Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni ylireagoi? :(

Vierailija
26.07.2010 |

Tässä en halua nyt haukkua tai halventaa miestäni, mutta haluan vuodattaa pahan oloni.

Olin ostanut ulkomaalaistaustaiselta kaupustelijalta puisen kissakoristeen joka maksoi 20€. Tämä raha oli siis minun syntymäpäivälahjaksi saatua rahaa appivanhemmilta. Kun mieheni kuuli tästä, hän meni täysin tolaltaan, koska hänen mielestään kaikki sellaiset kaupustelijat ovat huijareita. Hän kiroili ja päivitteli asiaa, haukkui herkkäuskoisuuttani ja sitten istui 20min aivan hiljaa sanomatta mitään, kunnes sanoi haluavansa tuhota kissakoristeen, olisin voinut samalla rahalla saada vaikka kymmenen tuollaista, kirosi sitä kuinka se on nyt tuossa koko ajan muistuttamassa miten herkkäuskoinen vaimo hänellä on, jne. :( ja sanoi vielä ettei vastaa seuraamuksista jos vielä teen jotain tällaista.

Ja loukkasihan tuo kyllä, koska eiköhän "omalla" synttärirahalla nyt saa ostaa mitä lystää, oma valintanihan se oli enkä kadu vieläkään ostoani. Miksi ja miten ihmeessä 20€ voi aiheuttaa tällaista draamaa? Nyt hän äsken lähti jonnekin ulos suutuspäissään revittyään jotain papereita. Luulen ettei hän varmaan loppuiltaan/yöhön toivu tästä, koska on nyt jo tuollainen. Miksi tällaista edes tapahtuu??

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyristellyt mitenkään. Älkää vetäkö omia johtopäätöksiänne tilanteestani. Minä rakastan miestäni, eikä hän ole aiheuttanut minulle tuon loukkauksen lisäksi mitään muuta vahinkoa. Tällä hetkellä on asiat jo siinä vaiheessa että hän on pyytänyt anteeksi ja kaikki on hyvin. Huhhuh, jos pitäisi aina pikku vastoinkäymisten jälkeen erota, niinkuin elämä muuttuisi yhtäkkiä todella paljon paremmaksi. Puolisoni ei ole muuttumassa miksikään, eikä minua tallota lyttyyn eikä elämäni ole surkeaa. Mutta kiitos vain yrityksestä auttaa(??).

ap

Vierailija
2/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyristellyt mitenkään. Älkää vetäkö omia johtopäätöksiänne tilanteestani. Minä rakastan miestäni, eikä hän ole aiheuttanut minulle tuon loukkauksen lisäksi mitään muuta vahinkoa. Tällä hetkellä on asiat jo siinä vaiheessa että hän on pyytänyt anteeksi ja kaikki on hyvin. Huhhuh, jos pitäisi aina pikku vastoinkäymisten jälkeen erota, niinkuin elämä muuttuisi yhtäkkiä todella paljon paremmaksi. Puolisoni ei ole muuttumassa miksikään, eikä minua tallota lyttyyn eikä elämäni ole surkeaa. Mutta kiitos vain yrityksestä auttaa(??).

ap

Sen lisäksi me myös osaamme tuntea oman arvomme emmekä alistu minkään hullun tai narsistin leluksi. Edelleen, miehesi on varmasti oikein mallikelpoinen mutta tuo eilinen purkaus ei kyllä ole missään määrin hyväksyttävää. Hyväksyttävää ei myöskään ole oma asenteesi, että olet vastuussa miehen mielenliikkeistä. Aikuinen on vastuussa itsestään, ei muista. Miehesi ei voi syyttää raivareistaan sinua, tai kissaveistostasi, se oli hänen oma vikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän pyysi anteeksi. Minä en ole alistunut eikä mieheni ole hullu eikä narsisti, mistä sait tällaisen idean? Kerro nyt, mistä tiedät minkälainen mieheni ylipäätänsä on aina muulloin, jokapäiväisessä elämässä? Tai minkälainen minä olen? Enkä sanonut että olen vastuussa hänen purkauksistaan, itsehän hän valitsi alkaa riehumaan. Mutta jos emme kummatkin olisi riidelleet viime aikoina niin paljon, hän ei nyt välttämättä olisi reagoinut näin pahasti.

ap

Vierailija
4/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa omasta käytöksestään! Kuulostaa huolestuttavalta että otat itsellesi syyn miehesi muuttuneesta käytöksestä. Tuo on ensimmäinen askel siihen, että saat kohta kantaa kaiken syyllisyyden, joka kuuluisi miehesi kantaa. Hälytyskellot soivat ja lujaa! Tiedän että kommenttisi on ollut jo kuukausia täällä, mutta luin sen vasta äsken. Toivottavasti voit parisuhteessasi hyvin, jos se on vielä koossa!

Vierailija
5/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikohtauksesta.

Vierailija
6/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan outo tunnepurkaus jos ei ole

Vierailija
7/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa hullulta.

Vierailija
8/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hän on aika hyvin perillä kaikenlaisista rahahuijareista, eikä ylipäänsäkään luota kovin paljon ulkomaalaistaustaisiin ihmisiin.

ap

Vierailija
9/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19.

Vierailija
10/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on alitajuinen kissakammo... =0

Vierailija
11/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osoittaisit olevasi tosi tyytyväinen tekemiisi kauppoihin ja että esine on juuri sellainen mitä olet etsinyt. Tämä tapahtuma vaan ei sopinut miehesi ahtaaseen käsitykseen ulkomaalaisista ja se kippasi sen kupin nurin.

Vierailija
12/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies ole hullu, niin ei tervekään

Vierailija
13/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kissakoristeen takia....

Et nyt ainakaan mene laittamaan sitä koristetta roskiin vaan olet sen ylpeä omistaja.

Vierailija
14/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiahan tuo ostokseni oli, mutta en todellakaan halunnut aiheuttaa kellekään muulle pahaa sillä. Harmittaa, mutta haluaisin silti pysyä lujana. Tosin jos miestäni ihan oikeasti ahdistaa myöhemminkin tuo mokoma koriste niin heittäköön menemään.

Tosin kyllä hän mainitsi että jos sen heittää menemään niin rahat ovat entistäkin enemmän hukattu sitten. Sama juttu jos laittaisi koristeen piiloon jonnekin. Huoh... :/

ap

Vierailija
15/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole normaalia. Onko aiemmin käyttäytynyt noin? Todellista ylireagointia.

Mä kyllä sanoisin, että omilla rahoillani saan tehdä just niin kuin haluan, vaikka heittäisin vessasta alas....

Vierailija
16/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä koristeessa asuu piru?

Vierailija
17/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi vielä ettei vastaa seuraamuksista jos vielä teen jotain tällaista.

Tämä lause sen jo paljastaa.

Vierailija
18/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo reagointihan kertoo siitä että suuttui itseasiassa jostain muusta. Jos vaikka liittyy tuohon huijarihommaan mistä ap kertoi hänen olevan perillä. Mun miehellä nimittäin vähän samaa, on katsonut läheltä kaikenlaista huijaamista liike-elämässä ja ylireagoi hänkin jos epäilee että minä, hänen naivi ja sinisilmäinen vaimonsa, on joutunut huijatuksi. Eikä ymmärrä että mulle ei niin suurta väliä ole, siis että mulle jonkun pikkutavaraqn ostamisessa ei ole ykkösasia varmistaa ettei mua vaan missään tapauksessa huijata.

Vierailija
19/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jonkin aikaa ollut normaalia enemmän riitoja, ja myönnän kyllä että itse myös olen syypää hänen muuttuneeseen käytökseen. Mutta kai tämä tästä...

ap

Vierailija
20/48 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viaton.

Miehesi osoittaa selviä narsismin piirteitä ja jos käytös on tuollaista 20euron vuoksi, niin mitä se on sitten jostain vakavammasta (hänen mielestä) asiasta?

Ainoa oikea teko, mitä voit nyt tehdä ottaa kamppeesi ja lähteä. Niin kauas kuin ikinä pääset miehestäsi. Tulee nimittäin muutoin käymään niin, että pikku hiljaa hän nakertaa itseluottamuksesi nolliin. Solvaa ja haukkuu kaikki tekemisesi, mikä voi vähänkään tuottaa sinulle itsellesi mielihyvää. Pian hän erottaa sinut ystävistäsi ja suvustasi, koska he ovat hänen mielestään tyhmiä tms. Ja väkivalta tulee mukaan kuvioihin varmasti jossain vaiheessa.

Lähteminen ei tietenkään ole helppoa sinulle. Mutta se tulee koko ajan vain vaikeammaksi, koska mies nakertaa itsetuntoasi ja luottamustasi hetki hetkeltä. Toivottavasti teillä ei vielä ole lapsia. Älä tee niitä tuon miehen kanssa.

Mitä tulee kissakoristeeseen. Luultavasti miehesi on mustasukkainen ja ajattelee sinun ja sen kaupustelijan välille kehkeytyneen jotain.