Kaveriperheen äiti on saanut päähänsä, että vokottelen hänen miestään!
Tutustuimme jokin aika sitten lapsen koulukaverin vanhempiin. Pariskunta lapsineen vaikutti mukavilta ja kyläilimmekin muutamaan otteeseen perheinä.
Nyt kesällä minä ja tuon perheen isä olemme käyneet monesti lähipuistossa ja uimarannalla lasten kanssa. Näin siksi, että olemme olleet yhtä aikaa lomilla.
Luulin kaiken olevan kunnossa, kun aloinkin saada perheen äidiltä kitkeriä tekstiviestejä, joissa hän syytteli minua miehensä vokottelusta ja arvosteli kohtuullisen suoraan ulkonäköäni, ammattiani jne.
Muutaman viestin jälkeen soitin naiselle ja sanoin, etteivät syytökset pidä paikkaansa. Pian tämän jälkeen hänen miehensä ilmoitti pahoitellen, mutta niukkasanaisesti, ettemme voi enää tehdä puisto- tai rantaretkiä yhdessä.
Kyllä ketuttaa tällainen. Pakkoko naisten on olla niin saamarin mustasukkaisia? Nyt lapsetkin ihmettelevät, miksi emme enää tapaa kaveriperhettä. Pitäisikö sanoa, että kun niiden äiti ei anna? :(
Kommentit (64)
se ap taatusti haluaa uskoa, vai mitä? Jos ukkeli olisi niin kovin ihastunut niin tuskin olisi noin helpolla luopunut tapaamisista.
Ap haluaa uskoa, että mies on ihastunut häneen. Ja se kertoo taas surullista viestiään siitä, millainen ap:n platoninen suhde kaveriperheen mieheen on.
Mä en lähtisi tuollaiseen järjestelyyn kaveriperheen miehen kanssa ihan siksi, että tietäisin sen aiheuttavan jonkinlaista närää vastapuolen vaimossa ja omassa miehessänikin. Liika on liikaa ja pientä hienotunteisuutta soisi olevan ihmisillä. Mutta kaikilla sitä ei ole, eikä empatiakykyäkään, vaan päinvastoin jopa toiveenakin aiheuttaa ikävyyksiä.
Saas nähdä mihin tämä vielä kehittyy.
Taitaa olla joku av:n vakiokirjailija asialla.
Veikkaan, että tämä uintiretki päättyy suihinottoon pukukopissa lasten uidessa keskenään :DDD
Illalla mies sitten murahti vaan, että mee sit sittenkin sinne rannalles sen naapurin kanssa :D.
ai että nyt mies viestittelee ja sanoo sori. Just.
HÖPÖ HÖPÖ.