Poistetut numerot näkyy edelleen puhelimessa?
Osaisikohan joku auttaa?
Poistetut numerot näkyy edelleen kun menee puhelimessa kohtaan Puhelin - Äskeiset - Haku. On ikävää kun meinaa soittaa ihmiselle jonka numeron on jo poistanut. Mitenköhän nämä saisi poistettua? Eivät poistu vaikka yhteystietoa ei tosiaan puhelimessa enää ole ja puheluhistoria on poistettu.
Googlesta en löynyt apua.
Kommentit (11)
Tuota ominaisuutta kutsutaan nimellä "pettäjän käräyttäjä".
Synkkautuvat jostain pilvipalvelusta takaisin? Parempaa neuvoa ei noin vähäisillä tiedoilla pysty antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Synkkautuvat jostain pilvipalvelusta takaisin? Parempaa neuvoa ei noin vähäisillä tiedoilla pysty antamaan.
Ei käsittääkseni
Sinänsä mikään ei vielä poistu poistamalla. Tiedoston oikeudet vain muuttuvat siten, että tiedoston saa ylikirjoittaa ja se poistuu samalla näkyvistä ja "tilaa vapautuu" muistiin. Mutta jos tiedostoa ei ole fyysisesti vielä ylikirjoitettu, se on edelleen olemassa. Ei se kyllä kovin todennäköisesti itsellään palaudu näkyviin, mutta kai se on mahdollista, että jossain ääritapauksissa se palautuu itsellään näkyviin.
Näppää luurin kuva, oikeasta yläkulmasta valitse asetukset, sieltä jostain kohdasta. Löytyy kyllä. Kuten tietokoneessa, älypuhelimen polut ja komennot on loogisia kun vaan lukee huolellisesti
Vierailija kirjoitti:
Näppää luurin kuva, oikeasta yläkulmasta valitse asetukset, sieltä jostain kohdasta. Löytyy kyllä. Kuten tietokoneessa, älypuhelimen polut ja komennot on loogisia kun vaan lukee huolellisesti
Totta. Olen kolmekymppinen nainen ja en ihan huono tekniikan kanssa. Numerot ei tosiaan enää näy yhteystiedoissa, mutta kummittelevat haussa. Sama juttu miehen puhelimessa, hänellä minun vanha puhelin. Hankala kun näkyy esim. kaksi äitiä, koska minun vanhat numerot näkyy hänen puhelimessa puhelujen haussa - sama tilanne siis molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
sammuta ja käynnistä uudelleen.
Ei valitettavasti auttanut tässä tapauksessa. Kiitos kuitenkin
Teillä on Googlessa tai icloudissa noi numerotiedot. Käy sieltä poistamassa, sitten vasta poista puhelimista
Vierailija kirjoitti:
Teillä on Googlessa tai icloudissa noi numerotiedot. Käy sieltä poistamassa, sitten vasta poista puhelimista
Ok, kiitos! Yritin tätä jo eilen selvittää, mutta en tajua mistä ne löytyy sieltä
Osaako kukaan auttaa? Kiitos etukäteen