Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
TÄRKEÄÄ FAKTAA PÄTEE JOKAISEEN PETTÄMISEE ETTÄ OIKEIN SUUTUTTAA KIRJOITUKSET TÄÄLÄ PALSTALLA. TOISESSA KUMPPPANISSA EI OLE KOSKAAN MITÄÄN TIETOISTA VIKAA esim vaikka ei seksiä heruisi paljoa,ei halua suuseksiä, ei ole niin lämmennyt ajatukselle tutustua lähemmin kumppanin perheeseen, riitelyä. ei,silti ei. nää asiat pitää hyväksyä ja kuuluu suhteeseen koskaan ei saa syyttää petettyä ei koskaan.
PETTÄMINEN JA MUUT ONGELMAT JA SE TÄRKEIN ELI: TUNNESIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
TUNNESIDE VOI KASVAA JA MUUTTUA LASKEA JA NOUSTA SAMASSA PARISUHTEESSA JOS SITÄ TYÖSTÄÄ. Kuuntelee, on läsnä jos toinen puhuu, kysyy joka päivä mitä kuuluu eikä pidä itsestään selvänä toisen elämää sillon ajaudutaan erilleen ja tunnesiteen silta alkaa kasvaa, kaikille tunnesidettä ei välttämättä edes synny, kosketa,ole henkisesti läsnä ja yhteydessä syvästi oikeasti hänestä, arvosta suhdetta äläkä ole itsekäs, ym.
pettäminen johtuu monista syistä mutta suurin joka JOKAISEN TAUSTALLA ON, SE JOKA PETTÄÄ TUNNESIDE KUMPPANIIN RAKOILEE. HÄN VOI TUNTEA ITSENSÄ "tunnetasolla ei niin kuulluksi,jollain saralla"yksinäiseksi, onko kumppani minua varten, onko henkinen tunneside kumppaniin luokkaa 40 vai 100 prosenttia.
SE KUMPI EI KOSKAAN PYSTYISI PETTÄMÄÄN, OSAA ASETTUA PAREMMIN TOISEN ILOIHIN SURUIHIN EI PYSTYISI KOSKAAN PETTÄMÄÄN TUNNESIDE KUMPPANIIN ON VANHA.
TUNNESIDE ON TÄRKEÄ ASIA JA KUMMATKIN KOKEVAT SEN ERILAILLA. TUNNE SIDEVOI MUUTTUA JATKUVASTI, Vahva tunne side luo suhteen jossa ei ole edes tarvetta vilkuilla muualle.saa olla vapaasti ja rakastaa.
Minä itse.
Olen pettänyt miestäni lukuisia kertoja, mies ei tiedä eikä tarvitsekaan tietää. Erota en aio, olen miehen kanssa yhdessä puhtaasti elintason perässä.
Meillä on kolme lasta, joista kaksi varmasti miehen parhaan ystävän. Esikoinen laitettiin alulle häissä, jossa tämä ystävä oli bestmanina. Kuopuksesta en ole varma, mutta epäilen. Miehellä ei ole aavistustakaan, selkärangaton nyhverö kun on.
Poliisimies yritti pettää vaimoaan minun kanssani. Tuli jutulle yökerhossa. Minulla oli tuolloin ikää n. 20-v. Näytti kuvia kahdesta lapsestaan ja kertoi avoimesti suhteesta vaimoonsa. Radisson bluuhun olisi kuulemma pitänyt lähteä hänen kanssaan panemaan. En lähtenyt.
Miehen kaveri omissa polttareissaan sormetti hotellihuoneessa (ja teki ties muutakin) vierasta naista. Muutenkin polttarimeininki oli ollut melkoisen riehakas.
Tuntemani pettäjä on impulsiivinen,huonon itsetunnon omaava reppana.
Panin polttareissani tulevan mieheni bestmanin kanssa.
Tämä tapahtui kyllä kun olimme teinejä, eikä tässäkään mitään kauheimpia asioita tapahtunut, mutta silti.
Kaverini Leena oli lähdössä yli viikon mittaiselle leirille, jonne oli myös tulossa yksi Leenan kaveri Pentti, josta Leenan poikaystävä Mikko oli pitkään ollut mustasukkainen, vaikkei Leenalla ja Pentillä koskaan ollut ollut mitään. Ennen leiriä Mikko sanoi Leenalle "en haluis et meet sinne leirille, mitä jos joku poika yrittää iskee sua" mikä tietenkin pohjimmiltaan tarkoitti "en luota siihen ettei sun ja Pentin välillä tapahdu mitään". Itse tajusin kuinka mustasukkainen Mikko oli, Leena taas sanoi "aika söpöö et Mikko ei haluu et menisin". Just joo.
Leirillä Leena sitten sai tietää, että sillä aikaa kun Leena oli ollut leirillä, Mikko oli nuoleskellut Seijan kanssa, ja vieläpä sanonut että panisi mieluummin Seijaa kuin Leenaa (omaa tyttöystäväänsä). Leena sitten pisti jutun heti poikki, mutta Mikko silti jaksoi yrittää että "kuitenki Leenalla oli jotain Pentin kaa...". Täysi pelle tämä Mikko.
Ja tosiaan jutusta on jo monta vuotta aikaa ja kaikki nimet tarinassa muutettu!
Vierailija kirjoitti:
Minä itse.
Olen pettänyt miestäni lukuisia kertoja, mies ei tiedä eikä tarvitsekaan tietää. Erota en aio, olen miehen kanssa yhdessä puhtaasti elintason perässä.
Meillä on kolme lasta, joista kaksi varmasti miehen parhaan ystävän. Esikoinen laitettiin alulle häissä, jossa tämä ystävä oli bestmanina. Kuopuksesta en ole varma, mutta epäilen. Miehellä ei ole aavistustakaan, selkärangaton nyhverö kun on.
Sinä se kuolinvuoteella olet elämääsi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui kyllä kun olimme teinejä, eikä tässäkään mitään kauheimpia asioita tapahtunut, mutta silti.
Kaverini Leena oli lähdössä yli viikon mittaiselle leirille, jonne oli myös tulossa yksi Leenan kaveri Pentti, josta Leenan poikaystävä Mikko oli pitkään ollut mustasukkainen, vaikkei Leenalla ja Pentillä koskaan ollut ollut mitään. Ennen leiriä Mikko sanoi Leenalle "en haluis et meet sinne leirille, mitä jos joku poika yrittää iskee sua" mikä tietenkin pohjimmiltaan tarkoitti "en luota siihen ettei sun ja Pentin välillä tapahdu mitään". Itse tajusin kuinka mustasukkainen Mikko oli, Leena taas sanoi "aika söpöö et Mikko ei haluu et menisin". Just joo.
Leirillä Leena sitten sai tietää, että sillä aikaa kun Leena oli ollut leirillä, Mikko oli nuoleskellut Seijan kanssa, ja vieläpä sanonut että panisi mieluummin Seijaa kuin Leenaa (omaa tyttöystäväänsä). Leena sitten pisti jutun heti poikki, mutta Mikko silti jaksoi yrittää että "kuitenki Leenalla oli jotain Pentin kaa...". Täysi pelle tämä Mikko.Ja tosiaan jutusta on jo monta vuotta aikaa ja kaikki nimet tarinassa muutettu!
Monesti pettäjät ovat mustasukkaisia, koska ovat aina valmiina itse pettämään ja ajattelevat että toisetkin on. Itse en ole pettänyt, enkä ole mustasukkainen.
Mieheni on ollut aina tosi mustasukkainen minusta. Vuosia sitten valitti jo siitä että katsoin jotain miestä liian pitkään! Myöhemmin selvisi, että on paneskellut ympäri kaupunkia ja yrittäny pokata mun kavereitakin.
Olin juuri syntynyt Kätilöopistolla. Isäni tuli minua katsomaan. Kun isä lähti, äiti sattui katsomaan ikkunasta. Toinen nainen odotti autossa!
Äiti kertoi tämän minulle vasta kun olin aikuinen ja tehnyt jo omat johtopäätökset isästä.
Eräs sukulaiseni petti tulevaa vaimoaan (seuraavassa kuussa olisi olli häät) alle viikossa kun vaimo oli koomassa. Petti lapsen päiväkoti tädin kanssa. Nainen heräsi koomasta, mies perui häät ja nai seuraavana kesänä tänän päiväkoti tädin
Management Events -tapaus. Melko monta liittoa meni rikki.
Törkein kun poikaystävä pani tyttöystävän äitiä eli omaa anoppiaan sukujuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse.
Ja tässä nähdään minkä verran suomalaiseen naiseen kannattaa luottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse.
Ja tässä nähdään minkä verran suomalaiseen naiseen kannattaa luottaa..
Näinpä. Fiksuinta kun itse pettää ensin, eikä missään nimessä suostu hankkimaan lapsia. Ikinä kun ei toukan oikeasta isästä ole varmuutta.
Oma naisystäväni , erosta aikaa neljä vuotta. Oli omistushaluinen , sairaalloisen mustasukkainen , uhkasi henkeäni teräaseella jos en suostunut hänen vaatimuksiinsa. Yhteistä aikaa piti viettää 24/7 , en saanut tavata ystäviäni tai käydä edes vanhemmillani. Loppujen lopuksi paljastui että hän oli yhdessäolomme aikana pitänyt sinkkuilmoituksia treffit palstoilla sekä tapaillut intiimeissä merkeissä mies ja naispuolisia henkilöitä , valehteli minulle että olivat kouluajan tuttuja. Lähetellyt intiimejä kuvia itsestään jota en ymmärrä laisinkaan, täysin sairasta mielestäni. Näitä tapahtui niinä kertoina joina olin käymässä muualla hänen luotaan. Tämä oli tietysti minulle järkytys ja en olisi voinut mitenkään uskoa hänen tekevän niin. Tämä kaikki paljastui hänen tapaamiensa muka "vanhojen koulukaverien" kertomana minulle. Yrittäessämme keskustella asioista miksi teki niin hän vain vastasi "en tiedä" ja nauroi ivallisesti - minä itkin.
Mitä olen tästä oppinut? Ainakin sen että rakkaus on sokea. Koen kuitenkin olevani voittaja ja selviytyjä vaikka naisiin on vaikea enää luottaa.
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!
- Haavoitettu mies -
Vierailija kirjoitti:
Management Events -tapaus. Melko monta liittoa meni rikki.
Kiinnostaa: mikä tämä tapaus oli?
Vierailija kirjoitti:
kakaransa ja vaimonsa mummulaan puoleksi vuodeksi asumaan, koska hänellä oli niin kova kiire "töissä", eikä ehtinyt auttamaan vauvan kanssa. Mä muutin siksi aikaa heille asumaan ja käytin jopa välillä rouvan vaatteita, fillaria ja tietysti hänen miestään aviovuoteessa.
Kun naapurit soitti ovikelloa mä seisoin vaatehuoneessa piilossa. Kaverit kyllä tiesi missä mennään ja kaupunki oli minimaalisen pieni.
Niin kuvottavaa:(
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa: mikä tämä tapaus oli?
No tästä on jo vähän aikaa mutta kehutun "spiritin" luonne kävi paljastumaan kun yhden puoliso huomasi saaneensa sp-taudin ja siitähän se sitten alkoi purkautumaan millainen kulttuuri on kyseessä. Ei sinänsä ihme kun viina virtaa ja nuoria harjoittelijatyttöjä pyöritetään puoli-ilmaisena työvoimana. Kaikissa lafkoissa työskentelyä tai harjoittelua ei voi lukea meriitiksi.
Olen ollut kokelaana kansainvälisessä organisaatiossa, Team Juti:ssa nyt jo yli vuoden, mahdollisuuksien täydeksi jäseneksi pääsemisestä on aina sanottu olevan erinomaiset. Olet ottanut isoa roolia esimerkiksi organisaation elokuva-tuotannossa, vieläpä oma-alotteisesti. Tämän koko vuoden olen ollut kokelas-jonon ensimmäisenä, sillä ei ole näyttänyt olevan mitään merkitystä kuitenkaan, siitä todisteena yhden kokemattoman ja puutteelisen CV:n omaavan naisen ylennys jäseneksi. Visiitti jäikin ennakoidusti hyvin lyhyeksi ja ylennys oli erittäin todennäköisesti erään nimeltä mainitsemattoman nokkahuilun soittelijan ja pitkäaikaisen jäsenen, epäeettisten taka-ajatusten motivoima päätös.
Nyt korviini on kantautunut epäluotettavan lähteen, mahdollisesti jopa patologisen valehtelijan juoruama huhu, että taas olisi joku henkilö päästetty jonon ohi suoraan isoon pöytään istumaan, OLISHAN se pitänyt arvata. Eikä tämä olisi edes vasta toinen kerta, muuankin henkilö jolla on mahdollisesti jonkunlaisia kontakteja japanilaiseen autonvalmistaja Nissan:iin, oli päästetty takaovesta sisään niin, ettei sen tarvinnut edes jonoon päin pieraistakkaan. Koen tulleeni törkeästi petetyksi prkl, tämän päivän horoskooppini neuvoi kuuntelemaan sydäntä, se neuvoo minua pistäytymään samointein lähimmällä juna-asemalla.