Kissani haluaa perustaa Onlypaws-tilin
Mielipiteitä puolesta tai vastaan. Kuulostaa jotenkin hassulta mutta ehkä olen vain vanhanaikainen. 🐱
Kommentit (59)
Minun kissa kanssa haluaa lisätienestejä ja perustaa Onlypaws tilin. Paljonkohan joutuu tästäkin veroja maksamaan😸
Mikä juttu? Ei mun kissa ole edes kertonut onlypawsista.
Ehdotan mainoslausetta "karvaisimmat mirrit löytyy täältä".
Vierailija wrote:
Eikös tuo ole epäreilu mainoslause. Minun kissani kun on kalju ja varmaan pahoittaa mielensä tuosta.
Luulin että kissasi on nunnamainen ja kiltti. Nyt näyttää siis tassujaan videolla. Ettei vaan naapurin kolli katsoisi niitä videoita ja vie omistajansa kukkaron.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös tuo ole epäreilu mainoslause. Minun kissani kun on kalju ja varmaan pahoittaa mielensä tuosta.
ja mun OSH on lyhytkarvainen, iho paistaa läpi joistakin kohdista kun oikein mallimaisia pitkiä jalkojaan esittelee mahallaan ja selällään kiemurrellen... kasvoiltaan on ylhäinen jalomuotoinen kuningatar, ja itse sen tietää
Kosteat mirrit käpälöitävänä..Hmm.
Vierailija wrote:
Luulin että kissasi on nunnamainen ja kiltti. Nyt näyttää siis tassujaan videolla. Ettei vaan naapurin kolli katsoisi niitä videoita ja vie omistajansa kukkaron.
Otin kissani pyynnöstä valokuvia tassuistaan pienenä, ne on niin siistit ja virheettömät niissä kuvissa, nyt 10 kk iässä ne on jo muuttunut 'käytetyn' näköiseksi niistä pentuaikaisista silkkitassuista, on kyllä juostukin taloa ympäri ja kiivetty verhoissa ym.
Onko rikollista antaa ne ekat kuvat kissalle käyttöön jos vaikka laittaa ne nettiin ja joku luulee vaikka mitä, alaikäisen kissan tassukuvia
Vierailija wrote:
Mikä juttu? Ei mun kissa ole edes kertonut onlypawsista.
Kissasi takoo pimeästi hurjat tulot. Etkö ole ihmetellyt että Dreamies ei ole ikinä loppu ja Halpahallin halpa peitto on muuttunut Lapuan kankurien villahuovaksi.
Aluksi sanovat, että vain tassukuvia varten, mut kyllä siellä on monella lopulta koko mirri levällään.
Vierailija wrote:
Awwwwwwwww 😻
Älkää jaksako valittaa pikku asioista. Sain tänään seville, että mun leikatulla kollikissallani on OnlyTrans-sivu.
Vierailija wrote:
Oooh!
Vierailija wrote:
Itse kaipaan kokovartalokuvia 🐈
OnlyPaws, mirrejä kaikenlaiseen makuun.
Päivän suloisin ketju Kertokaa lisää kissatarinoista.
Pitää valita haluaako tabbyn, harmaan, gingerin, calicon, valkoisen tai tuxedon tms.
Mun OSH .lla on niin pitkät varpaat, että varmasti hurmaa kaikki kollit sekä se häntä, jossa voimaa puristaa ihmisenkin kättä melkoisesti, jollei halua että ihminen pois lähtee