olen niin huolissani tytöstäni, maanantaina otettiin
verinäytteet ja tulokset pelottaa.. hänellä on kaikenlaisia oireita, vatsa sattuu melkein päivittäin, tummat silmänaluset, korvan viereen on tullut joku ihme pallukka, väsyneenpi... toivottavasti kyse ei ole kuitenkaan mistään veritaudista. lääkärikin sanoi että otetaan varmuuden vuoksi kaikki mahdollinen. tää epätietoisuus on raastavaa..
Kommentit (83)
Toivon todella, ettei ole mitaan vakavampaa!! Paljon voimia pienelle tytollenne, seka teidan koko perheellenne!
on muutoksia, siis soluissa ja pitäisi mennä jatkotutkimuksiin...mä tärisen täällä, hyvä kun pystyn kirjoittamaan...pelottaa...se on siis se laaja verenkuva se diffi. ei kai vaan leukemia??tää ei voi olla totta!! ap
Voi kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin... Ja jos ei olekaan, niin toivottavasti pikku tyttösi selviää tästä kaikesta...VOimia teille, tukekaa te toinen toistanne!!
Siunausta...
en keksi muutakaan, voimia sinulle, ole levollisella mielellä, ota päivä kerrallaan ja luota siihen että elämä kantaa. Ihmettelen tässä itsekin että mikä ihmeen " elämä" . tuli vain mieleen että jeesus sanoi: minä olen tie totuus ja elämä. pyydä jeesusta kantamaan huolesi...
Lapsilla on käsittämätön kyky selvitä myös leukemiasta. Ystäväni miehellä oli 15-vuotiaana 75% verisoluista pahanlaatuisia, ja tänään hän on 30-vuotias mies. Ja terve. Toivon silti kovasti, että lapsellasi olisi jotain kesympää kuin leukemia tahi lymfooma.
tapahtuu sellaista. tosin vielä ei tiedetä mistä kyse. ne kaikki muut testit olivat kunnossa, ainoastaan toi diffi.. tosin hemppa oli hyvä, että ehkä se ei sitten olisi se leukemia? en tiedä.. eikö sen pitäisi laskea jos olisi leukemia? mutta jotain siellä on.. jatkotutkimuksissa selviää enemmän...mihin muuhun tuo voisi viitata, kuin leukemiaan ja anemiaan? mun on niin huono olla, että oksettaa.. ap
Hitto mitä lääkäreitä, kun eivät kunnolla selitä ihmisille.
TSEMPPIÄ AP!
älä nyt pahinta pelkää, ko. arvo voi häikkääntyä ihan jostain tavallisesta infektiostakin.
Ja kuten joku totesi, niin jos siellä jotain " kamalaa" olisi ollut, niin varmasti olisivat ottaneet yhteyttä aikaisemmin.
vatsavaivoja, väsyneempi ja korvan viereen on ilmestynyt joku ihme patti... ja on myös kalpea.. ja se omituinen verenvuoto silloin takahampaiden takaa, ilman syytä joka ei meinannut millään loppua.. onneksi ei ole ollut muita omituisia verenvuotoja.
Rukoilen pikkutyttösi puolesta. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa, ainakin tuo hyvä hb. on hyvä merkki.
ja kiitos kaikille muillekkin tuesta. ap
Vaikka tytölläsi ei olisi mitään vakavaa, niin silti tuntuu ihan musertavalta ajatella että se voisi olla.
esim. ALL:ssa on se paranemisennuste noin 78% ja sitten taas AML:ssä paljon vähemmän.
Ja jos olsiivat epäilleet jotain pahanlaatuista olisivat lähettäneet jatkotutkimuksiin heti!
Provo sanon minä!
Jos lapsella epäillään leukemiaa, odotetaan verikokeiden tuloksia heti. Tavalliset näytteet valmistuvat parissa tunnissa ja jo niistä näkee niin paljon, että leukemiaepäily varmistuu. Ei mitään hengenvaarallisen taudin verikoetuloksia odotella useita viikkoja.
Eli jos selviää 1.8 ei mitään kauhean vakavaa voi olla tiedossa.
ihan normaalia kuulemma että on tuollaisia muutoksia. tyttö sai kuitenkin lääkekuurin pahanhajuiseen hengitykseen, sen aiheuttaa kuulemma jonkinlaiset hapot. ja 4 viikon kuluttua soittoaika vielä lääkärille että miten lääke auttanut ja vaivaako vatsa vielä. nyt tyttö on muutenkin voinut paremmin. ap
luin koko ketjun läpi ja tirautinpa pari kyyneltäkin. Kaikkein pahinta mitä voisi tässä elämässä sattua, olisi se jos oma lapsi sairastuisi. Onneksi teillä ei ollut kyse mistään vakavasta!!!! Paljon tsemppiä tulevaisuuteen ja lämpöistä loppukesää!
Pojan ja tytön äiti
ei löytynyt mitään syytä, normaalia kuulemma ne solumuutokset. hänellä on kuitenkin jotain happoja jotka aiheuttavat pahanhajuisen hengityksen ja sai lääkettä siihen. ap
pieni lapsi ja ei voi ymmärtää sitä kaikkea, ja itselle tulee voimaton olo siinä vieressä.. ja nuo keskustelut, itku tulee kun ajattelen sitä. onneksi teidän pieni on elämässä kiinni ja kivut poissa. toivottavasti jatkossa teillä menee kaikki hyvin, kaikkea hyvää teille. ap