Muutto elokuussa, lahjaksi nyt kodintavaroita?
Nuori suunnittele muuttavansa elokuussa omilleen. Onko omituista ostaa nyt joululahjaksi kodin tavaroita. Siis paistinpannua, silityrautaa, laseja jne? Nuoren maun mukaan tietysti.
Moni sukulainen ostaisi mielellään jotain ja nimen omaan tavaraa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ostin juurikin noin. Yksi hyvä setti oli kerätä Sini-tuotteista ämpäri ja sinne erilaisia rättejä ja tiski- ja vessaharjaa jne niin sillä pääsi sitten muuttosiivoamaan oman kotinsa kun muuton aika oli.
Muuton tullen on niin paljon hankittavaa että on hyvä jos jotain on jo siksi ajaksi katsottuna.
Vessaharja joululahjaksi! Jos siitä ei loukkaannu, niin jo on ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ostin juurikin noin. Yksi hyvä setti oli kerätä Sini-tuotteista ämpäri ja sinne erilaisia rättejä ja tiski- ja vessaharjaa jne niin sillä pääsi sitten muuttosiivoamaan oman kotinsa kun muuton aika oli.
Muuton tullen on niin paljon hankittavaa että on hyvä jos jotain on jo siksi ajaksi katsottuna.
Vessaharja joululahjaksi! Jos siitä ei loukkaannu, niin jo on ihme.
Haha se oli Sinin yli 100 € tuotepaketti. Toki sai muutakin sinä vuonna kuten aina. Mutta tuolla oli hyvä lähteä laatuvälinein laittamaan omaa kotia asuttavaan kuntoon.
Mikä ettei, kunhan teillä on tilaa varastoida niitä. Joku siivouskori oman huoneen nurkassa puoli vuotta ei ole mairitteleva.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei, kunhan teillä on tilaa varastoida niitä. Joku siivouskori oman huoneen nurkassa puoli vuotta ei ole mairitteleva.
Edelleen puolustan tuota siivouskoria että ennemmin käyttötavaraa kuin jotain laseja tai verhoja jolloin ei saa itse hankkia oman makunsa mukaisia astioita. Siivousrätillä nyt ei kovin suurta väliä ole millainen se eka on mutta joku lasisetti voi joutua moneksi vuodeksi joka päivän käyttöön epämieleisenä tai sitten sinne kaapin perälle kokonaan käyttämättä...
Vierailija kirjoitti:
Joululahjaksi siivousrättejä. Mitähän seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joululahjaksi siivousrättejä. Mitähän seuraavaksi.
Pikkuhousunsuojia naisille... tai ehkä vielä pahempana miehille xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen puolustan tuota siivouskoria että ennemmin käyttötavaraa kuin jotain laseja tai verhoja jolloin ei saa itse hankkia oman makunsa mukaisia astioita. Siivousrätillä nyt ei kovin suurta väliä ole millainen se eka on mutta joku lasisetti voi joutua moneksi vuodeksi joka päivän käyttöön epämieleisenä tai sitten sinne kaapin perälle kokonaan käyttämättä...
On kyllä aikamoista lahjan vastaanottajan väheksymistä antaa jouluna lähjaksi jotain vessanpesutavaraa. Suorastaan loukkaavaa, miten kellekään voi edes tulla mieleen jotain noin moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siltä nuorelta kysyä, mistä astiasarjasta hän pitää. Ja useimmilla ei ole suuria vaatimuksia esim. kattiloille ja paistinpannuille, kunhan ne ovat hyvälaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aikamoista lahjan vastaanottajan väheksymistä antaa jouluna lähjaksi jotain vessanpesutavaraa. Suorastaan loukkaavaa, miten kellekään voi edes tulla mieleen jotain noin moukkamaista.
Eivät ne kaikki liittyneet VESSAN pesuun vaan yleensäkin siivoamiseen ja kyllä yli 100 € on iso summa kotoa muuttavalta itseltään laitettavaksi ko. välineisiin sitten kun niiden hankkimisen aika on. Käytän joululahjoihin pitkälti toista tuhatta joka vuosi kuten tuolloinkin eli kyllä lahjojen joukossa oli muutakin perinteistä lahjatavaraa tai hajuvettä tms eikä pelkästään tuo siivousämpäri. Taas palstalla halutaan ymmärtää asia niin väärin kuin sen vain voi ymmärtää.
Hyvä idea, ite olisin aikanaan kovasti tykännyt. Toisaalta ilahduin jo nuorena enemmän hyödyllisistä lahjoista kuin hienosta krääsästä. Eli huomioikaan myös minkä lainen lapsenne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortista et ole kuullut? Sillä saa tarvittavaa elokuussa omaan kotiin eikä ämpärit vie tilaa omassa huoneessa ja tiskirättirullat ja fairyt.
Antakaa ne rättinne sitten kun aika on eli silloin kun muutto on käsillä, eiköhän joululahjaksi löydy vaikka kuinka paljon kivoja vaihtoehtoja. Jos mielikuvitus ei riitä, niin lahjakortti isoon tavarataloon hyvä idea. Kuka avaa iloisena joululahjapaketista siivousrättejä. Tsiisus tätä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ne rättinne sitten kun aika on eli silloin kun muutto on käsillä, eiköhän joululahjaksi löydy vaikka kuinka paljon kivoja vaihtoehtoja. Jos mielikuvitus ei riitä, niin lahjakortti isoon tavarataloon hyvä idea. Kuka avaa iloisena joululahjapaketista siivousrättejä. Tsiisus tätä porukkaa.
Kun edelleen, se siivoussetti ei poissulje niitä muita lahjoja mutta ette halua mitenkään ymmärtää. Mikä tekee vaikka 20 € kattilasta yhtään sen mieleisemmän joululahjan kuin 150 € siivousboksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun edelleen, se siivoussetti ei poissulje niitä muita lahjoja mutta ette halua mitenkään ymmärtää. Mikä tekee vaikka 20 € kattilasta yhtään sen mieleisemmän joululahjan kuin 150 € siivousboksista?
Jos et itse eroa ymmärrä, niin se on voi, voi.
Taas on peräkylän mummot asialla. Eihän jouluna saa antaa mitään iloisia, jopa hemmottelulahjoja. Ei ei. Käytännöllistä ja mahdollisimman ikävää tavaraa se olla pitää. Oppiipahan kotoa lähtevä opiskelija siivoamaan.
Siivousämpärin seuraksi tyylikäs joululahja on tietysti perhepaketti vessapaperia. Kuka nyt ei näistä iloistuisi, varsinkaan alle parikymppinen ekaan omaa kämppään muuttaja.
Miksi halutaan antaa "nimenomaan tavaraa", miksei lahjakortti käy? Muuttaminen on työlästä jo itsessään, miksei voi hoitaa sitä mahdollisimman vähin tavaroin ja ostaa sitten ne siivoustavarat ja silitysraudat suoraan sinne uuteen asuntoon? Voihan siihen lahjakortin kylkeen laittaa kivan kortin, "tällä voit sitten ostaa vaikka kodin tarvikkeita uuteen asuntoon"?
Vierailija kirjoitti:
Joo on ihan kohtuutonta joutua käymään tavaratalossa ostamassa siivoustarvikkeet suoraan uuteen kotiin, kivampi kun saa säilöä niitä puoli vuotta kotona ja muuttokuormaan lisää tavaraa :D
Minä ostin lapsille kaikenlaista tarpeellista ajoissa ennen heidän muuttoaan ja saivat he sellaisia lahjoikskin. Kumpikaan ei ollut pahoillaan, sehän teki tulevan muuton konkreettiseksi asiaksi. Itse he saivat valita ja ostaa sellaista, joilla on enemmän merkitystä kuten astiat ja kodin tekstiilit. Tietysti jos nuori suunnilleen purskahtaa itkuun ajatellessaan tulevaa muuttoa, niin sitten ei kannata.