Stina Toljander-mitä mieltä?
Kommentit (39)
Ohjelmaan osallistumisesta ei varmaankaan makseta, mutta ehkä Stina ajatteli sen poikivan jotain?
Siis miksi ihminen suostuu haastatteluun jos ei halua vastata noin suunnilleen yhteenkään kysymykseen???
Kaikki pisteet meni eilisen haastattelun perusteella. Siis miksi ihminen suostuu haastatteluun jos ei halua vastata noin suunnilleen yhteenkään kysymykseen???
samaan aikaan kassalla tuon ihmisen kanssa, ette miettisi ovatko arvot kohdallaan.
Tämä taas kuulostaa kateellisen panettelulta. Tekeehän Stina vapaaehtoistyötä. Eikö sitä lasketa miksikään? Hänen lapsillaan on varmasti arvot kohdallaan. Äiti opettaa, että muita autetaan ilman vastapalveluksia ym.
Tyypillinen varakkaan perheen hemmoteltu lapsi, joka ei osaa tehdä töitä ja joka on takuuvarmasti kusessa siinä vaiheessa, kun perinnöt jo etukäteen käytetty.
Intiassa elelee mukavasti kolmesta lapsesta saatavilla yh-lapsilisillä ja elatusavuilla/-tuilla.
vuodesta ulkomailla. Jossain lehdessä aiemmin valitteli kun kela lakkautti lapslisät. Oli kuulemma epäreilua.
Mitä se tähän liittyy? Etkö ole ikinä itse käyttäytynyt huonosti kassalla? Meillä kaikilla on omat hyvät ja huonot päivänsä. Itselläsi taitaa olla huono päivä kun jaksat kuluttaa energiaasi muiden haukkumiseen. Kukatie se onkin perusluonteesi, mikä onkin jo pahempi juttu...
samaan aikaan kassalla tuon ihmisen kanssa, ette miettisi ovatko arvot kohdallaan.
Tämä taas kuulostaa kateellisen panettelulta. Tekeehän Stina vapaaehtoistyötä. Eikö sitä lasketa miksikään? Hänen lapsillaan on varmasti arvot kohdallaan. Äiti opettaa, että muita autetaan ilman vastapalveluksia ym.
Tyypillinen varakkaan perheen hemmoteltu lapsi, joka ei osaa tehdä töitä ja joka on takuuvarmasti kusessa siinä vaiheessa, kun perinnöt jo etukäteen käytetty.
vapaaehtoistyö on suunnilleen samantasoista kuin jos keräät roskan päivässä maasta ja viet roskikseen. MInäkin teen vapaaehtoistyötä valistamalla tupakan vaaroista eli sanon lapsille, että se on vaarallista.
Stina osallistuu projekteihin, mutta niistähän sinä et tiedä mitään ja miksi tietäisitkään.
MInäkin teen vapaaehtoistyötä valistamalla tupakan vaaroista eli sanon lapsille, että se on vaarallista.
Miksei voida hyväksyä, että kaikki ovat erilaisia, silti samanarvoisia. Ihmisarvohan on kuitenkin kaikilla sama.
mutta hän teki sitä jatkuvasti. Liekkö sitten ollut huonot ajat hänen elämässään nuo vuodet, ei sitä kukaan kestänyt katsoa. Lapsetkin kiljuivat jaloissa ja äiti vaan räyhäsi. Ja kyllä, minä työskentelin tuossa kaupassa, näin hänet viikottain.
Mitä se tähän liittyy? Etkö ole ikinä itse käyttäytynyt huonosti kassalla? Meillä kaikilla on omat hyvät ja huonot päivänsä. Itselläsi taitaa olla huono päivä kun jaksat kuluttaa energiaasi muiden haukkumiseen. Kukatie se onkin perusluonteesi, mikä onkin jo pahempi juttu...
Stinahan sanoi ohjelmassa olleensa Suomessa talvisin masentunut. Minä vuonna oli asiakkaasi? Hänen elämässäänhän on alkanut seesteisempi vaihe Intiaan muuton jälkeen. Hän on saanut henkistä oppia ja löytänyt elämäänsä tasapainon.
mutta hän teki sitä jatkuvasti. Liekkö sitten ollut huonot ajat hänen elämässään nuo vuodet, ei sitä kukaan kestänyt katsoa. Lapsetkin kiljuivat jaloissa ja äiti vaan räyhäsi. Ja kyllä, minä työskentelin tuossa kaupassa, näin hänet viikottain.
Otsikossa kysyttiin "mitä mieltä". Minä kerron mitä mieltä hänestä olen - pidän häntä töykeänä ja epäkohteliaana ihmisenä. Pahoittelut hänelle, en tosiaankaan häntä henkilökohtaisesti tunne, mutta sellainen on vaikutelma. Älkää kysykö mitä mieltä, jos omaa mielipidettä ei saa sanoa.
Voitte muut pitää häntä vaikka kuinka enkelinä vapaaehtoistöineen ja muide virikkeineen, mutta valitettavasti itse en vain pidä hänestä. Te voitte pitää aivan rauhassa.
mitä mieltä ihmiset toisistaan ovat. Mielipiteitähän ne vain ovat ja niitä on yhtä monta kuin meitä ihmisiäkin.
2000luvun vaihteessa, useamman vuoden. Luultavammin on ollut huonot ajat, sitä itsekin epäilen, mutta oli se sen verran ympäri vuotista että en laittaisi "talvimasennuksen piikkiin". Joka tapauksessa, ihmiset saattavat muuttua, ehkä hänkin. Hänellä on varmaankin ollut murheita tuolloin.
Äiti Teresakin oli kuulemma aikamoinen pakkaus kulissien takana. Tätä ei kuitenkaan pidä tulkita niin, että vertaisin Stina Toljanderia äiti Teresaan! :)
2000luvun vaihteessa, useamman vuoden. Luultavammin on ollut huonot ajat, sitä itsekin epäilen, mutta oli se sen verran ympäri vuotista että en laittaisi "talvimasennuksen piikkiin". Joka tapauksessa, ihmiset saattavat muuttua, ehkä hänkin. Hänellä on varmaankin ollut murheita tuolloin.
tämä oli vastaus nro31 viestiin.
Ei ollut varmastikaan helppoa erota Veskusta. Haavekuva ja tosielämä eivät ehkä kohdanneetkaan.