Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen velvollisuus on yrittää olla onnellinen

Vierailija
26.06.2010 |

Miksi ihmisissä, varsinkin naisissa, on paljon sellaisia joille ei riitä mikään? Jatkuva nalkuttaminen ja kiukuttelu on kammottavaa perheelle. Oma vaimoni ei koskaan pysty olemaan onnellinen. Jokaisesta asiasta hän kaivaa väkisin huonot puolet esille. Miten hän ei itse tajua sitä, että hän tekee itse oman elämänsä (ja lasten ja minun) huonoksi. En kohta enää jaksa. Miten saisin hänet muuttumaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda vaimoa, se on ainoa keino saada muun perheen elämä onnelliseksi

Vierailija
2/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten anna olla, vaikka kuinka yrität ihminen ei muutu ja jos joku niin väittää, puhuu paskaa. Koita sinä vain rakastaa vaimoasi sellaisena kuin hän on ja anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syyttelet, etkä pysty keskustelemaan.

Vierailija
4/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheetön meistä kukaan ei ole. Keskustelemaan pystyisin, mutta hän ei pysty. Olisi pitänyt tajuta heti kun tapasin hänen äitinsä, että hänestä tulee samanlainen. Hän itse vannoi, ettei hän ikinä tule samanlaiseksi ihmiseksi kuin äitinsä, mutta nykyään hän on ihan yhtä paha motkottaja kuin äitinsä. Hän tajuaa itsekin käyttäytyvänsä huonosti, mutta ei pysty hillitsemään itseään. Pitääkö minun jaksaa tällaista elämää lasten takia? Kumpikin lapsistamme kärsii kodin ahdistavasta ilmapiiristä ja päiväkodistakin on tullut jo kyselyitä miten meillä kotona menee.

Vierailija
5/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihmisellä velvollisuus myös tehdä puolisonsa onnelliseksi?

Vierailija
6/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenne "minä osaan keskustella,hän ei" kertoo sinusta tarpeeksi.

Virheetön meistä kukaan ei ole. Keskustelemaan pystyisin, mutta hän ei pysty. Olisi pitänyt tajuta heti kun tapasin hänen äitinsä, että hänestä tulee samanlainen. Hän itse vannoi, ettei hän ikinä tule samanlaiseksi ihmiseksi kuin äitinsä, mutta nykyään hän on ihan yhtä paha motkottaja kuin äitinsä. Hän tajuaa itsekin käyttäytyvänsä huonosti, mutta ei pysty hillitsemään itseään. Pitääkö minun jaksaa tällaista elämää lasten takia? Kumpikin lapsistamme kärsii kodin ahdistavasta ilmapiiristä ja päiväkodistakin on tullut jo kyselyitä miten meillä kotona menee.

Vierailija
7/13 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pitää oppia elämään sovussa.

Vierailija
8/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se motkottaa jo seuraavalle. Laita mustapekka kiertoon.

Vierailija
9/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin erehdyin samaan...perustin vaan ukonäköön ja suteen meni ja pahasti.

Sain turpaani mieheltä, joka ei ymmärtänyt oikeasta elämästä yhtään mitään.

Oli kyllä kaikkien haluama komistus ja mäkin nätti, mutta miten olin niin tyhmä???

Samoja fiiliä oli. Kestin 15 vuotta, mutta sitten löysinkin miehen, joka ei niin atleetti, mutta sydän paikallaan ja nyt mulla on niin hyvä olla ja lapsilla myös:)

Vierailija
10/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjailee heti...

Vierailija
11/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan naputaat että vaimo on huono, et jaksa. Muuta itses ensin, nalkuta sitten vasta!

Vierailija
12/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy näitä, joille ei mikään kelpaa. Löytyy myös ihmisiä, jotka ovat tunneköyhiä minä,minä,minä ja muista ei tarvitse välittää.

Vierailija
13/13 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan naputaat että vaimo on huono, et jaksa. Muuta itses ensin, nalkuta sitten vasta!

Sille en mitään voi, että rakkaus alkaa hiipumaan. Asenteeni elämää kohtaan on kuitenkin positiivinen ja käyttäydyn muita ihmisiä kohtaan hyvin, myös vaimoani kohtaan. En usko, että minä voin olla niin huono ihminen, että se oikeuttaisi jatkuvaan nalkuttamisen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä