Lue keskustelun säännöt.
Onko vuorokauden ajalla väliä raskaustestissä?
19.07.2010 |
Pitääkö/kannattaako tehdä aamulla, vai onko mitään väliä?
Kyselee tietämätön
Kommentit (2)
mutta yleensä yön jälkeen on oltu pisin aika juomatta eli virtsa on väkevämpää, plussa siis näkyy helpommin. Sen sijaan alkuraskaudessa tulee helpolla nega päiväsaikaan, jos juo paljon ja tekee testin tämän jälkeen laimeasta virtsasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nykypäivän testit on niin herkkiä. Mä tein plussan keskellä päivää ja olin sitä ennen käyny puolen tunnin sisään jonku 3 kertaa kusella ja tein testin 3 päivää aikaisemmin kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja silti tuli plussa :) predictorilla tein