Lue keskustelun säännöt.
On kyl raskasta kun miehellä on kesäloma.
09.07.2010 |
Ei voi mitään mutta meidän yhteiselo sujuu paljon paremmin arkena. Pidemmät loma-ajat on tosi työläitä ja raskaita. Tulee koko ajan riitaa ihan kaikesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla