Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki sen taas ja nyt riitti!

Vierailija
15.08.2010 |

Ukko lähti illalla 7 jälkeen kaverilleen, mukanaan 5 olutta. 10 jälkeen hän lähetti viestin, että on tulossa jo kotiin. Vastasin että hyvä juttu, lapsi on kuumeessa ja pari kertaa jo herännytkin. Hän sanoi tulevansa pian.

Lopulta kyllästyin odotteluun, kello oli 12 ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin muutamia kertoja vessaan, kun raskaus valvottaa. Miestä ei näkynyt. Eikä puhelimeeni ollut tullut viestejä.

Kello tuli kuusi ja mies tuli kotiin. Kysyin missä oli ollut ja hän sanoi olleensa baarissa. Vastasin ettei baarit ole näin myöhään auki ja hän sepitti olleensa "yhellä työkaverilla". VARMAAN! Sanoin tietäväni kyllä, mistä miehet siihen aikaan kotiin kömpii, ei vastausta. Jatkoin unia.

Lapsen kanssa herättiin 7 jälkeen ja tehtiin kaikki aamuaskereet normaalisti. Jossain vaiheessa sain kuningasidean ja päätin että nyt saa mies maistaa omaa lääkettään. Pakkasin vaivihkaa itselleni ja lapselle vaatetta ym reppuun. 12 aikaan aloin huhuilla lapselle että lähdetään ulos. Mies toivottavasti kuuli sen.

Sitten vaan lapsi kainaloon, reppu selkään ja suunta kohti "puistoa". Soitin kaverilleni ja selitin tilanteen ja kysyin voimmeko yöpyä hänen luonaan. Kaverille onneksi kävi ja hän lupasi olla juonessa mukana.

Tiedän että tää on vähän alhaista, mutta kun tämä ei ollut miehen eka kerta, eikä varmastikaan viimeinen(vaikka aina niin lupailee).

En enää suostu kynnysmatoksi ja maanantaina ajatteli soitella perheneuvolaan. Haluan selvitellä tätä suhdetta nyt jonkun ulkopuolisen kanssa ja toivottavasti siitä saan voimia lähteä lapsen kanssa.

Rankkaa tulee olemaan kahden pienen kanssa kahdestaan,mutta me kyllä selvitään paremmin kolmestaan.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koita jaksaa.

Vierailija
142/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mies soitellut perään:D

Sitä en enää odottele. Paska mikä paska ja tästälähin puhutaan vain lasten asioista. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun fiksu mies ei niin tehnyt,niin nyt ollaan niiiiin draaamakuningatarta,että!

Vierailija
144/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun fiksu mies ei niin tehnyt,niin nyt ollaan niiiiin draaamakuningatarta,että!

täyspäinen aikuinen ei jätä soittamatta jos lapsi on hävinnyt, oli sitten puolison kanssa minkälainen riita tahansa.

Vierailija
145/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua nähnytkään! täyspäinen aikuinen ei jätä soittamatta jos lapsi on hävinnyt, oli sitten puolison kanssa minkälainen riita tahansa.

Mies on niin fiksu että on ollut noilla reissuillaan joskus jopa useamman päivän, täysin ilmoittamatta itsestään. On se niin fiksu mies kun katoaa pariksi päiväksi ja minä kotona mietin että onko jotain sattunut. Ja sitten herra saapuu kotiin kuin ei mitään. (Te jotka hyväksytte tämän olette outoja)

Mä olen kyllä ollut niin tyhmä kun olen aina hoitanut kodin, lapsen, ruoat pöytään ja käynyt vielä keikkatöissä että olis vähän enemmän rahaa. Tässä kiitos. Enää en ole noin tyhmä.

ap

Vierailija
146/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pitänyt haarat levällään ottaa kierukka pois,ja tehdä lisää lapsia. luulitko tosiaan,että sillä lisälapsella tilanne muuttuisi?????????

Vierailija
147/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu lapsia lainkaan. Sori vaan, jos sulla olis näin. Tuun pärjäämään loistavasti näiden kanssa. Mies muuttui heti positiivisen testin jälkeen välinpitämättömäksi, mutta olisihan se pitänyt tietää. Plaaa plaa vaan itelles! :)

ap

Vierailija
148/190 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pitänyt haarat levällään ottaa kierukka pois,ja tehdä lisää lapsia. luulitko tosiaan,että sillä lisälapsella tilanne muuttuisi?????????

pyörii? Vai ihan tosissaanko aikuiset ihmiset näin kirjoittelevat?

Vierailija
149/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo hauskanpito sitten on. Kyllä ainakin itse tiedän, missä mieheni on klo 6 aamulla, sillä hän ilmoittaa milloin tulee kotiin, samoin minä ilmoitan. Ei tuollainen ylimielinen käytös kuulu perheellisen elämään.

Vaikka sitä että saunailta venähtää turhan pitkäksi kun joku hölmöyksissään kaivaa sen viimeisen viskipullon esiin. Oma mies veti kaverinsa kanssa tuollaiset kunnon överit aamuun asti ja kyllä minä tiesin missä hän on (samalla mökillä oltiin, minä olin jo nukkumassa). Olipa kamalaa, mies kärsi kankkusensa ja lapset eivät huomanneet asiasta mitään. Ei meillä kumpikaan karkaile tai jätä ilmoittamatta mutta kännin takia ei eroa oteta jos se on kertaluonteista. Toinen vanhemmista on kuitenkin aina selvinpäin.

kerran kesässä lauloivat ja nauroivat aamuun saakka, hui kamalaa.

Vierailija
150/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo hauskanpito sitten on. Kyllä ainakin itse tiedän, missä mieheni on klo 6 aamulla, sillä hän ilmoittaa milloin tulee kotiin, samoin minä ilmoitan. Ei tuollainen ylimielinen käytös kuulu perheellisen elämään.

Vaikka sitä että saunailta venähtää turhan pitkäksi kun joku hölmöyksissään kaivaa sen viimeisen viskipullon esiin. Oma mies veti kaverinsa kanssa tuollaiset kunnon överit aamuun asti ja kyllä minä tiesin missä hän on (samalla mökillä oltiin, minä olin jo nukkumassa). Olipa kamalaa, mies kärsi kankkusensa ja lapset eivät huomanneet asiasta mitään. Ei meillä kumpikaan karkaile tai jätä ilmoittamatta mutta kännin takia ei eroa oteta jos se on kertaluonteista. Toinen vanhemmista on kuitenkin aina selvinpäin.

kerran kesässä lauloivat ja nauroivat aamuun saakka, hui kamalaa.

Hän ilmoitti tulevansa "pian kotiin" ja tuli kahdeksan tuntia myöhässä selvästi pahoilta teiltä. Tuohan on ihan eri asia.

Vierailija
151/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmoitti tulevansa "pian kotiin" ja tuli kahdeksan tuntia myöhässä selvästi pahoilta teiltä. Tuohan on ihan eri asia.

Kommentoin vaan sitä, kun täällä joku kirjoitti että "yksi hullu ryyppyilta, ja meidän suhde on ohi."

Riippuu tietysti mitä hullulla tarkoitetaan mutta minusta se on jo riittävän hullua ryyppäämistä että aikuiset miehet ei pysy enää pystyssä. Eron syyksi se ei kyllä riitä ;)

Vierailija
152/190 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritämme vielä.

rakastamme toisiamme ja haluamme pitää perheemme koossa.

asiat on nyt selvitetty,ja jopa sovintoseksiäkin harrastettu:)

kyllä se tästä.

kiitos kaikille tuesta ym.

-ap

Vierailija
153/190 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihan idiootti? Onhan se joo "hullua" ja "hassunhauskaa" katsella vierestä ja olla samassa paikassa, kun mies vetää vuosisadan perseet ja on toimintakunnoton..

Minä olin nukkumassa (kuten kirjoitin), en suinkaan vieressä katsomassa. Sinänsä ihan ot, ap:n ketjuhan tämä on :) Täytyy kysyä siltä kirjoittajalta mitä hullu tarkoittaa, turhaan me siitä täällä kitistään.

joka sanoi että yksi hullu ryyppyilta ja suhteemme on ohi. Ja sillä hullulla tarkoitan siis nimenomaan tuollaista, niinkun ap:n mies teki. Että sovitaan muuta ja sitten tullaan ilmoittamatta aamulla kotiin ontuvin selityksin, jotka eivät ole totta nähneetkään.

Meidän suhteessa on sovittu ettei tällaista tapahdu, ja näin on toimittukin. Sellaista, eikä sen suuntaistakaan ole tapahtunutkaan. Menot sovitaan etukäteen ja jos tulee jokin mikä estää suunnitelman toteutumisen sellaisena kun se on sovittu, niin siitä sitten ilmoitetaan etukäteen.

Jos mieheni tulisi tuolla tavalla kotiin kun ap:n mies, niin se ensinnäkin olisi aivan täysin ennen kuulumatonta, ja iso asia siis. Mutta tietysti kuuntelisin mitä miehellä on asiaan sanottavaa, kaikenlaista voi tapahtua, onnettomuuksia yms. Mutta jos tosiaan selitykset ovat tuota luokkaa kun ap:n miehellä eikä edes suostu keskustelemaan, niin se olisi kyllä sitten siinä se suhde.

Vierailija
154/190 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vähän toi loppuosa epäselväksi, että kuka kirjoittajista oli oikee ap ja ketkä provoja..

Stemppia ap:lle, älä jää kynnysmatoksi ansaitset parempaa!

Vierailija
155/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten parasta tässä vaan ajattelen. En voi hyväksyä sitä että isä ei tule kotiin, kun on sovittu ja saattaa olla retkellä useamman päivän ilmoittamatta. Lapsikin ihmettelee, kun isä ei yht äkkiä olekaan kotona ja kun palaa on kuin ei mitään olisi tapahtunut... Tämä ei ollut ensimmäinen, ei toinen, eikä edes kolmas kerta kunhän mokasi ja tuskin viimeinenkään.

Mies lähetti eilen illalla viestin, jossa pyysi edes käymään ja ettei juo enää koko raskausaikana. Oli laittanut ruokaa yms. Vastasin että tulemme ainakin käymään, muuta en voi luvata.

Ruoka oli hyvää ja lapsikin iloitsi isänsä näkemisestä. Itseäni lähinnä ahdisti, mutta käyttäydyin, ettei lapselle olisi tullut turvaton olo. Lopulta laitoin lapsen nukkumaan ja menin olohuoneeseen missä mies katsoi telkkaria. Ei puhuttu mitään koko illan aikana.

Aamulla mies meni töihin ja on laitellut aika monta viestiä, ei puhettakaan siitä ryyppyreissusta, vaan hän on niinkuin kaikki olisi hyvin. En voi käsittää... Tänään pitäisi ottaa asia puheeksi, mutta arvaan ettei se johda taas mihinkään. Tuntuu niin turhalta.

Olen kyllä vieläkin sitä mieltä, että tämä oli nyt tässä. Yhteisestä asunnosta pääsemme muuttamaan lokakuussa, jos nyt vuokrasopimus puretaan. En kyllä viimisilläni jaksaisi muuttoa, uutta kotia ja synnytystä yksin.

ap

Vierailija
156/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vaan sitä, kun täällä joku kirjoitti että "yksi hullu ryyppyilta, ja meidän suhde on ohi."

Riippuu tietysti mitä hullulla tarkoitetaan mutta minusta se on jo riittävän hullua ryyppäämistä että aikuiset miehet ei pysy enää pystyssä. Eron syyksi se ei kyllä riitä ;)

Oletko sä ihan idiootti? Onhan se joo "hullua" ja "hassunhauskaa" katsella vierestä ja olla samassa paikassa, kun mies vetää vuosisadan perseet ja on toimintakunnoton.

ON kuitenkin pikkasen eri asia olla jossain muualla, olla huolissaan, ihmetellä ja miettiä mitä tapahtui ja saada vielä ankeita selityksiä, joista kuulee saman tien, että ei ihan pidä paikkaansa selitykset. Eiköhän näissä tapauksissa sillä HUllulla ryyppyillalla tarkoiteta nimenomaan tätä jälkimmäistä, eikä mitään sun lässyn lässyn "hullua".

Vierailija
157/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saa muuten juurikin sen käsityksen, että voi tehdä mitä vaan ja akka sitten vähän kiukuttelee mutta kaikki palaa aina ennalleen. Sinuna heittäisin ukon pihalle. Perusteena juuri raskautesi.

Vierailija
158/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisestä asunnosta pääsemme muuttamaan lokakuussa, jos nyt vuokrasopimus puretaan. En kyllä viimisilläni jaksaisi muuttoa, uutta kotia ja synnytystä yksin.

ap

Vierailija
159/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten parasta tässä vaan ajattelen. En voi hyväksyä sitä että isä ei tule kotiin, kun on sovittu ja saattaa olla retkellä useamman päivän ilmoittamatta. Lapsikin ihmettelee, kun isä ei yht äkkiä olekaan kotona ja kun palaa on kuin ei mitään olisi tapahtunut... Tämä ei ollut ensimmäinen, ei toinen, eikä edes kolmas kerta kunhän mokasi ja tuskin viimeinenkään.

Mies lähetti eilen illalla viestin, jossa pyysi edes käymään ja ettei juo enää koko raskausaikana. Oli laittanut ruokaa yms. Vastasin että tulemme ainakin käymään, muuta en voi luvata.

Ruoka oli hyvää ja lapsikin iloitsi isänsä näkemisestä. Itseäni lähinnä ahdisti, mutta käyttäydyin, ettei lapselle olisi tullut turvaton olo. Lopulta laitoin lapsen nukkumaan ja menin olohuoneeseen missä mies katsoi telkkaria. Ei puhuttu mitään koko illan aikana.

Aamulla mies meni töihin ja on laitellut aika monta viestiä, ei puhettakaan siitä ryyppyreissusta, vaan hän on niinkuin kaikki olisi hyvin. En voi käsittää... Tänään pitäisi ottaa asia puheeksi, mutta arvaan ettei se johda taas mihinkään. Tuntuu niin turhalta.

Olen kyllä vieläkin sitä mieltä, että tämä oli nyt tässä. Yhteisestä asunnosta pääsemme muuttamaan lokakuussa, jos nyt vuokrasopimus puretaan. En kyllä viimisilläni jaksaisi muuttoa, uutta kotia ja synnytystä yksin.

ap

Tässä käy just kuten tuolla alkupäässä moni kirjoitteli, ja mä en ois millään jaksanut uskoa että sä olet lopulta noin tissiposki.

Eli nyt kun mies on vähän leperrellyt, tehnyt kerran ruokaa ja olette olleet puhumatta asioista, hommat jatkuu entisellään? Sä voit olla AIVAN varma, että ennen kuin toi raskaus on edes ohi, on mies taas tehnyt temppunsa, nythän sä taas sille opetat, että sä voit vähän kiukutella, mutta kaikki taas painetaan villasella.

Koska sä ajattelet, että olisi jotenkin helpompaa muuttaa ja aloittaa sitä omaa elämää? Silloin kun on 2-vuotias ja vastasyntynyt? Silloin kun on 3- ja 1-vuotiaat?

Voin kertoa, että vuosikausiin ei tule tilannetta, jossa se olisi erityisen helppoa. Enkä mä sinänsä ole sitä mieltä, että sun nyt pitäis erota tai jättää mies tms. Mutta toi, että olette taas jättämässä asiat tolle tolalle, kertoo siitä, että teidän perhehelvetti tulee vain jatkumaan ja pahenemaan.

Älä päästä miestä kuin koiraa veräjästä! Vaadi sitä puhumaan, menkää parisuhdeterapiaan, yritä miettiä ylipäätään haluatko edes olla sen kanssa, vai haluatko vain loputtomasti kostaa ja nälviä sille?

Vierailija
160/190 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jäät siis miehen luokse.

Yhteisestä asunnosta pääsemme muuttamaan lokakuussa, jos nyt vuokrasopimus puretaan. En kyllä viimisilläni jaksaisi muuttoa, uutta kotia ja synnytystä yksin. ap

En mielestäni sanonut niin, sanoin etten JAKSA. Kaksi ihan eri asiaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi