Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurperhe kuumeilijat loppuvuoteen:D

04.08.2010 |

Eli onkos meitä suurperhekuumeilijoita ,täällä vielä olemassa.

Täällä taas yksistä menkoista selvitty ja katse siintää eteenpäin.Eli meille sitä pikkuista 5 kuumeilen.

Miestä vaan pitää vielä pikkuisen lämmitellä,mutta ei meillä kunnon ehkäisyä kyllä olekkaan.Keskeytetyllä mennään eli vahinko voi sattua milloin vaan:D

Kommentit (61)

1/61 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee uudella nimimerkillä entinen Omppuäippä. Olen kuumeillut täällä jo monta kertaa ja aina iloisesti siirtynyt odottajiin :) Meillä on viisi lasta, pojat-98, tyttö-00, tyttö-06 ja tyttö-08. Kuudetta kuumeilen ja mies on lämmittelyvaiheessa. Jo neljännen piti olla viimeinen, sitten viidennen. Kuudes varmaan jo olisi! ;) Palasin työelämään keväällä kahden pikkuneidin jälkeen ja kummasti jo tuntuu, että lomalle joutais... Mun kuume on kroonista. Haaveena on aloittaa yritys ensi vuoden puolella. Toiveissa tärppi ensi syksylle ja vauva kesälle 2012. Jos saisi toivoa... Kolme viimeisintä raskautta ovatkin alkaneet eka yrityksestä joten olen toiveikas. Tosin ikää on jo 34, ei siis enää ihan tyttönen. Ois ihanaa kokea vielä kerran raskausaika, synnytys ja vauva. Upeita, unohtumattomia asioita elämässä. Ja sydämessä on vielä tilaa! Toivottavasti tänne tulee muitakin haaveilijoita kirjoittelemaan. Joskus meitä on ollut tosi aktiivinen porukka vauvakuumeilijoita. Tulkaa takaisin! :) Kerrohan Tari lisää itsestäsi :)

Hennoin haavein mennään...

Vierailija
2/61 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikasemmin mukana vähän aikaa mutta kesäloman vuoksi jäin palstalta ja silloin vauvakuumekkin jäi "jäähtymään" silloin olikin tarkoitus että heinä-elokuulla alkaisi yritys. Meillä kans menty aina keskeytetyllä mutta koskaan ei ole sitä vahinkoa sattunut, vaikka välillä ollut mielessä että tulispa :) Meillä olisi siis toiveena 5 lapsi. Paljon on ajatuksia kun nuorin 2v4kk että kaikki alkaisi taas alusta ja omaa aikaa kun nyt jo löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollu pääsasiassa tuolla keskenmenon jälkeen uudelleen yrityksen puolella, eli keskenmeno oli 1/10 ja se olis ollu sitten seiska. Ja nyt sitten minä olisin halunnu sen seuraavan mutta mies menee keskeytyksellä ja välillä puhuu että ens kesänä olisi jo vauva tai raskaana, mutta yhtään nopeaa ei oo eksyny, vai oliskohan se ikä jo rasitteena 40v.

Terv. Lakka

Vierailija
4/61 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa ikää 37 vuotta nyt. Ja niitä nopeita odottelee hänkin.Meillä autot ja isotalo jo valmiina,mutta itse haluisin opiskella vanhoilla päivillä vielä jotain.Joo-o kuhan ukkokin suostuis vielä siihen yhteen,tai tapahtuis se vahinko:/

Itseasiassa itsekkin tuntuu odottavan että raskautuisin,mutta eipä tuota tunnusta...

Vierailija
5/61 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli monta mammaa aikasemmin, mutta kaikki ovat tainneet plussata jo?

Vierailija
6/61 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs meillä lapset, poika -99.tyttö -01 poika -03 ja tyttö -09 joka täyttää vuoden tässä kuussa. tarkoitus ois kierukka poistaa ensi viikolla.onkos tässä pinossa muita?

Vierailija
7/61 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tuolla keskenmenon kokeneiden ketjussa turisen,km oli kesäkuussa.Niin ja kasipallukkaa toivotaan.Siis "yritys" on ollut päällä jo kauan,ja km tuloksena.

Tarihan voi täälläkin alkaa palstaemoks ;)

Vierailija
8/61 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt -01, -03, -05 ja poika -08. Yritys on alkanut. Jännittää raskautuuko yhtä helposti kuin kaikkien aikaan heti eka kierrosta.

elikkäs meillä lapset, poika -99.tyttö -01 poika -03 ja tyttö -09 joka täyttää vuoden tässä kuussa. tarkoitus ois kierukka poistaa ensi viikolla.onkos tässä pinossa muita?

Vierailija
9/61 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saina ajan kierukan poistoon ensi viikon keskiviikolle,millään ei jaksais ootella mutta pakkohan se on. Ovis osuukin sitten kuun viimeiselle viikonlopulle joten peitto heiluu =D onko muilla kokemusta miten hormonikierukan jälkeen toi elimistö palautuu?

mulla oli aiemmin tavallinen kuparikierukka ja sillon kun nelosta tehtiin niin ei ehtinu tulla edes kuukautisia välissä kun raskauduin heti pikimmiten sen poiston jälkeen. muutenkin kaikki ovat saaneet alkunsa lähes kertalaakista, toivotaan että tämänkin. parin viikon päästä juhlitaankin nelosen 1 vee synttäreitä,kauhee miten aika menee nopeaan. kai tämä vauvakuume alkaa jo olla kroonista.

miestä piti taivutella jonkin aikaa tähän vitoseen, tuppaa olemaan niin järjellä ajatteleva miten rahat riittää?talo liian pieni? no ahtaaks käy kyllä paikat se on totta kun on vaan 3 makkaria mutta kerrossängyt on onneksi keksitty.

mietin että saanko sitten saman äitiyspvä rahan kuin viimeksi? jos en tässä välissä ehdi töihin, silloin lasketutin sen viimeisen puolen vuoden mukaan kun sain työttömyyspvärahaa. sekavaa mutta kiitos jos joku tietää?

Vierailija
10/61 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuumeilija/ei kuumeilija linjoille =)

Lapset -02, -04, -06 ja -08

Tässä on nyt ollut olo ettei meille enää lapsia tule, vaan viimekuun "vahingosta" alkoi vauvakuume vaivaamaan ajoittain ;D

Mieskin oli ihan intona kun ehkäisy petti, vaan kuitenkaan ei halua enää lapsia tarkoituksella.

No kolmannen jälkeen sanoi ei siis ehdoton ei ;D Ja nyt tämän neljännen jälkeen on ollut enemmän se "kuumeilija" joka on välillä puhunut vielä siitä yhdestä. Kunhan saan oman mieleni selväksi mitä haluan, vai haluanko On miehen pehmittäminen helppo homma. (tai sitten ei)

Toisaalta haluaisin töihin palata tammikuussa, ainakin hetkeksi =D

Vierailija
11/61 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malicamam,;D:D

Palstaa pitäis opetella nyt käyttään paremmin, niin voisin alkaa sit listailla meitä ylös.

Nyt kierrto välistä jäi kuumeilemati ,mutta jospa ensi kierrossa taas..

Täällähän olen pyörinyut jo vuodesta -2002 asti mutta nyt palsta uudistuksen jälkeen olen ollut tuolla muualla palstailemassa,mutta jospa tänne alkais taas kirjoitella enemmän.

Vierailija
12/61 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä neljän ihanaisen (-03,-04,-07,-09) 39-v äiti Keski-Suomesta. Nyt on taas käynyt niin että vauvakuumetta vaan pukkaa vaikka kuinka ajateltiin että viimeisin ois viimenen...Mies ei ensin ollut innostunut, mutta kestiköhän jopa kuukauden että mieli muuttui :DDDD

Oon täällä kuumeillut ja odotellut vuodesta 2002 lähtien ja ainakin Omppuäippä kuulosti tutulta nikiltä ;) mulla on ittellä varmaan miljoonas nikki ja salasana kun oon aina unohtanut välillä edelliset kun on tullut taukoja etten ole muka kerinnyt palstaileen, pöh!

Oon itte palannut keväällä töihin, mies jäi kotiin opintovapaalle ja hoitamaan lapsia. Ois kyllä niiiiiiin ihana taas jäädä vauvalomalle. Nyt ois kp 15/27 ja ovis oli ja meni, joten oottelen ja piinailen. Oltiin ehkä vähän aikasessa touhuissamme, mutten jaksa niin pilkulleen kuitenkaan olla yrittämässä, tulee jos tulee.

Tällasta täältä, mukavaa syksyn alkua kaikille, eikun siis loppukesää...

Vierailija
13/61 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan vauvaa. Meillä on 3 koululaista ja neljättä yritetty jo viime vuoden marraskuusta. Sitä ennen kuumeilin useita vuosia, ennenkö mies oli valmis ja elämäntilanne salli aloittaa yrittämisen. Nyt tulee mietittyä sitä, että jos olisi heti tärpännyt, vauva syntyisi nyt elokuussa. Muutenkin aina menkkojen alettua on aiempaa vaikeampaa. Itsellä ikää 33, eikä miehellä paljoa enempää, joten jospa vielä onnistuisi. Nyt toiveet korkeimmillaan, kun otollisimmat päivät tällä viikolla. Ja yritystä on ollut. Onko muita pitempään yrittäneitä?

Vierailija
14/61 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai murujen äitikö se nykyään oli...

Vai täältä sitä sinut taas löytää :)! Hieno juttu!

Eiköhän se mies vielä lämpene yhteen vauvaan, pidetään peukkuja.

Meillä odotellaan tätä viitosta saapuvaksi parin-kolmen viikon sisällä, enkä enää usko palaavani näihin kuumeilijoihin. Toki koskaan ei pidä sanoa, että ei koskaan :).

-meriutu

15/61 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla sinusta!! Ja voi että, saat vauvasi jo ihan pian! Tulethan tännekin kertomaan vauvauutisia, pian :) Otetaan sitten seuraava kierros taas yhdessä :)

Täällä lueskellaan vauvaa ja 9 kuukautta lehtiä... Eli kuumetta on!

Lämpimiä elokuun päiviä kaikille ja plussia :)

Omppuäippä eli murujen äiti

Vierailija
16/61 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä m@m@x2. Ei tiedä vaikka tuttuja on muttei muista :)

Vierailija
17/61 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut ketjuanne jonkin aikaa ja pakko nyt liittyä keskusteluunne.

Olen pian 38-vuotias kolmen lapsen äiti pk-seudulta ja poden varmaan kroonista vauvakuumetta aina. Lapset ovat tyttö-98, pojat -01 ja -06. Minä olisin halunnut aloittaa nelosen yrityksen jo heti tuohon kolmosen perään mutta mies oli ehdottomasti vastaan. Ja itse asiassa vieläkään ei ole vihreää valoa näykynyt vaikkei punaistakaan. Olemme sopineet että ensi keväällä asia päätetään ja voinette vaan kuvitella miten kauhulla tuota hetkeä odotan. Kun on sekin vaihtoehto että koskaan ei siihen yritykseenkään edes päästä. Pakko vaan pitää yllä toivoa. Kuulostaa varmaan epätoivoiselta mutta minkäs teet ;)

Olen menossa ylihuomenna gynelle ihan perustarkastukseen ja mieheltä jo etukäteen kyselin että mitäs teen jos näyttää siltä että munasarjoissa näkyy jo hyytymisen merkkiä? Vastaus oli että katsotaan sitä sitten.

Hiemanhan tämä tuntuu hölmöltä tässä vaan odotella kun ikää kuitenkin tulee vaan koko ajan lisää ja 40 on jo ihan ovella.

Olen joka kerta raskautunut helposti mutta en jaksa uskoa että niin kävisi enää tässä vaiheessa. Kun se 35 on kuitenkin jo reilusti täynnä ja tiedetään että siitä se "alamäki" alkaa.

Murujen äiti kuulosti myös tutulta Omppuäitinä. Ollaan ehkä oltu kirjoittelemassa noiden -06 lapsien odotusaikana. Silloin olin makkonen.

Onnea jo yrityksen alottaneille!

Vierailija
18/61 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sitten poistettu se härveli ja lähti ihan kivuttomasti. Tätiä odottelen kylään ihan näinä päivinä,ja sen jälkeen vois ruveta ovista ootteleen tikutkin on valmiina jo =) ei malttais millään odotella! mitäs muille kuuluu?

Vierailija
19/61 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tuntua siltä että saisipa pian tietää vastauksen. Hyvin on mennyt itsehillintä! Tänään niin hiton väsynyt olo että tuntuu nukahtaa pystyyn. Muuten ei kummempia.

Kp 21/30-31.

Vierailija
20/61 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin välillä tonne toukokuisten pinoon toiveikkaana...ja nyt oon muutaman kerran testannu haamun ja tänä aamuna oli jo vähän vahvempi, haalea kyllä vieläkin. Ovis olikin tässä kierrossa aiemmin reilu kaks viikkoa sitten (tunnen sen aina) joten testasin jo perjantaina ekan kerran. Huh huh! En kyllä uskalla vielä tuuletella kun kolme keskenmenoakin on menneisyydessä ja neuvolan kiekon mukaan ens keskiviikkona vasta on 4+0.

Mites täällä viikonloppu mennyt?

Vauvamassu