Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa unta miehen kanssa, yövytään pari kertaa viikossa toistemme kanssa

Vierailija
02.06.2023 |

Ollaan seurusteltu puoli vuotta. Ei pitäisi olla kyse siitä, että jännitän, koska voin olla täysin oma itseni ja ihminen ihmistarpeineen.

Päivä touhutaan, mitä touhutaankaan ja illalla väsyttää. Nukkumaan olisi käytävä, nappaan melatoniinit valmiiksi. Mennään vaikka klo 23 nukkumaan, laitan korvatulpat varuiksi ja käydään omille puolille sänkyä, toinen nukahtaa pian. Ei kuorsaa ollenkaan. Itse katson kelloa, se on 24, se on 01, nousen ylös tekemään jotain tai mies herää ja haluaa omasta tahdostaan pitää seuraa valvomiselle. Sovitaan, että koitetaan nukkumista uudelleen. Toinen nukahtaa ja pälyilen kelloa, se on 02, se on 03, 04.. Jossain vaiheessa nukahdan tunniksi tai pariksi ja unet on sitten siinä.

Tätä se on aina! Jos ollaan kaksi tai kolme yötä yhdessä, nukun yleensä ne jo paremmin. Mutta silti se on tuota ja en tiedä, mitä ihmettä tekisi.

Yksin ollessa tällaista ongelmaa ei ole, ainoastaan jos nukkuu puoliso, kaveri, sisko tai joku vieressä. Tai jos olen kylässä.

Mitä tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko nukkua vierekkäin. Pamputtamista ette ilmeisesti harrasta sängyssä muutenkaan, muutenhan nukkuisit paremmin ;)

Vierailija
2/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa erillänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miesystävän luona yöpymiset - sillä ratkeavat kerralla kaikki hölmöt ongelmat, kuten turha hormoonien syöminen, kellon pälyily, ja yhdessä valvominen.

Yövy hänen luonaan vain, jos suhteenne muuttuu asiallisemmaksi, ja huomaat sen rentoutumisena.

Vai pitäisikö sinun lopettaa koko suhde? Olet käyttänyt siihen jo puoli vuotta. Mitä oikein teet?

Vierailija
4/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia aina aikuisseurustelussa omat asunnot. Ex-ukko kuorsasi kuin sika, siihen ei auttanut vaikka nukkui toisella puolella isoa taloa vaneripahviovet kiinni. Yksin on ihanaa nukkua isossa sängyssä ja siitä en enää luovu.

Vierailija
5/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoat, ettet ole miehen ainoa fb ja tunnet siksi olosi turvattomaksi.

Vierailija
6/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta miesystävän luona yöpymiset - sillä ratkeavat kerralla kaikki hölmöt ongelmat, kuten turha hormoonien syöminen, kellon pälyily, ja yhdessä valvominen.

Yövy hänen luonaan vain, jos suhteenne muuttuu asiallisemmaksi, ja huomaat sen rentoutumisena.

Vai pitäisikö sinun lopettaa koko suhde? Olet käyttänyt siihen jo puoli vuotta. Mitä oikein teet?

Lisään tähän uuden idean: ota puoliso väliinne nukkumaan. (En huomannu heti, että hänen vierellään saat nukuttua.)

Vierailija
7/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakastajasi ei yövy teillä?

Vierailija
8/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos sinä nukkuisit keskellä? Ja miehet söisivät hormoonitablettisi, jolloin et alitajuisesti pelkäisi heidän heräävän - voisit rentoutua, ja nukkua sikeästi.

Vierailija
9/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nukkumaan minun viereeni. Saat nukutuksi hyvin. Toivottavasti sinulla on isot mehukkaat lollottimet ja tiukka helposti kostuva pimppa.

Esko 66

Vierailija
10/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule nukkumaan minun viereeni. Saat nukutuksi hyvin. Toivottavasti sinulla on isot mehukkaat lollottimet ja tiukka helposti kostuva pimppa.

Esko 66

Terve, Esko!

Minä takaan sulle tajunnanmenetyksen: pumppaan suoa ensin 25 cm pampullani ja sitten anaalifistaan sut.

Onhan sulla tiukka persereikä ja iso, mehukas suu?

Jorma69

Ei kauniinpaa ole kuin ihana poikarakkaus

Vierailija
12/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Minä en nuku kunnolla (riittävästi syvää unta) kun mies on edes samassa asunnossa, ja hänen kanssaan ollessa olen nukkunut edes jokseenkin hyvin. Aiempien ukkojen kanssa en edes tätä vähää.

Lapsuudessa opin vahtimaan öitä päihteitä käyttäneen vanhemman takia. Sieltä tämä juontaa juurensa ainakin omalla kohdallani. Onko ap:lla vastaavaa?

Vierailija
13/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin takakireän kuuloista elämää, kun nukkumaan mennään varmuuden vuoksi tulpat korvissa ja melatoniinia syöden. Saati että olet ollut tuon miehen kanssa vasta puoli vuotta, ettekä mene nukkumaan pussaillen ja rakastellen.

Kuulostaa siltä, ettet osaa rentoutua toisten seurassa.

Vierailija
14/14 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna nukkuisit sikeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan