Tervetuloa narsistin tunnistusketjuun. Kerro itsestäsi kaksi asiaa, minä diagnosoin:
Kommentit (51)
syödä liikaa, kun pidän jostain ruoasta. Tai herkusta.
Toisteks: olen ihan oikeasti sitä mieltä, että olen tosi hyvä tyyppi.
Saako vielä heittää kolmannen pallon? Heitän, vaikken saisikaan: en ole vieläkään mennyt hammaslääkärille, vaikka tuo oikeanpuoleinen leukaperäni jomottaa silleen tympeästi.
ap aka narsistitutka täällä hei! nyt on niin kova känni päällä, että katshastan teidän narsishmivibat vasta huomenna. Shiihen ashti, hyvää viikonloppua. Muistakaa katsoa aina ensin vasemmalle ja sitten oikealle kun ylitätte shuojateitä! Voima olkoon kansshanne!
t: the radar
- ammatti lähihoitaja
- horoskooppi leijona
Tänään oli mitä rankin rupeama, mutta sitten etsin sinut ja ketjusi käsiini ja POKS - elämä repesi niin että silmistäkin tirskuu naurunkyyneleet - sellaiset sydämelliset.
Tuo lutka-lukemisesi oli todellakin raikasta!
Alankin kutsua sinua lempparilla "lutkis" - olet todellakin maanmainio.
Terveisin
Shakinpelaaja-kynsiennakertaja
Voihan nenä Teit muuten melko mahtavan analyysin! Nyt mies pöydän ääreen - harmi vain, että tuo aina voittaa shakinpeluussa. En oikein jaksa keskittyä, kun ajatukset ovat jo neljännessa jutussa. Vaan hyvää illan jatkoa sinulle narsistitutka; lopeta, ennenkuin päätäsi alkaa jomottaa, joohan?
:D Luin nopeasti: narsistiLUTKA :D Samoin hyvää illanjatkoa :) Shakki pitää parisuhteen kuosissa, on kivvaa että on yhteisiä harrastuksia, kyllä se keskittyminenkin siitä alkaa sujua kun lopetat sen kynsien järsimisen. Päätä alkaa jo jomottaa o_O Josko vielä parit diaknoosit...
mulla on jäätävä krapula ja sain seksiä tänään kahdesti ;)
Haluaisin mielelläni kuulla asiasta lisää!!!
Olen lahjoittanut omaisuuttani lapsilleni. Rakastan IGP:tä.
ja odotan sitä myös muilta.