Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joilla ylipainoa reilusti ja tarkoitus aloittaa laihis?

Vierailija
07.08.2010 |

Minun pitäisi tiputtaa painoa ainakin 20 kg....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jätä herkut pois, karkit, suklaat, keksit, pullat, leivonnaiset yms.

- jos käytät mehuja jätä ne pois ja juo vettä

- pienennä annoskokoa

- syö vähemmän lihaa ja korvaa liha kalalla tai kasviksilla

- kävele aina kun vain voit: jää bussilla parin pysäkin päähän ja kävele loppumatka/ mieti voitko jättää auton kotiin esim. työmatkalla tai sitten vääntäydy kauppaan tai leikkipuistoon tai mihin tahansa menetkin illalla kävellen

Näillä keinoilla laihduin 10 kiloa kolmessa kuukaudessa 88 kilosta 78:aan.

Jos et syö mitään herkkuja, voit suoraan siirtyä pienentämään annoskokoa. Valitse vaikka pienempi lautanen. Äläkä ota lisää! Älä napsi ruoantekovaiheessa äläkä syö lasten jämiä.

Mikään muu ei auta laihtumiseen kuin se, että syöt vähemmän.

Mieti, miten haluat loppuelämäsi syödä. Jos et voi luopua esim. suklaasta loppuelämäsi ajaksi, tee vaikka aluksi suklaapäivä kerran viikkoon: pian suklaa ei maistukaan niin hyvälle. Tee tavoitteesi sen mukaan, mistä voit luopua. Turha itseään dieeteillä kiusata.

Mulla alkaa syksyllä miinus 10 kg ja pitää taas tarkistaa annoskoko, varmaankin kasvanut, koska tykkään syödä ja hyvästä ruoasta.

Ruokavalion muokkaaminen auttaa helposti. Turha lähteä lenkkeilemään 5 kertaa viikossa, jos ei ole tähänkään mennessä urheillut. voit aloittaa pikku hiljaa kävelyllä tms. Kun kuntosi on kasvanut, niin sitten harkitse jonkun urheilun aloittamista.

Ne kilot eivät ole kolmessa kuukaudessa tulleet, joten ihan turha alkaa niitä karistamaan kolmessa viikossa. Ole kärsivällinen, mutta tarkkaile saavutuksiasi, esim. kerran viikossa vaa'alla.

Vierailija
22/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm,96kg... tavoite paino:(realistinen)80kg, (unelmapaino)70kg.

synnytys takana keväällä, tuli n.18kg, josta synnärille jäi n.8-9... eli en ollut laiha ennen raskauttakaan... kevyimmillään olen ollut siinä 75kg. nyt alkaa kroppa ällöttää(onneks mies silti tykkää, eikä pilkkaa) varsinkin kun näkee kuvia itsestään niin inhottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva kertoo enemmän kuin peilikuva. Otin itsestäni takaapäin kuvan enkä voinut uskoa että se pösilö kuvassa olin todellakin minä! Nyt kuva on printattuna jääkaapinovessa. Motivoi kummasti kun ei voi harhauttaa itseään todellisuudelta.

Vielä kun joku kertoisi hyviä peppun ja reisien kiinteytysohjeita ilman apuvälineitä niin olisin kiitollinen.

Vierailija
24/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino oli jotain 108-109, pituus 158cm. Tavoitepainoa en ole miettinyt sen enempää, pääasia että mahdun joskus vielä koon 38 vaatteisiin. Painolla ei niin väliä mikä se lienee silloin. Nyt on viikko takana, ja tilanne tänään -4kg. Ihan pakko jatkaa ja löytää jostain se motivaatio. Aivan järkyttävän kauhea olo, kun on näin paksu. Tuntuu ettei saa edes hengitettyä kunnolla.

Vierailija
25/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 92kg ja pituutta 171cm, eli BMI yli 30. :/ Kilot tulleet raskauksien myötä, vaikka ikinä en oo mikään hoikka ollutkaan. Yks onnistunut kilojen karistus on lapsien välissä ja painoin sillon vähemmän kuin moniin vuosiin (73kg) !

Mulla on vaan motivaatio ihan hukassa ! Ja kun on päivät kotona, niin kaapit huutaa napostelemaan jotain. Peilistä mua ei katso ollenkaan niin pullea ilmestys kuin valokuvista !!! Miten kauheita ne onkaan. :O

Vierailija
26/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se 20kg pitäis täälläkin pudottaa... Sillä pääsis just ihannepainon ylärajaan. :O Mutta se kyllä riittäis.. Sais käyttää M koon vaatteita.

Vierailija
27/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se 20kg pitäis täälläkin pudottaa... Sillä pääsis just ihannepainon ylärajaan. :O Mutta se kyllä riittäis.. Sais käyttää M koon vaatteita.