Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten puhe läheisyydestä ja hellyydestä

Vierailija
05.10.2025 |

Parrua rajusti pyllyyn. Mitä ihmeen hellyyttä siinä on

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän halun/himojen tyydyttämistä. En tiedä. N

Vierailija
2/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin. Miksi puhuvat hellyydestö. Kaikkea muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys on yhtä kun seksi 😂

Vierailija
4/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. He puhuvat valhein sillä seksuaalinen ahdistelu on rikos.

Vierailija
5/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys on yhtä kun seksi 😂

Läheisyys voi olla vaikka kissan tai koiran sylissä pitämistä. Tai vauvan. Siitossimulaatio = seksi = naisen seksuaalinen hyväksikäyttö.

Vierailija
6/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikin voisi olla läheisyyttä, mutta parrua pyllyyn ja siinä mäiskitään hetki irvistellen ja irti. Kunnes taas seuraavan kerran on  hellyyshetki 

Vierailija
7/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ovatkaan keksineet

himojen tyydyttäminen = hellyys, läheisyys

Vierailija
8/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yleistäkö!

On monia miehiä, jotka haluavat olla lähekkäin ja pitää kädestä kiinni ja halata ja rapsuttaa.

Älytöntä tuollainen yleistäminen.

Niin, en minäkään naisena ajattele niin, että mies olisi pelkkä kulli.

Niin ei kaikki miehetkään ajattele, että nainen olisi pelkkä pano.

Itse olen onnekseni kohdannut kaltaiseni. Olen todella kiitollinen siitä. Ollaan yksilöitä. Tekin olette jokainen yksilö. Voit vaikka tutustua itseesi lukemalla omia kommenttejasi.

En kiellä etteikö niitä parrun jatkeita olisi, mutta sellaista en itselleni ottaisi. Nykyaikana luulisi heitä kasvatetun kunnioittamaan toisia. En tiedä missä vika, mutta märissään tapauksessa ääliömäisyyksiä eivät tee kaikki miehet, eivätkä kaikki naiset.

Vierailija
9/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun pillu suorastaan imee munaa ja voihkinta kuuluu naapuriin asti, niin mitä se sitten on?

Vierailija
10/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää yleistäkö!

On monia miehiä, jotka haluavat olla lähekkäin ja pitää kädestä kiinni ja halata ja rapsuttaa.

Älytöntä tuollainen yleistäminen.

Niin, en minäkään naisena ajattele niin, että mies olisi pelkkä kulli.

Niin ei kaikki miehetkään ajattele, että nainen olisi pelkkä pano.

Itse olen onnekseni kohdannut kaltaiseni. Olen todella kiitollinen siitä. Ollaan yksilöitä. Tekin olette jokainen yksilö. Voit vaikka tutustua itseesi lukemalla omia kommenttejasi.

En kiellä etteikö niitä parrun jatkeita olisi, mutta sellaista en itselleni ottaisi. Nykyaikana luulisi heitä kasvatetun kunnioittamaan toisia. En tiedä missä vika, mutta märissään tapauksessa ääliömäisyyksiä eivät tee kaikki miehet, eivätkä kaikki naiset.

Ei tietenkän pelkkä pano mutta jos lakkaat toimimasta miehen sperma viemärinä niin tämä lähtee. Hellyys ja läheisyys eivät häntä kiinnosta, ne ovat vain mahdollisia velvoitteita ja lisäaktiviteetteja sen todellisen motiivin, eli naisen siittämisen, päällä. 

Jos on panttivankitilanne kannattaa hankkia ehkäisy ja ottaa munaa, mielellään niin ettei spermaa päädy kehoon ollenkaan ja dissosioida itseä saastuttavan miehen mielikuvasta. Mutta kaikista paras on kun pystyy olemaan erossa miehistä kaikkinensa.

Vierailija
11/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ovatkaan keksineet

himojen tyydyttäminen = hellyys, läheisyys

Oot kyllä joutunut ikävään tilanteeseen. Toivottavasti uskaltaudut jossain vaiheessa oikeasti hellän ihmisen kosketukseen. Se oikea hellyys vaatii ihan erilailla rohkeutta kuin pano.

Monet nykyään aikuiset ovat kokeneet sen alkoholistiperheessä kasvamisen ja heillä hellyys on pelottavaa, koska on niin paljon joutunut pelkäämään joko itsensä puolesta tai jonkun perheenjäsenen puolesta. Ei siinä opi luottamaan siihen, että kosketus olisi aina hellä.

Hellyys voi olla pelottavaa. Meillä minä olen ollut se perheväkivaltaperhewssä kasvanut. Minulke pano on ollut helpoo. Hellyys on ollut paljon vaikeampaa. Pelottavaa. Mieheni on sitä minulle opettanut. Hän on hellä ja huolehtivainen.

Vierailija
12/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs mielisairaat incel-emakot täällä taas nillittää?

Vierailija
13/13 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on läheisyyttä ja seksi ilman kondomia on todella intiimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän