Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki sen taas ja nyt riitti!

Vierailija
15.08.2010 |

Ukko lähti illalla 7 jälkeen kaverilleen, mukanaan 5 olutta. 10 jälkeen hän lähetti viestin, että on tulossa jo kotiin. Vastasin että hyvä juttu, lapsi on kuumeessa ja pari kertaa jo herännytkin. Hän sanoi tulevansa pian.

Lopulta kyllästyin odotteluun, kello oli 12 ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin muutamia kertoja vessaan, kun raskaus valvottaa. Miestä ei näkynyt. Eikä puhelimeeni ollut tullut viestejä.

Kello tuli kuusi ja mies tuli kotiin. Kysyin missä oli ollut ja hän sanoi olleensa baarissa. Vastasin ettei baarit ole näin myöhään auki ja hän sepitti olleensa "yhellä työkaverilla". VARMAAN! Sanoin tietäväni kyllä, mistä miehet siihen aikaan kotiin kömpii, ei vastausta. Jatkoin unia.

Lapsen kanssa herättiin 7 jälkeen ja tehtiin kaikki aamuaskereet normaalisti. Jossain vaiheessa sain kuningasidean ja päätin että nyt saa mies maistaa omaa lääkettään. Pakkasin vaivihkaa itselleni ja lapselle vaatetta ym reppuun. 12 aikaan aloin huhuilla lapselle että lähdetään ulos. Mies toivottavasti kuuli sen.

Sitten vaan lapsi kainaloon, reppu selkään ja suunta kohti "puistoa". Soitin kaverilleni ja selitin tilanteen ja kysyin voimmeko yöpyä hänen luonaan. Kaverille onneksi kävi ja hän lupasi olla juonessa mukana.

Tiedän että tää on vähän alhaista, mutta kun tämä ei ollut miehen eka kerta, eikä varmastikaan viimeinen(vaikka aina niin lupailee).

En enää suostu kynnysmatoksi ja maanantaina ajatteli soitella perheneuvolaan. Haluan selvitellä tätä suhdetta nyt jonkun ulkopuolisen kanssa ja toivottavasti siitä saan voimia lähteä lapsen kanssa.

Rankkaa tulee olemaan kahden pienen kanssa kahdestaan,mutta me kyllä selvitään paremmin kolmestaan.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun alusta alkaen ja tunnistin miehestäsi myös oman ex-mieheni. Hän ei katoillut yöksi mutta teki muita juttuja, valehteli jne. eikä KOSKAAN myöntänyt tehneensä mitään väärää. Jos jäi selvästä valheesta kiinni, sanoi vain käyttäneensä "väärää ilmaisua" tai "sanoneensa epäselvästi" jne.

Itse lähdin väkivallan takia pois. Eron jälkeen olemme nähneet useinkin ja on tullut selkeääkin selvemmäksi että ero oli oikea ratkaisu. Mies pettää nykyistä tyttöystäväänsä ja valehtelee hänelle esim. puhelimessa minun kuulleni olinpaikkansa jne. aivan ilman mitään katumusta.

Juopottelukaan ei ole yhtään vähentynyt eromme jälkeen. Lapsiaan tapaa jos jaksaa, usein peruu yllättäen jos vaikka haluaa ryypätä rauhassa koko viikonlopun (juo kyllä lastenkin aikana, mutta ei kuulu minulle, sillä ovat hänen edellisestä liitostaan, meillä ei yhteisiä lapsia).

Mutta pointtini on että surin ja suren avioeroamme ja kaipaan ex-miestäni kaikesta huolimatta. Eroaminen on kamalaa :( vaikka se olisi kuinka pakollista, järkevää tai elintärkeää (kuten minulla, väkivalta oli tappavan vaarallista).

Voimia erosurusi ja odotuksesi keskelle. Yritä pitää niitä yhteyksiä ystäviisi vaikka tunnetkin heidän pettäneen sinut. Voi olla että ystävyyssuhteet siitä vielä virkistyvät.

Vierailija
182/190 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita löytää uusia ystäviä, älä jää kotiin masentumaan, se vaan pahenee sitten kun uusi vauva valvottaa.

Varmasti on samanlaisessa tilanteessa olevia tai olleita jotka tykkäis jutella sun kanssa, se helpottaa kummasti oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko apua vanhemmiltasi tai miehen vanhemmilta? Jos todella tuntuu niin pahalta niin sanoisin sen neuvolassa ja kertoisin neuvolassa tilanteen. Sitten kun vauvakin on syntynyt niin tarvitset varmasti välillä apua ja kannattaa sitä pyytää niin et ihan pala loppuun! Sinun jaksamisesi on tärkeää jotta lapsesi voisivat hyvin.

Vierailija
184/190 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaatko vielä tähän?

Vierailija
185/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva Aikuiseksi!

Vierailija
186/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se edes voi soittaa jos on hylätty puhelimessa?

Vierailija
187/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on ollut lasten kanssa kaupassa ja ollut päikkäreillä heidän kanssa. Sitten oltiin yhdessä puistossa. Ihan sama toisaalta uskooko kukaan, mut nyt asiat vaan on näin.

Puhelin ilmoittaa estetystä numorosta soiton, mutta vetää saman tien ns luurin korvaan ja varatuks. Mulla on samsungin melko uusi puhelin. Viestit toimii, testattiin kaverin kanssa.

Ei olla avioliitossa ja minulla ainoastaan on esikoisen huoltajuus. Huoltajuus sopimus jäi aikoinaan tekemättä lastenvalvojalla, enkä muista miksi. Isyys kuitenkin on tunnustettu. Että en saa yhtään ongelmia kun lähdin lapsen kanssa, tottakai sen otin huomioon. Tapaamisasiat ym kuitenkin pitää sopia, lapsilla kun on oikeus isäänkin.

Te haukkujat, en tiedä mitä te tällaisessa tilanteessa tekisitte, mutta se on hyvä että olette niin aikuista että sopeudutte mihin vain. Kuten jo aikaisemmin kerroin, puhe ei ole tepsinyt. Mitä hyötyä olisi ollut jäädä kotiin, kun mies kohtelee kuin pelkkää paskaa. Odotan sentään hänelle lasta! Teistä en tiedä, mutta mua ei näin kohdella! Ei todellakaan.

Ja ei, mies ei ole soittanut.

ap

Vierailija
188/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa mies ottaa yhteyttä ja mitä sanoo. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
189/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raportoimaan, jos jotain uutta ilmenee.

ap

Vierailija
190/190 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiat järjestyy.

Olin 10v. avoliitossa alkoholiongelmaisen kanssa ja lopulta kun erosimme olin todella helpottunut. Aluksi oli tietysti vaikeaa mutta siitä se hiljalleen helpotti. Mullakin oli kaksi pientä lasta.

Mieti tarkkaan päätöksesi :)