Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin huolissani tytöstäni, maanantaina otettiin

Vierailija
17.05.2006 |

verinäytteet ja tulokset pelottaa.. hänellä on kaikenlaisia oireita, vatsa sattuu melkein päivittäin, tummat silmänaluset, korvan viereen on tullut joku ihme pallukka, väsyneenpi... toivottavasti kyse ei ole kuitenkaan mistään veritaudista. lääkärikin sanoi että otetaan varmuuden vuoksi kaikki mahdollinen. tää epätietoisuus on raastavaa..

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun äsken läpi ja ihanan helpottaa oli lukea, että teillä nyt kaikki hyvin :)

Vierailija
42/83 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vatsahappojen takaisinvirtaus. nyt tyttö voi paremmin ja syö pidempiaikaista lääkitystä ja ehkä myöhemmin pysyvää sellaista. mutta nyt kaikki hyvin. :) tän vaan halusin ilmoittaa :) t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä hän sai refluksitautiin?

Vierailija
44/83 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireisiin. vatsaoireet siis kivut ja väsymys ovat kadonneet kokonaan ja myös erittäin pahanhajuinen hengitys ovat poissa :) ja ollaan tyytyväisiä. eivät silmänalusetkaan ole enää tummat, jos se siihen liittyi. nyt siis ei oireta tällä hetkellä kun lääkitys päällä :) voi olla kyllä että hän joutuu syömään lääkkeitä loppuelämän, mutta tärkein on että tytöllä on hyvä olla :) t:ap

Vierailija
45/83 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkään. ap

Vierailija
46/83 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
47/83 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella huolesi ja tunnen myötätuntoa tällä=( Toivotaan että ei ole vakavaa. Ja jos on niin lapsilla leukemia usein paranee. Tsemppiä ja voimia teille koko porukalle sinne. Rukoilen puolestanne.

Vierailija
48/83 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt oon minä ja tyttö. oltiin ulkona vähän aikaa sitten ja mun paniikkihäiriö iski yhtäkkiä päälle armottomana siellä ulkona, oon miettinyt vissiin vähän liikaa tätä, ei tee hyvää ei, sit kun mulla on vielä tää saakelin paniikkihäiriö.. kaikki paikat rupes tärisemään holtittomasti ja jalat meni alta. noh kai tää tästä.. ap

Vierailija
49/83 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä tuli tunne, ettenkai vain tunne sinua? Tekstisi on tutunomaista.

Vierailija
50/83 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut taustalla aika usein ja joskus jotain vastaillut. mutta turusta olen. ap

Vierailija
51/83 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivotan silti teille kaikkea hyvää ja jaksamista. Ps: olen se, jonka kaverin mies selvisi siitä lähes varmasta kuolemasta 15v:na.

Vierailija
52/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt jäi vaivaa et mites se ap:n tyttö??

Pahaa teki lukee tää ketju..

Vierailija
53/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole kerinnyt koneelle vähään aikaan... kutsua jatkotutkimuksiin ei ole tullut vielä, jota itsekin jo ihmettelen. luulisi ensi viikolla jo tulevan.. kohta rupeen kyselemään sieltä että tietäisikö ne koska kutsu mahtaa tulla. tytön vointi on edelleen lähes sama, paitsi silmänaluset eivät ole enää niin tummat.. enkä ole enää niin peloissani. tokihan se huolettaa silti mutta uskoisin että kohta päästään tutkimuksiin ja kaikki selviäisi. minulla on myös kaksi muutakin lasta hoidettavana ja ovat pitäneet minut kiireisenä, kaksi heistä ns. erityislapsia ja kiiretä on ollut paljon, mutta en koskaan tällaisella asialla provoilisi. ap

Vierailija
54/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei varmaan tosiaan oo mitään kamalaa, jos käskyä jatkotutkimuksiin ei ole vielä tullut - sehän on vaan siis hyvä merkki! :)

Vierailija
55/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on vaan hyvä merkki kun kutsua ei ole vielä tullut, ja kyse ei olisi mistään vakavasta. toivotaan näin. ap

Vierailija
56/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saattaa olla ienverenvuotoa ja mahakipua huonot veriarvot ym.

Vierailija
57/83 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon väsynyt ja meen kohta nukkumaan. ap

Vierailija
58/83 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kai ne mitään vakavaa epäile, kun vasta silloin aika. ap

Vierailija
59/83 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 9-v tytölläni oli talvella vastaavia oireita lukuunottamatta verenvuotoa. mutta lisäksi myös pahanolon tunnetta. Lääkärissä otettiin vain tavall. verenkuva, joka norm. ja pissanäyte, joka samoin norm. käskettiin olla 2viikkoa vähälaktoosisella ruokav. ja tytön oireet vähenivät melkein kokonaan. Mutta olemme kyllä nyt palanneet norm. maitotuotteisiin eikä oireet ole tulleet takaisin, joten ei tietoa mistä johtui?

täällä tampereella asialle ei muuta tehty ja lähetteitä ei kuulemma tarvitse kirjoittaa tarkempiin tutkimuksiin.

Toivottavast sinunkaan tytölläsi ei ole mitään vakavaa. eikä varmaan ole kun noin pitkän ajan päähän saitte ajan. hyvää kesää ja koita olla ajattelematta asiaa koko ajan, vaikka vaikeeta on tiedän.

Vierailija
60/83 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman syytä, eikä kaikkia tapauksia saada edes selville, että mistä johtui. stressikin voi varmaan aiheuttaajotain vaivoja. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi