Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisen väkääjät 30+

04.08.2010 |

Ajattelin aloittaa uuden keskusteluketjun, kun vanha on uponnut jo pitkälle ja toisaalta on sen verran pitkäkin, että on aika aloittaa uusi.

Eli itselläni on tilanne että ollaan miehen kanssa yritetty 2010 lokakuusta asti, mutta tulosta ei vielä ole tullut.

Endometrioosin takia olen lähtenyt myös ravaamaan lääkärillä vaikka vuosi ei ole vielä täynnä. Tähystys vahvisti maanantaina pahat kiinnikkeet, joten tähystyksellä ne tullaan poistamaan loppuvuodesta. Yritystä ei silti tarvi keskeyttää, kiinnikkeet kuulemma irtoavat raskauden edetessä. Eli peukkuja täällä vielä pidetään pystyssä :)

Mitäs muiden yrittäjien kesään kuuluu ?

Kommentit (294)

Vierailija
121/294 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

Uusi tulokas ilmottautuu mukaan. 30 just täytin ja mies muutaman vuoden vanhempi. Melkein 5 vuotta oltu yhdessä ja nyt sitten koettiin olevamme valmiita perheenlisäykseen. Pillerit jätin pois vasta tän kuun alussa, eli nyt meneillään kp 17 ja kierron kestosta ei hajuakaan. Ovis siis ilmeisesti ollut ja mennyt. Yritystä on ollut ihan kiitettävästi. Mitään selkeitä ovisoireita en tunnistanut missään vaiheessa. Kp 13 alkaen rinnat kipeytyivät, nyt kipu sitten jo poissa. Ostin jo ovistestejäkin, kun olen niin kärsimätön. Kp 13-16 testailin negaa niillä.

Saapa nähdä. Kauheesti tekis mieli intoilla asiasta ja vauvakamoja tekee mieli hypistellä, vaan taitaapa olla siihen ihan liian aikaista. Huomenna menen verikokeisiin, kilpirauhashäikkää ollut ja lekuri halus varmistaa myös prolaktiinitasot kun mulla on ollut myös aivan minimaalista maidon tuloa oik. rinnassa.

122/294 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Charanda!

Unikko, en halua pelotella, mutta. Olen testaillut tikuilla ovista jo useiden kuukausien ajan ja hyvin ovat toimineet. Edellisessä kierrossa täälläkin ihmettelin että voiko mulla olla kaksi kertaa ovulaatio samassa kierrossa, kun testitikkuihin tuli vaan viivaa joka päivä. No miten mun kävi, kysta se oli. Eli tätä teoriaani en ole vahvistuttanut gynellä, mutta olen sitä mieltä että ovistikut tunnisti että mun munasoluni vaan kasvaa ja kasvaa, eikä se irronnut lainkaan ja "muuttui" kystaksi. Siis tosiaan ei pelottelua, mutta ehkä toisille avuksi. Toivotaan kuitenkin että Unikon kohdalla kyse olisi myöhäisestä plussasta.

ON: Kiitos tsemppauksista. Tänään on hyvä päivä. Kyllä vain jälkitarkastus oli iloinen tapahtuma. Munasarja on toipunut kystan repeämän jäljiltä hyvin ja gyne sanoi että muutenkin munasarjat näyttävät hyvältä. Toki niissä näkyy PCO:n jäljet.

Sain myös vahvistusta heinäkuussa olettamalleni kemialliselle raskaudelle. Gynen mukaan siitä on todennäköisimmin ollut kyse. Ja toisaalta se on positiivinen asia. Hedelmöitystä tapahtuu.

Kysyin myös että jos ovistikut näyttää positiivista niin onko se tae siitä että munasolu oikeasti irtoaa. Ja kyllä se kuulemma on. Eli on ERITTÄIN harvinaista etteikö munasolu irtoaisi jos testin mukaan hormonitasoon on tullut piikki. Ja sitähän se ovistikku mittaa. :) Jee, uskon siis että mulla irtoaa.

Ja sitten, gyne sanoi että hän kirjoittaa minulle/ meille lähetteen lapsettomuusklinikalle. Sinne kyllä on puolenvuoden jono, mutta kuitenkin odotellaan kutsua. ja toki sen ajan yritetään pupuilla muuten vaan :) mutta jälleen usko tulevaan on vahvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/294 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekla:Tsemppiä sinne ja uskoa tulevaisuuteen :)

Vilho: Kyllä tää on hassua tosiaan kun itse sitä miettii kaikkia pieniäkin mahanpuruja että olisko tämä nyt sitä tai tätä ja mm. mun kalenteri töissä on täynnä ulkopuoliselle mystistä koodikieltä josta voin lukea päivän oireet. Sieltä löytyy listattuna päivittäin kipeitä rintoja, ärtymisiä, migreeniä ja mahakipuja. Kukaan ei varmaan (toivottavasti) ymmärrä niitä töissä...

Haluaisin kysyä ihan yleisesti teiltä että onko mielestänne tässä iässä 31 v syytä mennä tutkittavaksi jo aiemminkin kuin siinä vuoden yrittämisen jälkeen? Meillä tulee ilman pillereitä nyt kohta 7 kk ja mietityttää että onko nyt syytä jo huolestua :S

Ovistesti eilen täydellisen nega

kp 7/21-28

Vierailija
124/294 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charanda -tervetuloa! Itse missasin oviksen viime kierrolla kun aloin tikuttelemaan liian myohaan kp12. Kiertoni olivat siis olleet 27-28, mutta lyhenivatkin yllattaen 25pv! Talla kierrolla tikuttelin aiemmin ja pongasin sen kp 10. Jospa sullakin se tosiaan oli ja meni, mutta hyva juttu etta teilla oli yritysta, sittenhan sulla saattoi jo vaikka tarpata!

Hekle; ihana kuulla etta sait noin hyvia uutisia ja paikat pelaa. Kiva myos etta paasitte jonoon sinne lapsettomuus klinikalle -toivottavasti tarppaa ennen sita, mutta olette ainakin nyt maksimoimassa mahdollisuuksianne.

Mussum; En ehka viela sinuna lahtisi tutkimaan lapsettomuutta, mutta ehka jos Tammikuuhun mennessa ei ole tarpannyt. Sa olet viela kuitenkin aika nuori (ainakin minuun verrattuna!). Ja tikuttelusta; mulla ovistikut naytti ihan puhdasta negaa pari paivaa ja sitten yllattaen ravahti kerralla tosi vahvaksi (testailin joka ilta n.klo 18). Ei siis ollut haaleaa viivaa joka vahveni vaan se viiva tuli heti kerralla. Sa olet varmaan jo ihan lahella sita ovis paivaa, joten tikuttele ja tarkkaile vaan ahkerasti ;-)

ON; valilla olen tuntevinani kuumotusta ja pienta nipistelya alavatsassa, mutta epailen edelleen etta se on kaikki omassa paassa ja johtuu vaan jannityksesta :-)

Pumpkin kp15/25-28 -5 dpo

Vierailija
125/294 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta, testailen ja odottelen sitä ovista nyt saapuvaksi. Ehkä jännitystä lisääkin se että en ole ennen testannut ovuloimista ja takaraivossa on pelko häiriöistä siihen liittyen. No eipä se kannata kaikkea etukäteen pelätä :)

Jännittävää viikkoa! Plussauutisia toivoen!

kp 8/21-28

Vierailija
126/294 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa oli kuulla Heklen kuulumisista! Todellakin hyvä juttu!

Ja tervetulua mukaan, uusia tainnut tulla useampikin! Hyvä hyvä! :)

ON: Googlettin sitä myöhäistä plussaa eilen, ja näyttäähän sitä tapahtuvan. Mutta myös myöhäinen ovis on ihmisten menkkoja siirtänyt urakalla. Myöhäistä plussaa oli muutama kommentoinut, että heidän kohdallaan oli tarkoittanut että ns. raskaushormonia ei erityttynyt riittävästi ja alkanut raskaus oli päättynyt keskenmenoon (rv7-9). Joku taisi olla sellainen, että plussaa ei näkynyt koko raskauden aikana apteekin tikuissa, mutta terveyskeskuksen veritestissä kyllä. Tämä oli jatkunut ihan normaalina raskautena ja päättynyt hyvin. Tietty noi on nyt keskustelupalstojen juttuja, joten ihan faktana en niitä pidä. ;)

*puhinaa* Eli täällä odotellaan edelleen tätiä vierailulle. Mitään oireita (etomista, rintojen herkkyyttä tms) en ole havainnut, mutta olen myös yrittänyt olla asiaa miettimättä. Olen koittanut olla ns. ruokkimatta mielikuvitustani. Teininä olin aika hyvä siirtämään menkkoja parilla päivällä (siis neitsyt kun olin, eikä poikaystävää) ihan vaan pohtimalla, että en kai mä vaan ole raskaana. Nyt sitten mietin, et oonko saanut kroppani uskomaan, että raskaana ollaan. Pää ajattelee ja kroppa on "valeraskaana". Jos tää avautuminen tänne auttaisi. :) Uusi raskaustestipaketti on kaapissa odottamassa, pitänee tehdä viimeistään sunnuntaina. Sitten on viikko edellisestä testistä ja 8pv menkat myöhässä. *puhinaa*

kuten aikaisemmin ollaan monesti todettu, niin on tää naisen kroppa vaan niin ihmeellinen!

Menestystä oviksien bongailuun kaikille ja todellakin, plussatuulia toivotellen!

Kummastelu täällä jatkuu...

Unikko, kp37/31, yk1, nega testattu kp33/31

127/294 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikko puhuu taas asiaa. Sitä mistä usein puhutaan. Kuinka sitä onnistuukin pienessä päässään luomaan niin vahvoja toiveita että ne muuttuu tuntemuksiksi kehossa ja jopa kuukautisten siirtymiseen :) Nythän niitä voi sanoa vauvakuumeen oireiksi! Kuuluu taudin kuvaan.

Minä: tänään menossa "uutta kiertoa" kp 24/32-33 ja ovis oli 4 päivää sitten. Plussasin komeesti testillä ja pupuiltiin todellakin parhaaseen mahdolliseen aikaan. Tosin olisin toivonut paikkauserää...Kaikkea ei voi saada. Sitten tiistain hyvät uutiset päälle. Ja nyt on odotettava vielä 9 päivää ennen kuin raskaustestiä kannattaa tehdä tai sitten tapaan tädin. Ja kuinka ollakaan, että mulla on tänään siten jo ollut tuntemuksia. Yritän itselleni sanoa että höpö höpö päässä vippaa. Ja samalla kuitenkin toivoo...

Mies on ollut aivan ihana viime päivinä ja on suloista huomata kuinka hänen vauvakuumeensa on noussut. Eilenkin kaupassa hän kommentoi useammasta vauvasta jotain ja käytiin jopa katsomassa vauvasänkyjä hänen ehdotuksestaan! Meinasi leuka pudota. Ihana mies!

Vierailija
128/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttavaa on tosiaan tämä naisen kroppa kun ei sitä osaa ennustaa koskaan täysin mitä tapahtuu, toivotaan sitä myöhäistä plussaa Unikolle.

Heklelle onnittelut oikein hyödynnetystä ovulaatiosta! Ja miehet on ihania kun ne paljastaa että toivoo sitä vauvaa yhtä paljon ku me naiset. Mun mieskin on sulonen kysellessään mun ovulaatiosta ja kommervenkeistä ja joka kerta tädin tullessa on myös myötätuntoinen ja pettynyt :)

ON: Plaah, ikävää on se että olen nyt tikuttanut kaikki mun tikut nettitilauksesta saamilla tikuilla ja edelleen haamua pukkas eilen illalla. Tilasin niitä lisää mutta kun nyt on tuo postien lakko-mikälie niin eihän se mulle tänään ehdi tulla. Täytynee mennä apteekin kautta kotiin tänään ja tekasta ovistesti jollai muulla tapaa. Olin niin varma vaan et jos kp olis 21 kuten viimekierrossa niin ovis olisi ollut jo, jos taas se on kp 28 niin aikaa toki on vielä... Pupuilua viikonloppuun joka tapauksessa ajan puitteissa.

kp 10/21-25 yk 8

Vierailija
129/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa viikonlopun alkua itse kullekkin!

Mussum; sulla tuo ovulaatio on varmasti ihan kulman takana jos jo haamua saat, ja paivistakin paatellen -hyva etta osuu viikonlopun tienoille niin paasette varmaan hyvin hyodyntamaan :-)

ON: Taalla odottavan aika pitka (piina viikko menossa). Olen valilla tuntevinani vatsassa sellaista painoa mita en mielestani ole ennen huomannut, mutta muuten ei juuri mitaan oireita. Sen vatsa jutunkin varmaan kuvittelen.

Juttelin eilen kaverin kanssa joka on nyt 5 1/2 kuukautta raskaana (han ei tieda etta meilla yritetaan), ja kyselin millaisia oireita silla oli ennenkuin testasi raskauden. Arvatkaas mika oli vastaus -ei minkaanlaisia! Heilla oli kylla yritys paalla joten tiesi etta raskaus oli mahdollinen, mutta ensimmainen oire oli myohaiset menkat (jonka jalkeen teki testin ja plussasi). Sitten kipeytyivat rinnat. Hanen koko raskaus aika tahan mennessa on ollut super helppo -ei mitaan huononolon merkkejakaan missaan vaiheessa, tai mitaan erikoisia mielitekoja/mielialan vaihteluita. Etta voi se nakojaan menna nainkin! Ja poika tulossa :-)

Pumpkin

18/25-28, yk 3, 8 dpo

Vierailija
130/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset,

Pumpkin, piinaviikko alkaa! Mulla on ihan sama juttu, ei juurikaan oireita :)...

Entäpä Unikko?? Oletko testannut uudestaa ja vieläkö kierto jatkuu? Tule kertomaan! Mulla on kokemusta noista pitkistä kierroista (ennen teroluteja siis), ja kiertojen heittelyistä. Ei oo hauskaa... Toivotaan että kuuluisit siihen porukkaan, että hcg:tä ei testissä näy vielä ;) (olen tehnyt samat googletohtoritutkimukset mennäkesänä.)

Mussum, kyllä se ovisviiva siitä vahvistuu. Ja hyvät yritykset siitäkin huolimatta :)

Hekle, hienoo että hyviä uutisia ja kyllähän tuossa toiveet jo saakin herätä. Piinaviikkoa kohti vaan, peukut pystyssä!

Charanda, tervetuloa ja tutulta kuulostaa yrityksen aloittamisen aikaiset ajatuksesi ;).

ON: koko viikko mennyt tosi sutjakkaaseen ja ilman turhempia stressejä. Hyvä fiilis kaikinpuolin. Ehkä olen vihdoin saanut itselleni "myytyä" ajatuksen, että ei se nyt niin katastrofi ole, vaikkei tällä minuutilla tärppäisikään. Ehkä ekaa kertaa kahdeksaan kuukauteen... ;) Johtuu kyllä kaikista muistakin elämänjutuista, katsotaan pääsenkö niistä täälä kertomaan.

Vähäisinä oireinani: Vatsaa "kinnaa" aamuisin, ja nivusia särkee, ja rinnat on vähän kipeät sivuilta. Ei toisaalta mitään uutta joihinkin edellisiin kiertoihin verrattuna.

Viikon päästä testi, ellei mitään mullistavaa tapahdu ennen sitä :). Minäs päivänä ensi viikolla Pumpkin meinaa testata?

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Vilho kp 19/24-25, dpo?, yk 8.

Vierailija
131/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho; ajattelin odotella ihan ensi viikon lopulle (perjantai tai sitten lauantai iltapaiva), ellei menkkoja sita ennen tule. Ma pelkaan sita tilannetta etta olisi tarpannyt mutta sitten menee kuitenkin just ennen menkkoja kesken, mika ilmeisesti on aika yleista. Eli mielummin valttelen mahdollista plussaa joka sitten muuttuisi negaksi.

Voipi tietenkin olla etta maanantaina on tikut jo esilla jos jonkinlaiset selkeat oireet alkaa :-). Mulla on jonkin verran ovis tikkuja ja ajattelin kokeilla aluksi niilla jos menevatkin hukkaan (kun ovat halvempia kuin ostamani raskaustestit). Niissahan pitaisi myos nakya jotakin jos oikeat hormoonit on koholla.

Milloinkas sa meinasit testailla?

Vierailija
132/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ensi viikolla saadaakin sitten jännittää!! =)

Pumpkin juttu oireettomasta ystävästä sai mun mielikuvitukseni taas laukkaamaan! =)

Tiedän, että tuolla on erikseen ovistikku-keskustelu, mut aattelin silti kysäistä teiltä, että mitä tikkuja ootte käyttäneet?

Selvittelin niitäkin tuossa yhtenä iltana, että mistä niitä tilaisin sitten kun täti ilmestyy. Mies pyörsi tässäkin nyt tämän ihmettelyn johdosta päätään, ja hänelle tuntui olevan ihan ok, että hommaisin tikkuja. =) Mieli muuttuu...

ON: Viikonloppuna aattelin testata uudestaan, viimeistään sunnuntaina jos täti ei ilmesty sitä ennen. Lauantaina onneksi ohjelmaa, että toivottavasti en ehdi miettimään mitään. Mä en ole siis käyttänyt mitään hormoniehkäisyä sitten tämän vuoden tammikuun, joten tästä syystä kummastelen urakalla tätä kierron heittoa. Ymmärtäisin hyvin heittelyn, jos olisin ehkäisyn jättänyt pois viime kierron tai pari kiertoa sitten. 1-2 päivän heittoja oli tosiaan keväällä, mutta tämä on erikoista.

Mutta, mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

133/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan monella jännät päivät tulossa :)

Unikko kyseli ovistesteistä. Mä olen käyttänyt First signal testejä ihan ekaksi. Apteekissa olivat halvimmat. Sitten tilasin netistä Davidin tikkuja. Koska tilaus ei saapunut ajoissa ostin myös Apteekin omia ovistestejä. Kaikki testit ovat näyttäneet mulle plussat ihan hyvin. eli pelkkiä positiivisia kokemuksia. Davidin testeillä ei tule ihan niin vahvaa plussaa kuin samasta pissasta esim. apteekin omalla testattuna. Joo, hulluahan se on testa monella testillä, mutta halusin tietää miten toimivat. Monet ovat moittineet Davidin testejä.

Toisaalta hulluja juttuja tässä muutenkin tekee, kun vauvakuumeilee ;) Olen kyllä oppinut tunnistamaan ovista myös tuntemuksista ja vuodosta. Lukemalla täältä ja tutkimalla itseäni.

En nyt muista mistä tilasin ovistestit, ostin isomman erän kerralla ja tarpeeseen ovat olleet.

134/294 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainospläjäys. Jos olet 30+ ja yrität saada esikoista aikaiseksi tai odotat sellaista, tule ja liity suljettuun ryhmäämme.

Ryhmässä on mukavaa porukkaa osa ollut mukana jo pidempään ja jutellaan miltä tuntuu kun vauvaa ei kuulu ja osa on hedelmöityshoidoissa. Lisäksi löytyy jo raskautuneita jotka juttelevat siitä miltä tuntuu ja mikä huolestuttaa. Niin ja kaikkia ihmisiä tältä väliltä.

On ulkosuomalaisia ja Suomessa asuvia. Rikasta keskustelua yrittämisestä, odottamisesta ja kaikesta mahdollisesta muustakin.

135/294 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin niitä samperin david testejä oviksen bongaukseen eikä yhtään viivaa ole tullut.. joten epäilen niiden toimivuutta..

Mutta nyt pidetään taukoa tikuttelustakin, kun leikkaus on tulossa, että periaatteessa kyllä vielä yksi kierto on ennen sitä.. joten tarkkana pitää olla, ettei leikkauspöydällä huomata raskautta.

Lisäksi tässä pitää ruveta suunnittelemaan omia häitä..kihlasormus ei vielä ole sormessa, mutta se on kuulemma päivistä kiinni (miehellä on joku päivä mielessä, mutta ei tietystikään paljasta mikä) ja ollaan puhuttu että ensi vuonna mennään joka tapauksessa naimisiin..

että nyt alkaa olla melkoisen isoja projekteja yhtäaikaa päällä..

Asuntoakin katsellaan :D

ei tässä voi olla kuin pää pyörällä :D

Vierailija
136/294 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesteista; asun Englannissa ja olen kayttanyt Boots liikkeen omia. Uskon etta toimivat ihan hyvin.

neito32tre; huh huh! Onpas sulla monta rautaa tulessa yhta aikaa -ja onnittelut jo etukateen tulevasta kihlauksesta :-). Ehka teidan vauveli odottelee sita ennenkuin ilmoittelee tulostaan.

ON; olen tullut siihen ulokseen etteivat mahassa tuntuvat jutut (paineen tunne ja muutaman paivan kestanyt turvotus) ole enaa omassa paassa vaan ihan fyysisia. Sita en kyllakaan tieda olenko ne psyykkisesti itse aiheuttanut jannaamisellani, vai voisiko masussa olla asukki. Kumpikin mahdollista.

Eilen illallisen aikaan tapahtui outo juttu - ei ollut ruokahalua ei sitten minkaanlaista. Tiesin kylla etten ollut paljoa syonyt muutamaan tuntiin joten ihan normaalisti mentiin. Pakko oli jattaa puolet pienestakin annoksesta kun tuntui etten pystynyt nielemaan. Yritin syoda, eika ollut mitaan yokotysta, mutta ihan kuin olisi ollut sellainen gastric band mahassa etta maha tuntui todella taydelta vaikkei siella paljon mitaan ollutkaan, ja nielemis refleksi ei tuntunut toimivan (piti vakisin niella). Outoa -mutta alkaa toivo herailemaan jos tama vaikka olisikin jokin merkki raskaudesta.

Toisaalta taas, koko taa mun kierto on nollut todella kuiva -kuin Saharassa mentaisiin. Siis oikein epatavallisen kuiva. En oviksen aikana huomannut mitaan valkovuotoa eika sita nay kylla vielakaan. Pysyypahan pikkuhousut puhtaampina, mutta luulen ettei siis ole kovinkaan hedelmallinen kierto menossa. Hmn.

Lisaa oireita odotellen, Pumpkin

19/25-28, yk3, 9dpo

137/294 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Ajattelin uskaltautua ääneen. Olen ketjuanne tovin lukenut ja noissa kuukausipinoissa kirjoitellut, kun ei vielä tuo 30+ kriteeri täyty. Lähellä tuota ikää mennään ja esikoista yritetään, joten monet asiat on samalla kaavalla kanssanne.

Pitkäksi venähtäneen hämmästyskierron takia en tällä haavaa tunne noita kuukausipinoja niin omakseni ja mietin, että huolitteko seuraanne kirjoittamaan?

Täällä siis kp45, kotitestit negana kp31 ja kp33. Veritesti tk:lla negana kp33. Pillerit jätin elokuussa, tämä megainen on siis virallisesti yk2. Oma hormonitoiminta on aina ollut jotain sekopäistä. Menkat käynnistettiin hormoneilla, kun olin täyttänyt 17, ja vuosi siitä aloitin e-pillerit helpotuksena runsaisiin kuukautisiin. Säännölliseksi en muista niiden koskaan muuttuneen. Pillereitä siis takana n. 10 vuotta. Huokasin jo helpotuksesta kun eka luomukierto oli 29päivää. Nyt on lääkäri varattuna, mutta koska asiahan ei ole muiden mielestä kiireinen, sain ajan marraskuun puoliväliin.

Joten Unikko ja Vilho, googletohtori on kovin tuttu täälläkin. Oikeastaan sääli, ettei ole ketään lääkärikaveria, jotta esim. saisi Terot kokeeksi herääkö sieltä jotain.

Kierron varrella on mahtunut vaikka mitä. Omituisia limoja, runsaita valkovuotoja ja sitten pitkiin aikoihin ei taas niin mitään. Tuttuja tunteita monelle täälläkin... :/

Epätoivoinen miij // kp45 - yk2

Vierailija
138/294 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada tanne lisaa keskustelijoita! Onpas sulla kierto tosiaankin venynyt, todella ikava huomata ettei se lasten hankinta niin yksinkertaista olekkaan kun sita tosissaan alkaa koettamaan, vaan joutuu ensin ihmettelemaan oman kropan toimintaa. Noh, kaksi viikkoa menee varmasti vilahtaen (tiedan kylla etta helpommin sanottu kuin...!), toivottavasti saat sitten selkeytta tilanteeseen.

Minakin olin pillereilla 15v ja lopetin ne heinakuussa/elokuussa. Kierrot sen jalkeen on heitelleet ok 25-28, mutta ennen pillereita seikkailin 18-34 kierroilla. Siitahan tosin on jo se 15v, joten toivottavasti on tasaantunut.

Edelleenkin oireita odotellen

Pumpkin 20/25-28, yk3, 10dpo

Vierailija
139/294 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Laitoin pyynnön tuohon ryhmään noin viikko sitten... Toivottavasti siellä on joku kuulolla ja päästää minut listalle :)

Oon 34-vuotias, vauvaprojekti lähti käyntiin vuoden alussa. Kävin läpi aiemmat viestit ja jäi tosi paljon kiinnostamaan, miten vuonna 2010 väkäämisen aloittaneilla sitten kävi... Kysymyksiä olisi myös. Ryhmässä tuntui olevan ihana välittämisen ja myötäelämisen meininki!

Vierailija
140/294 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

--täältä