Lue keskustelun säännöt.
Pystyttekö itse päättelemään, miten päin vauva on mahassa?
08.08.2010 |
Mulla on jo kolmas lapsi tulossa, mutta en minä edelleenkään saa mitään selvää siitä, missä on pää ja missä on pylly. Epäilyttää vähän, kun neuvolassa on kesälomansijaisena nuori tyttö, että noinkohan tuo oikeasti on varma vauvan asemista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla