Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko miehellesi jos sinua yritetään iskeä?

Vierailija
29.07.2010 |

Onko se hyvä juttu että muutkin miehet ovat kiinnostuneita vai onko tekeekö se naisesta lutkan jos muut miehet iskee? Onko rehellisyys hyvä asia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minua ei yritetä iskeä kun olen liikkeellä yksin/tyttöporukassa.

Kun taas ollaan miehen kanssa liikkeellä, HÄNEN mielestään minua yritetään iskeä tuon tuosta.

Eli en ilmeisesti vain tajua näitä ns. iskuyrityksiä.

Vierailija
22/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta minua ei yritetä iskeä kun olen liikkeellä yksin/tyttöporukassa.

Kun taas ollaan miehen kanssa liikkeellä, HÄNEN mielestään minua yritetään iskeä tuon tuosta.

Eli en ilmeisesti vain tajua näitä ns. iskuyrityksiä.

Jotkut ovat luontaisia flirttejä ja juttelevat vieraiden ihmisten kanssa sujuvasti ja iloisesti. Silloin on vaikea erottaa onko jotain "yritystä" ilmassa. Iskuyritykset kyllä tunnistaa; silloin mies haluaa tarjota kahvit/ drinkin, haluaa puhelinnumeron ja kysyy voitaisko tavata joskus. Mulle näitä on sattunut myös ihan päiväsaikaan. Paitsi ei silloin kun olin sinkku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun mies ole siitä mieltään pahoittanut, tietää että en kumminkaan tee mitään. Ja kun usein ne iskuyritykset on vielä olleet vähän koomisia, niille on sitten yhdessä naurettu :)

Samoin meillä.

Mies on ennemminkin ylpeä kun tällainen kurppa vielä herättää kiinnostusta.

Itse asiassa ihmettelen vähän näitä "en halua hermostuttaa miestä turhaan" -kommentteja? Millaisella itsetunnolla varustettuja miehiä teillä on? Ei mun mies hermostu jos joku iskee mua! Korkeintaan on aavistuksen leuhka siitä, että muutkin haluaisivat hänen vaimonsa. Mies tietää, että olen vain ja ainoastaan hänen, ja hän minun. Eli ei tarvitse hermostua, aikuisilla ihmisillä=)

Vierailija
24/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun kerran torjun yrityksen, miksi hermostuttaisin turhaan miestäni! Eihän se yrittäminen ole muille miehille mikään rikos, jos siis nyt ei ole kyse meidän ystävistä/sukulaisista. Eikä rikos ole sekään, että naista joku yrittää iskeä, jos nainen sen torjuu, eikä lähde flirttiin mukaan. JOS mies näkee/saa kuulla tilanteesta, niin sitten sen voi selittää, ettei mies luule salailevan.

miehelläsi on syytä hermostua tilanteesta? Ite ainakin kerron aina ja kuten moni jo sanoi yhdessä sitten nauramme tilanteelle. Minusta suhteessa on jotain pielessä jos mies hermostuu naiselle siitä että joku tuntematon on yrittänyt naista iskeä ja tämä on antanut pakit.

joten vastasin yleisellä tasolla. Helposti miehelle tulee fiilis, että josko se vaimo on kuitenkin flirttaillut ja miettii, että miksi se nyt katsoi tarpeelliseksi asiasta kertoa...

Minusta asia on sen verran merkityksetön, ettei siitä kannata kertoa edes sen pienenkään huolen vuoksi.

Vierailija
25/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän että ei mieheni siitä suutu, ja mitä se haittaa jos mies huomaa että kelpais se muillekin. Pitää suhteessa tiettyä kipinää.

Minulle lähetteli yksi sinkkuaikojen mies viestejä, mieheni myös tuntee hänet. Kerroin heti että on lähettellyt viestejä, mutta sanoin olevani yhden miehen nainen, siihen loppui viestit.

Olen myös itse seurannut sivusta, kun yksi nainen jonka me molemmat tunnemme yritti iskeä miestäni. Mies myös kertoi itse että tämä nainen yritti iskeä, lähettelipä vielä perään viestejäkin.

Rehllisyys ennen kaikkea. Ikävä olisi kuulla joltain muulta tämmösiä asioita tai saada myöhemmin selville.

Vierailija
26/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat luontaisia flirttejä ja juttelevat vieraiden ihmisten kanssa sujuvasti ja iloisesti.

siinä on jos juttelee mielellään ihmisten kanssa? Sujuvasti ja iloisesti tai asiallisesti tai miten vain.

Äh, flirtti on kyllä minusta ihan jotain muuta.

Vierailija
27/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska tukahdutan hyvätkin aloitukset aina suoralta kädeltä ystävällisesti kertomalla että olen varattu tai näyttämällä sormuksia jos niitä muka ei ole vielä huomattu (en muuten yummärrä mikä ihme saa yrittämään naimisissa olevaa naista jolla on sormukset sormessa?!). Joskus olen jopa saanut vastaukseksi "hyvä, niin mäkin" ja loppuillan mies on istunut mukana seurueessa juttelemassa. Hämmästyttävää kyllä ;o) aina miehet eivät ole välttämättä seksin tai suhteen perässä vaan hyvä seura on ihan riittävä. Mutta yhtenä päivänä oli pakko mainita miehelle kun ohi kulkeneet 2 miestä kävivät minua koskevan keskustelun "juma***ta mäkin haluan tollasen, mistä noita saa?" ja iski silmää, mihin hänen kaverinsa vastasi huumorilla että kannattaa aloittaa etsimällä vapaa nainen... Olen siis raskaana viikolla 31 eli tuollainen kommentti tuntui kyllä todella hyvältä ja ylpeänä kerroinkin miehelleni saamastani huomiosta. Eikä harmistunut yhtään vaan hymyili lempeästi vaikka yleensä on kyllä hieman mustis. Sen olen huomannut että raskaana oleva nainen ON joidenkin miesten mielestä jotenkin upea, toiset taas taitavat enemmänkin vaivaantua eivätkä tiedä minne silmänsä laittaisivat :o)

Vierailija
28/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat luontaisia flirttejä ja juttelevat vieraiden ihmisten kanssa sujuvasti ja iloisesti.

siinä on jos juttelee mielellään ihmisten kanssa? Sujuvasti ja iloisesti tai asiallisesti tai miten vain. Äh, flirtti on kyllä minusta ihan jotain muuta.

Tuossa edellä oli sulle kevyttä kesäflirttiä:

rouva, joka miehen tehdessä töitä toisessa päässä asuntoa, oli vaihtanut päälle silkkisen aamutakin, kattanut tarjoilut olkkariin kuoharilaseineen, sammuttanut valot, laittanut kynttilät ja klassista musiikkia. Sitten tuli hymyillen ihan viereen istumaan sohvalle. Ehkä kyse oli vaan ystävällisestä eleestä

hörähtelin ääneen, kun kuvittelin tilannetta. oisko tädillä tullut muutamat kaunarit liikaa katsotuksi?

Vierailija
29/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisille noita iskuyrityksiä ei enää niin usein satu kohdalle. Mutta jos joku on silmiinpistävän kiinnostunut niin kerron kyllä ihan senkin takia, että jos sattuisin itsekin myöhemmin ihastumaan niin avoimuus toimii hidasteena. En nimittäin missään tapauksessa halua vaarantaa onnellista avioliittoani.

Vierailija
30/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoori ja nauraisimme sille yhdessä.

Vaikka mies olisi cool ulospäin, uskon että suuri osa kuitenkin vähän vittuuntuu moisesta tai jopa pahoittaa mielensä. Joten jätän kertomatta, vaikkei mieheni olekaan mustasukkaista sorttia. En haluaisi tietää mieheni iskuyrityksistä.

Mitä hittoa? Tunnetko vain huono-itsetuntoisia miehiä?

Vierailija
31/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoori ja nauraisimme sille yhdessä.

Vaikka mies olisi cool ulospäin, uskon että suuri osa kuitenkin vähän vittuuntuu moisesta tai jopa pahoittaa mielensä. Joten jätän kertomatta, vaikkei mieheni olekaan mustasukkaista sorttia. En haluaisi tietää mieheni iskuyrityksistä.

Mitä hittoa? Tunnetko vain huono-itsetuntoisia miehiä?

joiden mielestä se olisi jotenkin itsetunnosta kiinni tai miehelle erityinen ylpeilyn aihe, että vaimoa yritetään iskeä.

Iskeminen on ainakin oman kokemukseni mukaan harvoin täysin yksipuolista. Siis niin, ettei nainen YHTÄÄN edes tiedostamattaan ja tahattomasti olisi antanut vastakaikua. Se kun on hyvin, hyvin yksilöllistä, minkä kukin kokee iskemiseksi ja vastakaiuksi. Mieskin siis voi "lukea" naisen viestejä väärin tai nainen ajattelee, että pitkä katse ja hymyily ei ole lainkaan kannustavaa ja yllyttävää.

Joten jos saan kuulla mieheltäni, että joku nainen on häntä iskenyt, saatan kyllä miettiä, että miksi mies sillä haluaa leuhkia ja haluaako hän sanoa rivien välistä jotain. Tai että meniköhän se tilanne ihan niin yksipuolisesti kuin mies sanoo.

Eikä itsetunnossani OLE mitään vikaa ja luotan mieheeni kyllä - olemme olleet yhdessä jo 23 vuotta, ja tietääkseni molemmin puolin täysin uskollisesti.

En sinänsä paheksu sitä, että jotkut kertovat puolisolleen, mutta vähän NOLOA alkaa suomia toisin ajattelevia tuolla tavalla huono-itsetuntoiseksi tms.

Kun siinä ei ole varsinaisesti itsetunnosta kyse lainkaan.

Vierailija
32/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: se on tyypillistä av-mammojen meininkiä, että oma tapa toimia katsotaan ainoaksi oikeaksi ja muulla tavalla ajattelevia pitää heti rientää haukkumaan.

Yksi hyvä lisäsyy olla kertomatta... miehen voi olla tosi vaikea suhtautua iskuyritystä tehneeseen mieheen luontevasti sen jälkeen. Jos kyse on jostain tutusta, jonka kanssa mies saattaa olla myöhemmin tekemisissä, en varsinkaan menisi kertomaan.

Vierailija
33/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajan mielestä nainen on lutka jos miehet yrittää iskeä

Iskeminen on ainakin oman kokemukseni mukaan harvoin täysin yksipuolista. Siis niin, ettei nainen YHTÄÄN edes tiedostamattaan ja tahattomasti olisi antanut vastakaikua.

Vierailija
34/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: se on tyypillistä av-mammojen meininkiä, että oma tapa toimia katsotaan ainoaksi oikeaksi ja muulla tavalla ajattelevia pitää heti rientää haukkumaan. Yksi hyvä lisäsyy olla kertomatta... miehen voi olla tosi vaikea suhtautua iskuyritystä tehneeseen mieheen luontevasti sen jälkeen. Jos kyse on jostain tutusta, jonka kanssa mies saattaa olla myöhemmin tekemisissä, en varsinkaan menisi kertomaan.

että suurin osa naisista ajattelee miehen puolesta. Onneksi minun mieheni ajattelee ihan itse, minä myös.

Vierailija
35/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajan mielestä nainen on lutka jos miehet yrittää iskeä

Iskeminen on ainakin oman kokemukseni mukaan harvoin täysin yksipuolista. Siis niin, ettei nainen YHTÄÄN edes tiedostamattaan ja tahattomasti olisi antanut vastakaikua.

Mutta minun tapauksessa minuun kohdistunut iskemisyritys oli aluksi täysin yksipuolista, joten eipä tuotakaan voi yleistää, että nainen vastapuolena olisi siinä heti omalla käytöksellään mukana.

vastaaja nro 10

Vierailija
36/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Mua on jopa niinkin yksi herrasmies koittanu iskeä että kun en lämmenny sille niin kysyi olaanko me lesboja (kun olin kaverin kanssa viihteellä)! :D

Kyllä minä itsekin olen mennyt suoraan iskemään miestä kun olen ollut sinkkuna.

Odottaako joku tosiaan jotain "katseiden kohtaamista" ja siitä sitten aloittaa flirtin?

Kyllä sitä voi katsoa että ompa kivan näkönen ihminen ja lähtee juttusille, heittää flirttiä.

Iskeminenkin kuuluu tähän samaan sarjaan.

Mitä tahattomia viestejä olen telepaattisesti antanut miehelle joka tulee iskeen silmää?

En niin yhtään mitään.

Plus sitten se, että vaikka menee flirttiin mukaan niin ei se tarkota että olis antamassa.

Vierailija
37/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus sitten se, että vaikka menee flirttiin mukaan niin ei se tarkota että olis antamassa.

että miten vaimo/mies on oikeasti tilanteessa käyttäytynyt.

Vierailija
38/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: se on tyypillistä av-mammojen meininkiä, että oma tapa toimia katsotaan ainoaksi oikeaksi ja muulla tavalla ajattelevia pitää heti rientää haukkumaan. Yksi hyvä lisäsyy olla kertomatta... miehen voi olla tosi vaikea suhtautua iskuyritystä tehneeseen mieheen luontevasti sen jälkeen. Jos kyse on jostain tutusta, jonka kanssa mies saattaa olla myöhemmin tekemisissä, en varsinkaan menisi kertomaan.

että suurin osa naisista ajattelee miehen puolesta. Onneksi minun mieheni ajattelee ihan itse, minä myös.

saattaa suhtautua siihen, mitä minä teen tai sanon. Sitä kutsutaan toisen tunteiden huomioimiseksi, etkö todellakaan ole siitä kuullut...?

Vierailija
39/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köpöistä leuhkia tuollaisella ja luulla, että mies on siitä ylpeä.

Tai no, jos iskuyritys olisi oikein typerä ja nolo, niin voisihan sille yhdessä nauraakin. Mutta minusta on aika outoa, jos vaimo kuvittelee varmuudella tietävänsä, miten mies siihen suhtautuu (eli ettei yhtään harmistu). Mistä te sen varmasti tiedätte? Vaikka teille itsellenne olisikin ihan evvk, että joku nainen iskee miestänne, mies ei ehkä kuitenkaan suhtaudu asiaan yhtä rennosti.

Joten miksi siis kertoa?

Vierailija
40/44 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla noin huono luotto toiseen tai itseesi että ei saa hymyillä ja jutella toisille?

Saako samaa sukupuolta oleville, vai onko ukko heti homo?

Jos joku tulee iskemään ja vaikka sen kanssa jäisi juttusille niin eiköhän tärkeintä ole mitä sen kanssa tekee? Puhuminenkin pettämistä?

Jos mun ukkoa joku emäntä tulee iskemään niin siinähän iskee. Minusta on perin outoa käytöstä jos mies vetää kädet naaman eteen ja kuiskii: oon varattu, oon varattu! Mene pois!

37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi