Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa narsistin tunnistusketjuun. Kerro itsestäsi kaksi asiaa, minä diagnosoin:

Vierailija
14.08.2010 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pisamia kesällä enkä juo kahvia

Tähän en voi sanoa muuta kuin NARSISTI! :( Mutta kukaan ei ole toivoton tapaus, muista se!

Vierailija
22/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan juustoja ja olen 174 cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanot tähän? Mä rakastan juustoja ja olen 174 cm pitkä.

Narsismitutkahattuni värisee ja tärisee, mutta diagnoosiin asti ei tässä tapauksessa pääse. Otan nopan esiin... kops kops. Hmmmm, miten tämän nyt sanoisi... Sosiaalisten tilanteiden pelkosi on niin kova, että saatat joku päivä linnottautua kotiisi ja jäädä sinne. Koeta hoitaa itseäsi, käy ihmisten ilmoilla usein. Se mikä ei tapa, vahvistaa (ja joskus vituttaa)

Vierailija
24/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osasitkin? Lienet velhojen sukua (narsismivaara!, mutta senhän tietysti tiesit jo ennen syntymääsi)

Vierailija
25/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosi numero 20 kiittää täydellisestä analyysistä!! Miten osasitkin? Lienet velhojen sukua (narsismivaara!, mutta senhän tietysti tiesit jo ennen syntymääsi)

Sain narsismintunnistaidon (siis sen hatun) ja yliluonnolliset diagnostiset kyvyt lahjana av-mammojen esiäidiltä vuonna yks ja kaks. Siitä saakka olen vaeltanut keskuudessamme hattu väristen. Narsismi on yllättävän yleinen diagnoosi aaveellä, mutta joukkoon mahtuu monenlaista muutakin tarinaa. Kaikilla meillä on luurankomme kaapissa, mutta onneksi on aina tämä iki-ihana aavee :)

t:ylidiagnostinen narsistitutkahattuinen velho-ap

Vierailija
26/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit muuten melko mahtavan analyysin! Nyt mies pöydän ääreen - harmi vain, että tuo aina voittaa shakinpeluussa. En oikein jaksa keskittyä, kun ajatukset ovat jo neljännessa jutussa.

Vaan hyvää illan jatkoa sinulle narsistitutka; lopeta, ennenkuin päätäsi alkaa jomottaa, joohan?

Olen useimmiten tyytyväinen työpanokseeni mutta pidän itseäni vain joka kolmas päivä nättinä. Olen kaksonen kaiken kukkuraksi.

Olet pääsääntöisesti aika tavallinen keskivertokansalainen, mutta jos oikein aletaan penkoa, niin löytyyhän sieltä taustalta ankara yliminä. Vaadit itseltäsi liikoja. Relaa vähän. Ja muista pelata shakkia.

Vierailija
27/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina pää kipeä ( migreeniä) ja olen laiskapaska.

Vierailija
28/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyehköt raajat ja taipumus juoda liikaa kahvia.

Vierailija
29/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on aina pää kipeä ( migreeniä) ja olen laiskapaska.

Pahan heitit. Ensituntumalta saan mutu-vaikutelman että olet potentiaalinen psykopaatti. Narsistihattu on tällä kertaa täysin värinätön. Nopalla kun heitän, tulee vastaukseksi normikansalainen. Eli ole huoletta, sinä olet täysin normaali perusihminen. Nauti!

Vierailija
30/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nenä Teit muuten melko mahtavan analyysin! Nyt mies pöydän ääreen - harmi vain, että tuo aina voittaa shakinpeluussa. En oikein jaksa keskittyä, kun ajatukset ovat jo neljännessa jutussa.

Vaan hyvää illan jatkoa sinulle narsistitutka; lopeta, ennenkuin päätäsi alkaa jomottaa, joohan?

:D Luin nopeasti: narsistiLUTKA :D

Samoin hyvää illanjatkoa :) Shakki pitää parisuhteen kuosissa, on kivvaa että on yhteisiä harrastuksia, kyllä se keskittyminenkin siitä alkaa sujua kun lopetat sen kynsien järsimisen.

Päätä alkaa jo jomottaa o_O Josko vielä parit diaknoosit...

Vierailija
31/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja olen markkinointialalla.

Viiiuuuuviiiiiuuuviiiiiuuu pipipipipiipiiiiiiiiip, hattu SEKOSI, se värisee, tärisee ja vinkuu. Olet mahdollisesti narsisti tai sitten hattu meni rikki ylidiagnosoinnista...

Jokatapauksessa mukavaa illanjatkoa, kannattaa muistaa pukea talvella lämpimästi päälle.

Vierailija
32/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyehköt raajat ja taipumus juoda liikaa kahvia.

Hattuni käy kuumana, edellinen diagnostinen tapaus oli ilmeisesti sille liikaa. Koetan jäähdyttää hattua pitämällä sitä ulkona parvekkeella. No prkl, siellä on 25 astetta lämmintä, odotas....

No niin. Heitän noppaa. Noppa pysähtyi kahden luvun väliin. En pysty antamaan varmaa diagnoosia. Auttaisiko jos kerron nämä vaihtoehdot? Sinulla on joko burn out tai sitten olet boheemi juppihippipunkkari. Narsismitutkahattu vinkuu piippaa ja tutisee, siihen ei nyt voi luottaa.

Vierailija
33/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Koen olevani muita fiksumpi ja sivistyneempi ja muutenkin parempi lähestulkoon aina.

- peilaan itseäni n. 50 kertaa päivässä.

Vierailija
34/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee: narsku vai ei? - Koen olevani muita fiksumpi ja sivistyneempi ja muutenkin parempi lähestulkoon aina.

- peilaan itseäni n. 50 kertaa päivässä.

Hattu sanoi sopimuksen irti, mutta koetetaans mutu-tuntumalla. Hmmm. Saan vaikutelman, että elämäsi on ollut todella rankkaa. Onko sinua kiusattu kun olit pieni? Joka tapauksessa kannattaa jatkaa postimerkkien keräilyä.

Muista soittaa äidille säännöllisesti! :)

Vierailija
35/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen yliempaattinen enkä voi vastata

Vierailija
36/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen narsistin vaimo eli olen yliempaattinen enkä voi vastata

Vastata mihin? Haluatko diagnoosin?

No laitetaan joka tapauksessa...

Saan sellaisen kutinan ja myös noppani vahvistaa saman, siis sen että kärsit keskimmäisen lapsen syndroomasta. Tarkoittaen sitä että et ole se ensimmäinen, etkä se viimeinen, vaan se keskimmäinen. Koko elämäsi olet joutunut taistelemaan huomiosta. Koet että ikinä ole kyllin hyvä, aina joku varastaa huomion.

Mutta ei hätää. Sebamed hoitaa kuivaa ihoa. Pankista saa lainaa. Kaikki menee hyvin!

Vierailija
37/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua loppuun. Silti kiinnostaa mitä minusta olet mieltä.

Vierailija
38/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vaikuttaa? En jaksanut lukea ketjua loppuun. Silti kiinnostaa mitä minusta olet mieltä.

Hattu vaikeni. Noppa lensi sohvan alle. Tämä tulee nyt suoraan sydämestäni ja perstunteella. Olet alisuorittaja. Sinusta olisi vaikka mihin, mutta valitset elämässäsi aina helpoimman tien. Mitä jos joskus repäisisit ja tekisit sen mitä eniten pelkäät?

Mutta kuitenkin, oikeesti. Onko sillä mitään väliä... Kiinassa tulvii. Hanassa on kalkkikertymä. Elämä on katoavaista.

Vierailija
39/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vaikuttaa? En jaksanut lukea ketjua loppuun. Silti kiinnostaa mitä minusta olet mieltä.

Hattu vaikeni. Noppa lensi sohvan alle. Tämä tulee nyt suoraan sydämestäni ja perstunteella. Olet alisuorittaja. Sinusta olisi vaikka mihin, mutta valitset elämässäsi aina helpoimman tien. Mitä jos joskus repäisisit ja tekisit sen mitä eniten pelkäät?

Uskokaa tätä tämän ketjun ap:ta. Osuit täysin oikeaan kohdallani. Auts!

Vierailija
40/51 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat silmät, ruskea tukka

Koskaan niitä hylkäisi en... :D

Hmmmmmmm. Kaivoin nopan esiin, katsotaas. Narsismivibaa en saa. Noppa sanoo, että murehdit aivan liikaa. Tässä yksinkertainen ajatusmalli mietittäväksi. Jos et ole onneton, silloin olet onnellinen. Muista se, joka päivä. Silloin kun ei tunnu miltään, niin oikeasti olet hyvinkin onnellinen, koska et ole _onneton_. Ymmärrätkö? :)

Mulla on nälkä o_O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä