Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani, juuri eronnut (31 v. kestäneestä suhteesta)

Vierailija
08.08.2010 |

mies (48v.) on ihastunut (tapaillut n. kuukauden). Ja on heti "päästämässä" nuorikkonsaa ja hänen pienet lapset muuttamaan luokseen. Mä kehotin todella miettimään, mutta taisi suuttua. Ei pitäisi puuttua toisten asioihin ;) Tehköön miten haluaa ja mä en sano, että "mitäs minä sanoin"...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä pahaa siinä on että muutetaan yhteen?

Oma isä kun erosi, löysi uuden rakkauden, muutti yhteen ja menivät naimisiin. Ero siitä tuli mutta ai: erosihan se äidistänikin 23 vuoden jälkeen..

Kyllä minusta kannattaa muuttaa yhteen kuin maksaa esim. vuosi kahteen paikkaan maksuja.

Vierailija
2/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehotin tutustumaan kunnolla ja miettimään lasten kannaltakin asioita. Muuttavat nimittäin suoraan ydinperheestä, viime viikolla eropaperit...Myös lasten olisi hyvä saada "toipua" erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vielä sellaisessa ammatissa, että ihan varmasti aiheuttaa pahennusta ja muutenkin. Toisaalta, jokainen saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee ja en haluaisi ainakaan moralisoida, mutta....ap

Vierailija
4/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ammatti. Mikä tekee työkseen?

Nainen vielä sellaisessa ammatissa, että ihan varmasti aiheuttaa pahennusta ja muutenkin. Toisaalta, jokainen saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee ja en haluaisi ainakaan moralisoida, mutta....ap

Vierailija
5/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä pahaa siinä on että muutetaan yhteen?

Oma isä kun erosi, löysi uuden rakkauden, muutti yhteen ja menivät naimisiin. Ero siitä tuli mutta ai: erosihan se äidistänikin 23 vuoden jälkeen..

Kyllä minusta kannattaa muuttaa yhteen kuin maksaa esim. vuosi kahteen paikkaan maksuja.

Kuukauden kestänyt suhde nyt tuskin vaan on niin vahvalla pohjalla, että yhteen muuttaminen olisi järkevää.