin saada avokkia kiinni niin joudun soittamaan hänen äidilleen. Vastaukseksi sain että mitä sitten jos hännen tyttärensä petti minua? Pitäisi kuulemma kestää se kuin mies eikä valittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:52"]
[/quote]
Olet henkisesti sairas
[/quote]
En kyllä ole.. siinä sulle samalla mietittävää miten kaikki voi päättyä tuohon..
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:52"]
[/quote]
Olet henkisesti sairas
[/quote]
En kyllä ole.. siinä sulle samalla mietittävää miten kaikki voi päättyä tuohon..
Nää jutut on kyllä ihan uskomattomia, mut omista tuttavista löytyy ihan oikeesti oikeesti seuraavaa: yksi tyttö on pettänyt miestään tämän bestiksen kanssa useamman kerran. Yksi miespuolinen kaveri oli jäänyt kesälomalla suhteesta kiinni. Vaimo halusi jatkaa ja miehen piti lopettaa suhde, mut mies jatkoi ja kaikki tietää, että piti rinnalla 9 v nuorempaa yh-äitiä. Törkein ehkä, että tuttu tyttö petti miehensä siskon miehen kanssa vaimon nukkuessa samassa asunnossa. On myös kaveri, jolla luokkakaverinsa kanssa suhde tämän vaimon odottaessa 2. lasta. Mies oli vaan laittanut tytön nimen tilalle jonkun luokkalaisensa pojan, joka muka oli hyvä kaveri ja jota piti tukea vaikeassa tilanteessa. Huh, onhan näitä, kaikkea kuulee pienessä kaupungissa jos yhtään vaan on sosiaalista elämää.
Kaverini tapailee jotain ukkomiestä hotellissa, tämä mies väittää avovaimolleen että on työmatkoilla, pelimatkoilla yms.. Olen ihmetellyt että miten oikeasti tuo toimii ja miksi tämä kaverini jatkaa vaikka tietää että mies on varattu :( Tätä siis jatkunut jo vuoden
Sukulaismies oli kapakkahoidon kanssa samaan aikaan, kun vaimonsa oli synnyttämässä. Siihen aikaan ei vielä ollut kovin yleistä, että isät olisivat olleet mukana synnytyksessä.
Menetin juuri viimeisenkin uskoni ihmisyyteen...
Siis ei hyvää päivää, perusteletko sä asiaa jollain Enrique Inglesiasin laululla... Kuvitteletko olevasi tuo videon puna-asuinen nainen?
Tajuatko, että toi on nyt aikuiselta ihmiseltä ihan yhtä naurettavaa, kun laittaisit jonkun musiikkivideon, jossa pegasokset lentelee ja viittauksena siitä, mitä elämä voi olla... Kiitos kuitenkin päivän nauruista!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 13:01"]
Viimeisillään raskaana ollut nuori nainen oli kotona. Mies toi baarista jonkun naisen kotiin ja pani sitä kotona raskaana olevan tyttöystävän itkiessä olohuoneessa.
Tyttöystävä taisi olla 17v ja poikakaverinsa pari vuotta vanhempi. Ei niillä jatkossakaan hyvin mennyt.
[/quote]
Mä oon kuullut samanlaisen jutun. Ei jäänyt ihan viimeiseksi kertaa tuo toisten paneminen ja tytön häätäminen olohuoneeseen.
[/quote]
Hyi saatana kun alkoi oksettaa