Kaveriperheen äiti on saanut päähänsä, että vokottelen hänen miestään!
Tutustuimme jokin aika sitten lapsen koulukaverin vanhempiin. Pariskunta lapsineen vaikutti mukavilta ja kyläilimmekin muutamaan otteeseen perheinä.
Nyt kesällä minä ja tuon perheen isä olemme käyneet monesti lähipuistossa ja uimarannalla lasten kanssa. Näin siksi, että olemme olleet yhtä aikaa lomilla.
Luulin kaiken olevan kunnossa, kun aloinkin saada perheen äidiltä kitkeriä tekstiviestejä, joissa hän syytteli minua miehensä vokottelusta ja arvosteli kohtuullisen suoraan ulkonäköäni, ammattiani jne.
Muutaman viestin jälkeen soitin naiselle ja sanoin, etteivät syytökset pidä paikkaansa. Pian tämän jälkeen hänen miehensä ilmoitti pahoitellen, mutta niukkasanaisesti, ettemme voi enää tehdä puisto- tai rantaretkiä yhdessä.
Kyllä ketuttaa tällainen. Pakkoko naisten on olla niin saamarin mustasukkaisia? Nyt lapsetkin ihmettelevät, miksi emme enää tapaa kaveriperhettä. Pitäisikö sanoa, että kun niiden äiti ei anna? :(
Kommentit (64)
Siis kenen ulkopuolisen? Minusta on ihan sama mitä joku satunnainen ohikulkija ajattelee. Omien puolisoiden taas pitäisi luottaa siihen, ettei mitään tapahdu.
ap
Mutta toisaalta mun mielestä sun pitää vaan hyväksyä, jos se loukkaa häntä, niin en mä ymmärrä miksi sun pitää tehdä siitä sitten numero.
Mä en ole itse kovin mustasukkainen ihminen, mutta en silti välttämättä tykkäisi jos mun mies päivittäin seurustelisi naapurin rouvan kanssa ja tekisi retkiä uimarannoille.
Emme me mieheni kanssa näe puistoilussa mitään seksuaalista. :) Joku kynttiläillallinen kahdestaan olisi jo vähän eri juttu...
ap
mies mielestäsi hyvännäköinen? Flirttailitteko tai ajattelitko ikinä millaista olisi sekstata hänen kanssaan? Pistitkö rannalle aina ne pienemmät bikinit ja puistoon kauniimman mekon? Toisin sanoen oletko varma, ettet ollut ihan hitusen ihastunut häneen?
Emme me mieheni kanssa näe puistoilussa mitään seksuaalista. :) Joku kynttiläillallinen kahdestaan olisi jo vähän eri juttu... ap
mutta kyllä minä ainakin pitäisin outona, jos puolisoni noin paljon olisi uuden tuttavuutemme kanssa retkillä.
Emme me mieheni kanssa näe puistoilussa mitään seksuaalista. :) Joku kynttiläillallinen kahdestaan olisi jo vähän eri juttu... ap
Mun mielestä sun on turha ottaa nokkiisi siitä että se rouva ei nyt halua että te liikutte niin paljon yhdessä. Toiset ei luota miehiinsä ja toiset on mustasukkaisempia kuin toiset.
Naura asialle ja unohda koko juttu, turhaakin turhempaa olisi lähteä sille tielle että vaan jatkaa samaa rataa vaikka tietää että toista se loukkaa ja satuttaa.
vain ja ainoastaan heidän kahden sovittavissa/neuvoteltavissa. Jos ko. naista ärsyttää tai loukkaa se, että hänen miehensä viettää aikaa toisen naisen kanssa kahdestaan, ja mies hyväksyy sen, että nainen tahtoo rajoittaa tällaista toimintaa, eipä se sinulle tai kenellekään muulle kuulu.
Toisissa parisuhteissa hyväksytään täysin molempia sukupuolia edustavat ystävät ja kaverit (ja mainittakoon, että näin meillä!), mutta toisissa suhteissa ei hyväksytä ja sehän on sitten heidän asiansa...Mutta siinä nainen teki ehdottoman törkeästi ja väärin, että lähetteli sinulle herjaavia viestejä ja syytteli sinua! Sille asialle ei ole mitään puolustusta. - Naisen olisi pitänyt puhua miehelleen, ja vain miehelleen, ja sitten mies olisi saanut ilmoittaa sinulle, jos kerran vaimonsa ehdot hyväksyy, - parhaaksi katsomallaan tavalla - että yhteiset puisto- ja rantakeikat loppuvat.
Ymmärrän siis, että olet loukkaantunut sinuun kohdistuneista syytöksistä: siitä et kuitenkaan voi loukkaantua, jos ko. suhteessa sovitaan, että mies ei enää tapaa sinua.
Sellaista se epävarmuus omasta itsestä teettää. Sääli sinänsä, että lapset ovat ne suurimmat kärsijät teidän tapauksessanne.
Toisaalta, mistä voi tietää, onko pariskunnan menneisyydessä joitain haamuja, jotka saivat äidin reagoimaan noin voimakkaasti..
mies mielestäsi hyvännäköinen? Flirttailitteko tai ajattelitko ikinä millaista olisi sekstata hänen kanssaan? Pistitkö rannalle aina ne pienemmät bikinit ja puistoon kauniimman mekon?
Minusta on ihan normaalia, että mielessä käväisee millaista olisi sekstailla eri ihmisten kanssa. Ei se kuitenkaan tarkoita, että tekisi jotain tai edes flirttailisi.
ap
mies mielestäsi hyvännäköinen? Flirttailitteko tai ajattelitko ikinä millaista olisi sekstata hänen kanssaan? Pistitkö rannalle aina ne pienemmät bikinit ja puistoon kauniimman mekon?
Minusta on ihan normaalia, että mielessä käväisee millaista olisi sekstailla eri ihmisten kanssa. Ei se kuitenkaan tarkoita, että tekisi jotain tai edes flirttailisi.
ap
tuskinpa ajattelet seksiä ja flirttailet jokaikisen vastaantulevan miehen kanssa, joten miehen vaimo ei ollut täysin väärillä jäljillä. En mä ainakaan haluaisi, että mieheni hengailisi päivittäin häneen ihastuneen naapurinrouvan kanssa, vaikka mies itse ei samaa tuntisi.
ap
tuskinpa ajattelet seksiä ja flirttailet jokaikisen vastaantulevan miehen kanssa, joten miehen vaimo ei ollut täysin väärillä jäljillä. En mä ainakaan haluaisi, että mieheni hengailisi päivittäin häneen ihastuneen naapurinrouvan kanssa, vaikka mies itse ei samaa tuntisi.
toki päättää suhteensa rajat, mutta tuon asian olisi mielestäni voinut hoitaa tyylikkäämminkin.
Mies olisi vain voinut sanoa, ettei retket nyt sovi. Miksi naisen piti ap:tä haukkua tai edes tuoda heidän suhteensa sopimukset ja epävarmuudet ap:n perheen tietoon?
Tilanne lienee nyt niin kiusallinen, ettei pariskuntavierailutkaan oikein enää toimi. Vai kuinka on?
on se vaan melko väistämätöntä ihastua omasta mielestä hyvännäköiseen mieheen, josta fantasioi, kun viettää päivittäin paljon aikaa tämän kanssa.
En minäkään haluaisi, että mieheni alkaisi kulkea jonkun tuttavaperheen äidin kanssa (sekä lapset) uimareissuilla ja puistoissa. Sillon tällön ok, mut jos se olis joka päivästä lysthiä, niin joo ei.
Eihän siinä välttämättä mitään sen kummempaa ole, mut silti. Ehkä oon vähän tiukkis :D
Tilanne lienee nyt niin kiusallinen, ettei pariskuntavierailutkaan oikein enää toimi. Vai kuinka on?
Emme kyllä ole kokeilleet, mutta kiusalliselta tuntuisi edes ehdottaa.
ap
Vaimo aavistaa tämän ja kääntää tilanteen sinun syyksesi. Aika tavallinen kuvio, jossa syy on aina siinä toisessa naisessa, ei omassa miehessä. Enkä tarkoita tällä, että miehessäkään olisi sinänsä mitään syytä, mutta ymmärtänet pointin.
Vaimo aavistaa tämän ja kääntää tilanteen sinun syyksesi. Aika tavallinen kuvio, jossa syy on aina siinä toisessa naisessa, ei omassa miehessä. Enkä tarkoita tällä, että miehessäkään olisi sinänsä mitään syytä, mutta ymmärtänet pointin.
se ap taatusti haluaa uskoa, vai mitä? Jos ukkeli olisi niin kovin ihastunut niin tuskin olisi noin helpolla luopunut tapaamisista.
Juuri noin oli pakko tehdä, koska et muuten ymmärtänyt, mitä olit tekemässä. Sinulle se oli kevyttä kesäromanssia, lapset kertoivat kyllä kotona kaiken. Kun iltaisin itkettiin sitä, että isi jättää meidät niin mitä oletit minun voivan tehdä? Sanovan miehelle, että mene vaan? Vai kysyvän, että haluaako hän nähdä lapsia enää elokuussa lainkaan, kun etsin uuden asunnon ja muutan.
että perheenisä mainitsee tavanneensa jonkun naisen ja vaihtaneensa muutaman sanan. Naiset ovat kovin epävarmoja itsestään ja se teettää ihmeellistä käytöstä.
Ei siitä että mitään ei ole tapahtunut, vaan pitää myös ulkopuolisen silmissä näyttää siltä ettei mitään ole tapahtunut tai tapahtumassa.