Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki sen taas ja nyt riitti!

Vierailija
15.08.2010 |

Ukko lähti illalla 7 jälkeen kaverilleen, mukanaan 5 olutta. 10 jälkeen hän lähetti viestin, että on tulossa jo kotiin. Vastasin että hyvä juttu, lapsi on kuumeessa ja pari kertaa jo herännytkin. Hän sanoi tulevansa pian.

Lopulta kyllästyin odotteluun, kello oli 12 ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin muutamia kertoja vessaan, kun raskaus valvottaa. Miestä ei näkynyt. Eikä puhelimeeni ollut tullut viestejä.

Kello tuli kuusi ja mies tuli kotiin. Kysyin missä oli ollut ja hän sanoi olleensa baarissa. Vastasin ettei baarit ole näin myöhään auki ja hän sepitti olleensa "yhellä työkaverilla". VARMAAN! Sanoin tietäväni kyllä, mistä miehet siihen aikaan kotiin kömpii, ei vastausta. Jatkoin unia.

Lapsen kanssa herättiin 7 jälkeen ja tehtiin kaikki aamuaskereet normaalisti. Jossain vaiheessa sain kuningasidean ja päätin että nyt saa mies maistaa omaa lääkettään. Pakkasin vaivihkaa itselleni ja lapselle vaatetta ym reppuun. 12 aikaan aloin huhuilla lapselle että lähdetään ulos. Mies toivottavasti kuuli sen.

Sitten vaan lapsi kainaloon, reppu selkään ja suunta kohti "puistoa". Soitin kaverilleni ja selitin tilanteen ja kysyin voimmeko yöpyä hänen luonaan. Kaverille onneksi kävi ja hän lupasi olla juonessa mukana.

Tiedän että tää on vähän alhaista, mutta kun tämä ei ollut miehen eka kerta, eikä varmastikaan viimeinen(vaikka aina niin lupailee).

En enää suostu kynnysmatoksi ja maanantaina ajatteli soitella perheneuvolaan. Haluan selvitellä tätä suhdetta nyt jonkun ulkopuolisen kanssa ja toivottavasti siitä saan voimia lähteä lapsen kanssa.

Rankkaa tulee olemaan kahden pienen kanssa kahdestaan,mutta me kyllä selvitään paremmin kolmestaan.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap ota eroa. se on kattelut kun mies nussii toisia naisia jo kauan,niin ei se siitä mihinkään lähde. mies lupaa ja vannoo elävänsä herran nuhteessa eikä naivansa toisia,niin jo ap rientää kotiin.....

Siinäpähän lupailee. Ei kiinnosta. Huomenna soitan kaikki kiinteistön välittäjät läpi ja hankin asunnon. Siihen asti voin asua vaikka vanhemmillani.

Miehen puheluihin en vastaa, koska hänen numeronsa on "hylättävien" listalla. Puhelin siis hylkää automaattisesti hänen puhelut.

En ole riippuvainen tuollaisesta molosta ja onnen löydän vielä jostain, niin että lapsillakin on hyvä olla, vielä tosin ei ole sen aika.

ap

Vierailija
82/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain selville että mies viritellyt netissä juttua erään naisen kanssa.Oli sen tasoisia heidän juttunsa,että tapaamista jo suunnittelivat.Otin lapsen ja lähdin pois vanhemmilleni.Taakseni en edes katsellut...

Mies ollut aina ja tulee olemaan epärehellinen,monissa muissakin asioissa.

Valehtelee jopa sukulaisilleen asioita.

Ap,eroa oikeasti oman mielenterveytesi takia

t. onnellinen yh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin alkoholistit olisivat kaikki olleet aina alkoholisteja...

Mutta kylla ap:kin voisi vähän katsoa omaan napaan. Jos tällainen epäluotettava ja viinalle haiseva käytös on toistunut usein ja liitto rakoilee sen takia, miten on mahdollista, että teille on TOINEN lapsi tulossa? Oletan siis, että vastuuntuntoinen isä ja hyvä, luotettava kumppani ei ole muuttanut kelkkaansa täysin tämän meneillään olevan raskauden aikana, vai mitä? Miksi ihmeessä teet toisen lapsen liittoon, joka ei voi hyvin, epäluotettavalle miehelle?

Vierailija
84/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostukaan kynnysmatoksi. Miehelläs on aika paljon selitettävää...

Vierailija
85/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen surullinen lasten takia, mutta niin ylpeä etten itke tuollaisen paskan ukon takia.

ap

Vierailija
86/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen hulttion kanssa olet lapsia alkanut vääntää.

Vierailija
87/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikinä en LASTA hylkäisi vaikka mies olisi tehnyt mitä. En ole niin idiootti että jättäisin kipeän alle kaksivuotiaan krapulaisen hoitoon, tai yleensäkään minkään ikäistä lasta en jättäisi!

Minkälainen äiti olisin jos niin tekisin?!

Tuo oma lääke ei pure, kun sulla oli lapset mukana

Aikamoisen hulttion kanssa olet lapsia alkanut vääntää.

Vierailija
88/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajuaa, että et ole kotona?

Älä vastaa puhelimeen, jos mies soittaa. Ja kun lopulta vastaat, niin aloita se "Hmmmmmmmh, ääh - siis mitä" kuin olisit nukkumassa humalaasi sinäkin.

Vierailija
89/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajuaa, että et ole kotona?

Älä vastaa puhelimeen, jos mies soittaa. Ja kun lopulta vastaat, niin aloita se "Hmmmmmmmh, ääh - siis mitä" kuin olisit nukkumassa humalaasi sinäkin.

On se kumma, ettei asioista voida suoraan puhua. Nytkin ap karkasi kotoa pois. Joo mies on varmaan tosi pahoillaan kun saa nukkua rauhassa krapulansa pois.

Miksi et suoraan sano mitä ajattelet ja käske sen miehen lähteä jos kerran erota haluat?

Vierailija
90/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parannella itteensä ;) Ja voi vaikka illalla suunnata takas aamuiseen paikkaan.

Vierailija
91/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin uskoisi, kun tietää etten ota tippaakaan raskaana. :/ Luulen että illalla huomaa ettei tultukaan kotiin.

että tajuaa, että et ole kotona? Älä vastaa puhelimeen, jos mies soittaa. Ja kun lopulta vastaat, niin aloita se "Hmmmmmmmh, ääh - siis mitä" kuin olisit nukkumassa humalaasi sinäkin.

ap

Vierailija
92/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajuaa, että et ole kotona? Älä vastaa puhelimeen, jos mies soittaa. Ja kun lopulta vastaat, niin aloita se "Hmmmmmmmh, ääh - siis mitä" kuin olisit nukkumassa humalaasi sinäkin.

On se kumma, ettei asioista voida suoraan puhua. Nytkin ap karkasi kotoa pois. Joo mies on varmaan tosi pahoillaan kun saa nukkua rauhassa krapulansa pois. Miksi et suoraan sano mitä ajattelet ja käske sen miehen lähteä jos kerran erota haluat?

Puhe ei mene perille ja nyt saa kärvistellä. tiedän että illalla iskee hätä housuun, miehellä siis...

ap

Vierailija
93/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimit! Ja toki sulla varmasti tulee rankkaa olemaan, mutta silti - rankempaa olisi elää tuollaisen miehen kanssa.

Itse erosin epäluotettavasta petturimiehestä, ois ollut jo aiemminkin syytä, mutta ehkä liiankin kauan sitä kattelin ja uskoin kauniita puheita. Se helpotuksen ja vapauden tunne sitten, kun oli omillaan.. toki on välillä raskasta olla vastuussa kaikesta yksin, mutta enää ei tarvi miettiä, missä toinen on, koska tulee, kenen kanssa nyt se on ollut... Energiaa riittää nyt paljon enemmän, kun ei mene valtaosaa siitä siihen, että yksin yrittäisi parantaa parisuhdetta. Ja ei se mun ex ole muuttunut - naisia sillä riittää, yksi vakavampi suhde, mutta olen nähnyt sen muidenkin kanssa sekä bongasin deittipalstalta seuranhakuilmoituksen.

Eikä se ollut sellainen silloin kun tutustuttiin. Ihmiset muuttuu.

Vierailija
94/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna näiden "minä teen aika kaiken oikein"- mammojen vaikuttaa. Ei se niin ruusuista taida heidänkään elämänsä olla. Anna akkojen kalkattaa, äläkä puolustele turhaa. Eivä he tunne sinua tai sinun miestäsi saatika teidän suhdetta. Minä olen iloinen sinun rohkeudestasi.

Vierailija
95/190 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tilanne näyttää tänään?

Vierailija
96/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna näiden "minä teen aika kaiken oikein"- mammojen vaikuttaa. Ei se niin ruusuista taida heidänkään elämänsä olla. Anna akkojen kalkattaa, äläkä puolustele turhaa. Eivä he tunne sinua tai sinun miestäsi saatika teidän suhdetta. Minä olen iloinen sinun rohkeudestasi.

Olen niin samaa mieltä.

ap

Vierailija
97/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että lukist vähän paremmin. En hyväksyy sitä että mies saa "pyörittää" vai miten sinä sen ilmaiset. En ymmärrä minäkään sinun ehdottomuuttasi. Jos puoliso (on sitten mies tai nainen) yhden kerran palaa klo 6 kotiin, niin olet valmis rikkomaan koko perheen. (Toivottavasti sinunlaisiasi ei ole usemampia olemassa!) En hyväksy tuollaista kostonkierrettäkään. Kärsijänä siinä on aina lapset, jotka ovat täysin syyttömiä tilanteeseen. Melban kanssa aivan samaa mieltä. Lasten etua tässä pitää nyt miettiä ja rahoittua.

kotiin aamulla kello 6 kun toisella tavalla on sovittu eikä hän olisi mitään ilmoittanut, ja selitykset olisivat tuota luokkaa kun ap:n miehellä, niin olisin valmis rikkomaan "perheen". Ja " " siksi että perheessä ei tuolla tavalla käyttäydytä. Mutta toteutan samaa myös itse. Se mitä vaadin mieheltäni, sen vaadin myös itseltäni. En itsekään koskaan tekisi noin, tuollaista ei mitenkään voisi minulle sattua. Vahingossahan tuo ei käy. Ei vain olisi mitään järkeä jatkaa jos ei toiseen voi luottaa sataprosenttisesti.

Aika rankkaa olisi olla puolisosi, jos ihminen ei yhden yhtä virhettä saa tehdä. Ihminen kun voi ihan oikeasti ottaa oppia virheistään ja muuttua. Hui, toivottavasti teikäläläisiä ei ole kovin montaa.

Vierailija
98/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta riittää ainakin minulle, yksi syrjähyppy, yksi lyönti, yksi hullu ryyppyilta, ja meidän suhde on ohi.

minullekin riittää yksi lyönti ja yksi syrjähyppy mutta että yhden illan juopottelusta tulee kenkää... Huh huh, on se melkoisen karua menoa jos ei saa vaikka kavereitten kesken hauskaa pitää!

Vierailija
99/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tosi tökeröä syyttää ap:ta, vaikka mies on toiminut väärin. Tuskin tätä päätöstä on tehty tuon yhden juopottelun perusteella.

Mitä tuo hauskanpito sitten on. Kyllä ainakin itse tiedän, missä mieheni on klo 6 aamulla, sillä hän ilmoittaa milloin tulee kotiin, samoin minä ilmoitan. Ei tuollainen ylimielinen käytös kuulu perheellisen elämään.

Tässä taas näkyy, että naisen tulisi aina olla järkevä ja ymmärtää loputtomasti. Hyvä ap, onneksi sinulla on omanarvontunto kohdillaan.

Vierailija
100/190 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP tilannetietoja