Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriperheen äiti on saanut päähänsä, että vokottelen hänen miestään!

Vierailija
27.07.2010 |

Tutustuimme jokin aika sitten lapsen koulukaverin vanhempiin. Pariskunta lapsineen vaikutti mukavilta ja kyläilimmekin muutamaan otteeseen perheinä.

Nyt kesällä minä ja tuon perheen isä olemme käyneet monesti lähipuistossa ja uimarannalla lasten kanssa. Näin siksi, että olemme olleet yhtä aikaa lomilla.

Luulin kaiken olevan kunnossa, kun aloinkin saada perheen äidiltä kitkeriä tekstiviestejä, joissa hän syytteli minua miehensä vokottelusta ja arvosteli kohtuullisen suoraan ulkonäköäni, ammattiani jne.

Muutaman viestin jälkeen soitin naiselle ja sanoin, etteivät syytökset pidä paikkaansa. Pian tämän jälkeen hänen miehensä ilmoitti pahoitellen, mutta niukkasanaisesti, ettemme voi enää tehdä puisto- tai rantaretkiä yhdessä.

Kyllä ketuttaa tällainen. Pakkoko naisten on olla niin saamarin mustasukkaisia? Nyt lapsetkin ihmettelevät, miksi emme enää tapaa kaveriperhettä. Pitäisikö sanoa, että kun niiden äiti ei anna? :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheenisä mainitsee tavanneensa jonkun naisen ja vaihtaneensa muutaman sanan. Naiset ovat kovin epävarmoja itsestään ja se teettää ihmeellistä käytöstä.

jotkut naiset ovat todella mustasukkaisia. Ja tarinan perheenäiti oli aika tyly ap:ta kohtaan (ei ainakaan yhtään cool). Mutta en usko, että ap oli tässä hommelissa niin viaton kuin miltä haluaa kuulostaa.

Vierailija
22/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla aika suoraviivainen ajattelultani, kun en näe asiassa mitään kiemuraisia piilomerkityksiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan samaa itsekin ja lähes aina kaverin aloitteesta. En silti usko, että kaveri olisi minuun ihastunut. Ei hän ainakaan siltä vaikuta.

Vierailija
24/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla aika suoraviivainen ajattelultani, kun en näe asiassa mitään kiemuraisia piilomerkityksiä.

ap

et flirttaillut tai ollut ihastunut mieheen lainkaan? Harmittaako sua enemmän se, ettet itse näe miestä, vai ettei lapset näe? Mä en ainakaan haaveile seksistä miespuolisten kavereideni kanssa.

Vierailija
25/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kyllä se "pahuus" on siinä toisessa päässä. Mutta kuten joku jo fiksusti totesikin, ehkä tässä menee heidän perheessään raja. Valitettavasti se on hyväksyttävä.

Vierailija
26/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen toiminta on joissakin parisuhteissa ja joidenkin ihmisten mielestä ihan ok ja sitten taas toisten mielestä ja toisissa parisuhteissa täysin tuomittavaa. Jos tuttavapariskunnan vaimo ei halua miehensä tapaavan ap:ta, mitä hiton väliä sillä on, jos ap:n mielestä ja hänen parisuhteessaan asia on ok? Miksi siitä pitää nyt kiistellä ja jauhaa, onko toisen miehen/naisen tapaaminen ranta- ja puistoleikeissä hyväksyttävää? Kaikkien tulisi nyt ymmärtää, että jokainen parisuhde täplää tyylillään!

Sen sijaan siitä lienevät KAIKKI samaa mieltä, että tuttavaperheen äiti teki törkeästi, kun alkoi ap:ta haukkua tekstiviestitse. Se oli ikävää ja turhaa.

Vierailija
27/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla aika suoraviivainen ajattelultani, kun en näe asiassa mitään kiemuraisia piilomerkityksiä. ap

Minulle se tuli kun mieheni sammui illanvietossa pikkutunneilla naapurinisännän kanssa keittiönpöydän ääreen ja kun siitä heräsi oli kömpinyt naapurinrouvan (myös ystäväni) ja tämän vauvan viereen sänkyyn.. Ei siis seksiä eikä mitään muuta mutta tuo oli minulle kyllä liikaa..

Että jos sinäkin käyt jatkossa siellä rannalla sen oman ukkosi kanssa.

Vierailija
28/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä tiedä, vaikka ap olisi flirttaillut hyvin suorasti ym, ja mies on vaimolle sanonut, että no kyllä kai se jotain yrittää flirttailla, ja vaimo on tästä vetänyt herneet nenään.

Vierailija
29/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et flirttaillut tai ollut ihastunut mieheen lainkaan? Harmittaako sua enemmän se, ettet itse näe miestä, vai ettei lapset näe? Mä en ainakaan haaveile seksistä miespuolisten kavereideni kanssa.

ajatella joskus toisia myös seksuaalisessa mielessä. Korostan sanaa joskus. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tekisikö tosielämässä jotain vai ei.

Minua harmittaa eniten se, että lapset eivät tapaa toisiaan. Varsinkin pienimmistä pojista ehti tulla jo tosi hyvät leikkikaverit.

ap

Vierailija
30/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella joskus toisia myös seksuaalisessa mielessä. Korostan sanaa joskus. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tekisikö tosielämässä jotain vai ei.

Ihmettelen, miksi jotkut jankkaavat aina "etkö tosiaan ole tippaakaan ihastunut". Mitä väliä? Voi olla hiukan ihastunut ja silti pelkästään kaveri.

25

Vierailija
31/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähetäänkö illalla kuitenkin rannalle? Sanoin viimeksi turhan jyrkästi, sori"

Eli taisi olla väärä hälytys tuo aloitusviestini. Lienevät selvittäneet asian ja yhteydenpito voi jatkua. Kiva niin. :)

ap

Vierailija
32/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde mikään vankila ole ja mikään ei ole hirveämpi kuin mustis puoliso, joka näkee mörköjä joka puolella.

Ehkä tilanne voisi hiukan minuakin vaivata, mutta en tiedä, kehtaisinko edes miehelle kauheasti tilanteesta mouhota. Naapurille en sanoisi ikinä mitään. Julkimustasukkaisuus on tosi noloa... Hävettäisi olla sellainen mulkoileva naapuri, jonka miestä ei uskalla naiset edes tervehtiä.

Vierailija
33/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös a.p.:n mies ja tää mustisvaimo. Härkää sarvista nyt.

"lähetäänkö illalla kuitenkin rannalle? Sanoin viimeksi turhan jyrkästi, sori" Eli taisi olla väärä hälytys tuo aloitusviestini. Lienevät selvittäneet asian ja yhteydenpito voi jatkua. Kiva niin. :) ap

Vierailija
34/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy on se, että mieheni on pettänyt mua. olen epävarma itsestäni ja pelkään, etten riitä omana itsenäni. surullistahan se on.

Vierailija
35/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse enää lähtis muuten kuin koko perheen kanssa. Jos mies on suhun ihastunut ja pelaa vaimon selän takana niin siitä voi tulla sellainen sotku että oksat pois.

Vierailija
36/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pitäisi ajatuksesta, että oma mieheni juoksisi lasten ja naapurin äidin kanssa rannalla ja puistoissa pitkin päivät. Silloin tällöin homma olisi ok, mutta ei joka päivä. En kyllä kuitenkaan varmaan miestäni kieltäisi, kun vaikea se on toista määrätä. Mutta siinä vaiheessa, jos naapuri menee lapsien kanssa minun edelle niin ärähtäisin ja kunnolla.

Mun mielestä muuta, kuin menette yhdessä perheinenne sinne rannalle. Eiköhän se vaivaantuneisuuden tunne sitten häviä ajan myötä. Tosin kannattaa ottaa huomioon, että tämä mies on saattanut vaimolleen sanoa jotain sellaista, että hänen vaimollaan on ollut ihan oikea syy huolestua/suuttua näistä tapaamisista.

Vierailija
37/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vaimo haukkuu ja sitten mies ilmoittaa, ettei voi tavata ja nyt sitten kuitenkin taas voi. Sinuna en ehkä lähtisi rannalle mukaan, en ainakaan ennen kuin asia on kunnollisemmin selvitetty. Et varmaan halua aiheuttaa tälle kaveriperheelle riitaa ja ongelmia?

Vierailija
38/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli niin typerä fiilis kaikille. Meillä kävi niin että mä olin äitiyslomalla ja naapurin mies vanhempain vapaalla. Ei ikinä soitettu keskenään, mulla ei ole edes heidän puhelinnumeroaan.

Oltiin sattumoisin meidän lähipuistossa monta kertaa ja pojat leikkivät keskenään. Ikinä ei sovittu nähdään huomenna eikä ikinä lähdetty yhtä matkaa pois. Siitä huolimatta oli muut nähneet kun olimme vaihtaneet katseita sillä silmällä ja akka tuli huutamaan mulle. Typerintä tässä oli se, että mun mies oli ihan että mikä tolle tuli. Hän onneksi luottaa muhun täysin, joten meillä himassa ei ole ongelmaa. Tapahtuman jälkeen kun nähtiin seuraavan kerran puistossa sanoin miehelle me vaihdetaan toiseen puistoon, kohtauksien välttämiseksi. Meillä näitä onneksi piisaa.

Vierailija
39/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheni esim. petti ja flirttaili kaikkien kanssa ja kun sain tietää, en enää suvainnut sitä. Tosin olisi varmaan pitänyt jo silloin jättää hänet ja suvaita.

No nykyinen mieheni on oikeasti sellainen, että voi jutella naistenkin kanssa ilman mitään seksuaalisuutta.

Silti olen saanut hieman traumoja ja pelkään ensimmäisen suhteen kuvioiden toistumista.

Rannalla esim. kun on niin helppo purkaa itseään toiselle ja alkaa jutella kaikiesta, mistä muuten ei jutella - ja jopa ihastua, rakastua. Silloin, jos omassa suhteessa ei kaikki ole ihan kunnossa.

Vierailija
40/64 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se oma mies riitä? Meinasitko napata itsellesi kerralla suurperheen?

ja tämähän on oikeasti provo, ap haaveilee kaverin miehestä ja nyt kalastelee täällä kehuja haaveilleen..täysin turha idiootti taas syntynyt maanpäälle!