Jos valittavanasi olisi eteläpohjalainen ja savolainen miesehdokas, niin
kumpaan todennäköisemmin päätyisit?
Ja kyseessä siis elämänkumppanin valinta, loppuelämäksi. Ja ne muut vaihtoehdot olisivat tosiaan jo loppu :(
Kommentit (155)
yhteen, ilman väliviivaa. Paikka on sitten asia erikseen.
Tulee mm. Nokian Jorma Ollila. Tätä faktaa vasten voitte miettiä, maakunnan merkitystä tämän tyhmän kansan hyvinvointiin.
Tai lähihistoriaa tuntevat voivat.
yhteen, ilman väliviivaa. Paikka on sitten asia erikseen.
Olisko ne täysin böndejä vai kaupungista, esim. Kuopiosta? :)
Ehkä kallistuisin kuitenkin savolaiseen. Muutettais heti Helsinkiin ja toivoisin, että murre karsiutuu pikku hiljaa :D
En jaksaisi tönkkösuolattua eteläpohjalaista. Mieluummin höpöttelen ja vitsailen suulaan savolaisen kanssa.
Tosin asiaan voi vaikuttaa sekin, että myös itse olen savolainen...=))
Omia sukujuurianikin on sielläpäin. Ymmärrettäisiin toisiamme ehkä paremmin kuin savolaisen kanssa.
tietää ja osaa kaiken, on aina oikeassa.
itsekäs ja tyhmä. siis oikeasti hänellä on ymmärryksenvaikeus (sitä on pohjanmaalaisissa suvuissa paljon).
niistä savolaisista en tiedä...
avomies siis on savolainen ja väitän tuntevani ukkoni raivostuttavat piirteet...
17.
Savolainen iliman muuta!
Olenhan itsekin savolainen eli lupsakka, puhelias, kiero, itsekäs jne. :)
t: pohjoiskarjalainen jolla lappilainen mies =)
Savolaiset osaavat nauraa kaikille muille paitsi itselleen, eikä heidän puheistaan saa selvyyttä. Muuten voivat kyllä olla hauskaa seuraa.
Eteläpohjalaisten puhe kuulostaa komialta ja faijani on sieltä päin, joten tunnen tyypin ja osaan tulla sen kanssa jotenkin toimeen. Eteläpohjalaisillakin muuten on hyvä huumorintaju. Sitä ei vain tyhmempi ymmärrä.
Ota molemmat!
koska olen itse karjalainen ja miehenikin on muuten karjalainen!
Miten te jotkut voitte väittää että eteläpohojalaaset ei osaa nauraa ittelleen tai on jotenki huumorintajuttomia?
Miettikääpä kuinka monta bändiä on jotka tekee musiikkia eteläpohojammaaksi, ja huumorilla? Kuinka monta savolaasta bändiä käyttää murrettaan musiikissaan? Eipä kukaa kehtaa viäntää mitää, häpiäävät sitä niin lujaa notteivat kehtaa eres myöntää että ovat savolaasia.
Entäs sitte vaikka Duudsonit?
Ei taira kaikki vaa kestää sitä että asioota ei tartte lukia rivien väliistä, ku sanotahan suorahan niinku asiat on, eikä höpötellä vaa huviksensa aina ja jokapaikas.
ahkera mies on ja pitää sanansa.
otin itte ja siskokin vaihto sellaaseen. eihän ne paljon puhu, mutta pussaa kyllä. ja vaimo ja lapset on kaikki kaikes, äitee ei niinkään
pohojalaaset miehet teköö eikä meinaa!!!!
Kun itekkin olen. Voitas olla hilijaa yhessä. :)
, mutta välillä ärsyttävä koiraleuka. Mutta savolaisista puheenollen ,ei aina tiedä ovatko tosisssaan vai ei. Pohjolaisia en sitten tunnekkaan.
Ehkä savolaisen kuitenkin saisi opetettua jotenkin tavoille?
Pakko olisi ottaa se pohjanmaalainen... Toivottavasti ei ole ihan tuppisuu kuitenkaan, sekin rassaisi. Mikään ei kuitenkaan ole pahempaa kuin piheys, sellainen ihminen on usein pihi tunteissaankin ja ilkeä kaikin puolin.