Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö enää 48- vuotiaana lapsen?

Vierailija
06.08.2010 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:48"]

Hei jokainen tehkö mitä halua. Oikeasti IHAN SAMA:) Munasolu vanhene,samoin sitiöt. Seurauksena voi olla psyykkiset sairaudet. Jos vastuuta ei ole,mitä sille sitten.Ja onhan moista jopa ystävänpiirissä. Tuloksena sekä se että nainen vanheni entisestään  ja mies iästä huolimatta metsästä ahkerasti nuorta naista itselleen. Että näin:) ja näin tulee olemaan:) Lyödän vaikka vetoa:))

[/quote]

Et taida olla suomalainen

Vierailija
42/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en,  minulle raja oli 40 v, sen jälkeen ajattelin, että enää on turha haaveilla toisesta lapsesta. Vauvakuumetta olen hoitanut koiralle, kissoilla ja miehen lapsenlapsella.

Mutta jos minulla ei olisi yhtään lasta, niin olisin ehkä voinut harkita lapsen tekemistä vanhempanakin, vaikea sanoa.

Vierailija
44/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tekis, enkä edes yrittäis ton ikäsenä enää.

Vierailija
45/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v pienen vauvan mummo ja todellakaan en tekisi enää vauvaa. En olisi tehnyt 10v sittenkään. Rankkoja ovat nuo yöheräilyt tässä iässä.

Vierailija
46/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:13"]

Olen 45v pienen vauvan mummo ja todellakaan en tekisi enää vauvaa. En olisi tehnyt 10v sittenkään. Rankkoja ovat nuo yöheräilyt tässä iässä.

[/quote]

Mulle ei ole, päinvastoin, huomattavasti helpompaa tämä uneton elämä kuin nuorempana.

t: 44v, taaperon äiti

Vierailija
47/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muttä en niinkään iän vuoksi vaan siksi, että mun lapset on tehty. Voi olla, että yrittäisin, jos vasta nyt olisi tilaisuus.

Nyt mun nuorin on 10 vee, ja tuntuu, että omaa elämää pääsee jo hiukan elämään, kun lapset ovat vähän itsenäisempiä.

Vierailija
48/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrittäisin jos ei olisi ollut mahdollista ennen sitä saada. Mutta nyt kun lapsia on jo kaksi ja ikää 36 annan itselleni vielä pari vuotta yrittää kolmatta ennen kun täytän 40, sen jälkeen en enää ja kaksi saa riittää. :)

Mutta jos tilanteesi on se että olet 48v. ja haluat lapsen niin tsemppiä! Tätini juuri sai ensimmäisen lapsensa 48 vuotiaana ja hyvin meni! Helppo raskaus, unelma synnytys ja terve, ihana lapsi. Ja heillä on rahaa ja energiaa hoitaa häntä, ovat aivan rakastuneita ja niin onnellisia. :)

Vierailija
49/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. tahdon olla jo mummo silloin.

Vierailija
50/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän siitä vauvasta vielä tiedä onko terve. En ottais siinä iässä enää ylimääräistä riskiä erityislapsesta. Minä semmoisen sain 25v.

Vierailija
51/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta mummoni taisi olla samanikäinen kun sai viimeisensä... 8 oli entuudestaan.

Vierailija
52/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 14:47"]

No mutta eihän siitä vauvasta vielä tiedä onko terve. En ottais siinä iässä enää ylimääräistä riskiä erityislapsesta. Minä semmoisen sain 25v.

[/quote]

Mäkin sain erityislapsen kun olin 25v ja down oli tulossa kun olin 39v. Mutta oli vaan tulossa, sitä varten on testit.

t. jo ketjuun pariinkin kertaan vastannut, kuopuksen 41 veenä saanut.

Vierailija
53/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 14:47"]

[/quote]

Eli ikä ei takaa mtn lapsen terveyden suhteen. Jokainen elää omaa elämäänsä, itse olen mennyt ja tehnyt tähän asti ja nyt uyli kolmekymppisenä on ihana perustaa perhe kun on koulut käytynä, talo hankittu ja melkein maksettu, ihana mies jota arvostaa kun on nähnyt nuoruudessa huonompia ja oppinut virheistään jne. Että ei tarvitse odottaa että lapset kasvavat että pääsisi elämään kun on tullut jo elettyä. Nyt viihtyy lasten kans kotona ja urakin on siinä pisteessä että valvomiset ei haittaa :) Että kyllä mä tekisin jos haluaisin.

Vierailija
54/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 37 v. ja mielestäni liian vanha lastentekoon eli en todellakaan tekisi tuonkaan ikäisenä.

Vierailija
55/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

63, ei niitä lapsia 48-vuotiaana niin vain "tehdä". Vain muutama prosentti naisista pystyy tulemaan siinä iässä raskaaksi ja enemmistö heistä saa keskenmenon. Lopuilla on huikea riski esim. Down-lapseen, ennenaikaiseen synnytykseen, raskausmyrkytykseen ym.

Vierailija
56/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En edes nyt hankkisi enää lasta, ikää tällä hetkellä 44 v. 

Vierailija
57/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan. Luultavimmin tulisin helposti raskaaksi, koska kierto on säännöllinen ja ovulaatio selkeä - joka kerta ensimmäisestä yrityksestä raskaaksi. Olen 44v.

Mutta ei, en todellakaan haluaisi elää enää pikkulapsivaihetta, valvoa öitä,vaihtaa vaippoja :) Nyt on aikaa myös itselle, lapset ovat molemmat alakouluikäisiä. Elämä on tällä hetkellä oikein hyvää :)

Vierailija
58/58 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mummi olisi ihana jo olla. Ei taida sitä iloa mulle tulla kuitenkaan, tai pitänee itsellä noille nörttipoijille sopiva morsmaikku hankkia. Mutta - jos tulisin raskaaksi, en tekisi aborttia. Koetan estää raskaaksitulemisen kaikin keinoin. T. 48-v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi