Mies teki sen taas ja nyt riitti!
Ukko lähti illalla 7 jälkeen kaverilleen, mukanaan 5 olutta. 10 jälkeen hän lähetti viestin, että on tulossa jo kotiin. Vastasin että hyvä juttu, lapsi on kuumeessa ja pari kertaa jo herännytkin. Hän sanoi tulevansa pian.
Lopulta kyllästyin odotteluun, kello oli 12 ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin muutamia kertoja vessaan, kun raskaus valvottaa. Miestä ei näkynyt. Eikä puhelimeeni ollut tullut viestejä.
Kello tuli kuusi ja mies tuli kotiin. Kysyin missä oli ollut ja hän sanoi olleensa baarissa. Vastasin ettei baarit ole näin myöhään auki ja hän sepitti olleensa "yhellä työkaverilla". VARMAAN! Sanoin tietäväni kyllä, mistä miehet siihen aikaan kotiin kömpii, ei vastausta. Jatkoin unia.
Lapsen kanssa herättiin 7 jälkeen ja tehtiin kaikki aamuaskereet normaalisti. Jossain vaiheessa sain kuningasidean ja päätin että nyt saa mies maistaa omaa lääkettään. Pakkasin vaivihkaa itselleni ja lapselle vaatetta ym reppuun. 12 aikaan aloin huhuilla lapselle että lähdetään ulos. Mies toivottavasti kuuli sen.
Sitten vaan lapsi kainaloon, reppu selkään ja suunta kohti "puistoa". Soitin kaverilleni ja selitin tilanteen ja kysyin voimmeko yöpyä hänen luonaan. Kaverille onneksi kävi ja hän lupasi olla juonessa mukana.
Tiedän että tää on vähän alhaista, mutta kun tämä ei ollut miehen eka kerta, eikä varmastikaan viimeinen(vaikka aina niin lupailee).
En enää suostu kynnysmatoksi ja maanantaina ajatteli soitella perheneuvolaan. Haluan selvitellä tätä suhdetta nyt jonkun ulkopuolisen kanssa ja toivottavasti siitä saan voimia lähteä lapsen kanssa.
Rankkaa tulee olemaan kahden pienen kanssa kahdestaan,mutta me kyllä selvitään paremmin kolmestaan.
Kommentit (190)
Pysy kovana vaan, ap! Ja tsemppiä!!
vieläkään. Itse tässä samalla katselen asuntoja ja luen noita lasten huoltajuus asioita. Varmaan kuolen jos tulee viikko-viikko systeemi, en mä pysty niin pitkää aikaa olee erossa lapsista. :(((
ap
parempaakin seuraa on tarjolla. ja ennenkaikkea kireämpää p*llua...
ap on muka kaverillaan lapsen kanssa, eikä ole parempaa tekemistä kuin roikkua koko ajan netissä av:llä. Joku tässä yhtälössä nyt mättää. Itse ainakin purkaisin tuntojani tai muuten viettäisin aikaa ystäväni kanssa.
Jos on se esto päällä (vai mikä lie)?
jäädä kotiin selvittämään asia ja laittaa vaikka se mies pihalle. Mikäli kehitätte tästä kunnon riidan ja avioeron ja teillä on yhteishuoltajuus, niin tarjoat miehelle tällä hetkellä aika hyvää valttikorttia huoltajuuskiistassa.Lähdit lapsen kanssa, et ilmoittanut minne menette, eikä sinuun saanut yhteyttä. Hiukan pidemmälle olisi hyvä harkita asioita.
Käsittämätöntä saastaa taas tämäkin ketju täynnä.
Ap:lle paljon jaksamista. Olet rohkea ja viisas nainen. Teit aivan oikean päätöksen. Ansaitset varmasti parempaa!
Toivon kuitenkin, että perheneuvonnassa saisitte liittonne uudestaan toimimaan. Että mies myöntäisi virheensä ja sitoutuisi teihin uudestaan.
Pysy kovana. Hanki kriisiaika perheneuvontaan ja etsi aktiivisesti omaa asuntoa. Pieni asumsero voi tehdä teille nyt hyvää. Älä kuitenkaan ota miestä takaisin liian hätäisesti.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi (myös sille syntymättömälle). Viesteistäsi huokuu se, että pärjäät kyllä ilman miestäkin. Olet tehnyt rauhallisen ratkaisun, enkä itse ainakaan ollenkaan löydä käytöksestäsi marttyyrimaisuutta kuten joku väitti.
...jos tietää, millainen kumppani on..? Onko lisääntymisvimma niin pohjaton???
yritämme vielä. rakastamme toisiamme ja haluamme pitää perheemme koossa. asiat on nyt selvitetty,ja jopa sovintoseksiäkin harrastettu:) kyllä se tästä. kiitos kaikille tuesta ym. -ap
Jos kuule feikki keksisit sun omasta tyhjästä elämästä ihan OMAN ketjun! TAMPIO!
Eli muutettiin esikoisen kanssa omaan huusholliin. Ei onneksi tarvinnut odotella lokakuulle asti. Miehen kanssa ei olla asioista puhuttu, katsotaan mitä tuleman pitää... Lasta se on hakenut joka toinen pv suunnilleen luokseen.
Nettiä minulla ei ole, nytkin kylässä piipahdan... Kaikkea hankittavaa vielä, niin kone ja netti saa odottaa. Tällä hetkellä menee ihan ok, vaikka ikävä miestä on niin lpasella kuin minullakin. :(
T:Ap
Meillä kaksi pientä lasta ja mulla ois kyllä hyviä järkisyitä erota, mutten yksinkertaisesti rohkene tehdä sitä, ainakaan vielä. Ehkä sain nyt sinulta hivenen rohkeutta lisää. Kiitos kun jaat tilanteesi kanssamme. Ikävää että lapset kärsivät aikuisten virheistä, mutta lapsillekin on hyvä osoittaa (sitten myöhemmin) mikä on sallittua ja mikä ei.
Eikös se mies ole myös käyttäytyny ihan samallatavalla lähtenyt ilmoittamatta ja valehdellut..vain useamman kerran ja kännäämällä. Mikäs oikeus miehellä on kadota, mutta naisella ei.
jäädä kotiin selvittämään asia ja laittaa vaikka se mies pihalle. Mikäli kehitätte tästä kunnon riidan ja avioeron ja teillä on yhteishuoltajuus, niin tarjoat miehelle tällä hetkellä aika hyvää valttikorttia huoltajuuskiistassa.Lähdit lapsen kanssa, et ilmoittanut minne menette, eikä sinuun saanut yhteyttä. Hiukan pidemmälle olisi hyvä harkita asioita.
Eikös se mies ole myös käyttäytyny ihan samallatavalla lähtenyt ilmoittamatta ja valehdellut..vain useamman kerran ja kännäämällä. Mikäs oikeus miehellä on kadota, mutta naisella ei.
mutta "kaikki vika aina naisen"-tyypit eivät tätä huomioi...
mutta "kaikki vika aina naisen"-tyypit eivät tätä huomioi...
En ole menossa kotiin paapomaan miestä, nythän hän saa juuri sitä mitä tilasikin. Lapsella on ainakin hauskaa täällä ja minullakin jo hieman parempi mieli. Kun kello tulee kahdeksan soitan palveluneuvojalle ja luultavasti alkaa asiat jo tänään hoitua.
Vuokrasopimus pitäisi käydä kotoa hakemassa, että osaan tehdä irtisanomisen oikein ja oikeaan osoitteeseen. Toivottavasti mies on mennyt töihin... En halua häneen törmätä.
Ensi yön olen vielä täällä, mutta seuraavista ei tietoa. Pakko ainakin vaatteita ym hakea sitten myöhemmin. Joku kysyi kuinka pitkällä raskaus on, nyt on rv26
ap
eikö sun isäs voisi käydä ravistelemassa sitä paskaa tai edes sen oma isä.
Häpeällistä kun isä käyttäytyy noin. Eikö muita ihmisiä löydy, jotka tuomitsevat miehesi käyttäytymisen esim työpaikan pomo tai kirkkoherraa?
että appiukko antaa pojalleen kovaa kyytiä ja anoppi myös! Oman isäni kanssa en ole missään tekemisissä, mutta miehen isä on minulle ollut aina ihana, niinkuin vara isä. :)
ap
Se on pahin juttu kun mies itse sanoi olevansa tulossa 10 pintaan ja tulikin vasta aamu kuudelta. Eikä voinut edes viestiä pistää, että ilta venyy. Baarissa oli ollut ja "yhdellä työkaverillaan" jatkoilla. Ei voinut kertoa työkaverin nimeä tms. Eli saletisti on ollut pettämässä, kun ei kertonut. Enkä ikinä antaisi anteeksi jos on pettänyt.
En ole koskaan kieltänyt menemästä tai alkanut perään soittelee. Ei ole siitä kyse ja riitaa ei ollut ennen tätä aamuista kotiintuloa.
Vaikka toista naista ei jostain syystä olisi, niin en enää jaksa tota lupauksienkaan pettämistä ja juomista, kun aina hänellä menee kännissä yli. Itse en juo juuri lainkaan ja aina kohtuudella.
Minä ainakin kerron aina miehelle menoistani aikaisin, toisin kuin hän; pari min ennen kuin herra lähtee...
Lapsen aikana meillä ei juo kotiväki eikä vieraat, mutta krapulassa mies on kotona ollut.
En mä osaa paremmin selittää kun en mä itsekään ymmärrä.
ap