Lue keskustelun säännöt.
Taas rottia Aurajoen rannalla.Juoksevat kohti
09.07.2010 |
ravintolaivoja,en kyllä menisi syömään lasten kanssa
tai muutenkaan.Laivurinkadun puolella.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en ole ainakaan huomannut mitään, vaikka liikun paljon illalla.