Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ylireagoi? :(

Vierailija
26.07.2010 |

Tässä en halua nyt haukkua tai halventaa miestäni, mutta haluan vuodattaa pahan oloni.

Olin ostanut ulkomaalaistaustaiselta kaupustelijalta puisen kissakoristeen joka maksoi 20€. Tämä raha oli siis minun syntymäpäivälahjaksi saatua rahaa appivanhemmilta. Kun mieheni kuuli tästä, hän meni täysin tolaltaan, koska hänen mielestään kaikki sellaiset kaupustelijat ovat huijareita. Hän kiroili ja päivitteli asiaa, haukkui herkkäuskoisuuttani ja sitten istui 20min aivan hiljaa sanomatta mitään, kunnes sanoi haluavansa tuhota kissakoristeen, olisin voinut samalla rahalla saada vaikka kymmenen tuollaista, kirosi sitä kuinka se on nyt tuossa koko ajan muistuttamassa miten herkkäuskoinen vaimo hänellä on, jne. :( ja sanoi vielä ettei vastaa seuraamuksista jos vielä teen jotain tällaista.

Ja loukkasihan tuo kyllä, koska eiköhän "omalla" synttärirahalla nyt saa ostaa mitä lystää, oma valintanihan se oli enkä kadu vieläkään ostoani. Miksi ja miten ihmeessä 20€ voi aiheuttaa tällaista draamaa? Nyt hän äsken lähti jonnekin ulos suutuspäissään revittyään jotain papereita. Luulen ettei hän varmaan loppuiltaan/yöhön toivu tästä, koska on nyt jo tuollainen. Miksi tällaista edes tapahtuu??

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ollenkaan sellainen itseensäsyventyjä tai syvällisten miettijä. Inhoaa juuri kaikenlaisia itseopastuskirjoja ja käsikirjoja. :D Luulen että tästä suosta päästään ilman sellaisiakin.

ap

Selvä :) ehdotus vain, en itsekään ollut itseenisyventyjä, satuin vain lukemaan ton kirjan ja oli kyllä todella kiinnostava. Suomalaisen kirjoittama vielä joten samallahan hän voisi tukea kotimaista kirjallisuutta jos nyt se ulkomaalainen kissa jäi hirveästi painamaan mieltä :D

Vierailija
42/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa niin viiden vuoden päästä se tilittää täällä, että mies ei siivoa ja lapset huutaa ja taas se ukko lähti ryyppäämään ja petti ja löi ja tuhlas kaikki rahat. Sitten kun sille neuvotaan, et hei, eroa, niin se sanoo et "en anna periksi sillä mieheni oli joskus vuonna kivi ja kypärä hieno mies". Ja sitten tulee taas lisää katkeria ihmisiä joiden epävarmuudessa kasvaneet lapset jatkavat ahdistustaan tuleville sukupolville, eikä ole siis ihme että Suomessa tehdään niin paljon itsemurhia, kun täällä oman elämän ONNELLISUUS on näköjään turha hyve;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma Laakkonen?

Sopisi muuten 100%!

"pitää alkaa puristaa lehdet priketeiksi, kun on niin tuhlaavainen vaimo"

Vierailija
44/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiahan tuo ostokseni oli, mutta en todellakaan halunnut aiheuttaa kellekään muulle pahaa sillä. Harmittaa, mutta haluaisin silti pysyä lujana. Tosin jos miestäni ihan oikeasti ahdistaa myöhemminkin tuo mokoma koriste niin heittäköön menemään. Tosin kyllä hän mainitsi että jos sen heittää menemään niin rahat ovat entistäkin enemmän hukattu sitten. Sama juttu jos laittaisi koristeen piiloon jonnekin. Huoh... :/ ap

Miehesi on selvästi mustasukkainen. Tuollainen tunteenpurkaus on mielestäni ylimitoitettu. Toki häntä voi ärsyttää kauppasi mutta raha oli sinun. Jos nyt alat varomaan ja miettimään mitä sinun pitää tehdä ettei miehesi vain ärsyynny niin eihän teidän suhteella ole tervettä tulevaisuutta. Olet oikeasti nuori ja aikuiselämäsi on vasta aluillaan. Nauti siitä äläkä suostu kenenkään kynnysmatoksi.

Vierailija
45/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen purkaus on epäterve. Samoin se, että poikaystävälläsi on noin kova halu kontrolloida rahankäyttöäsi ja sitä kautta itsemääräämisoikeuttasi. Toivottavasti tämä avaa silmäsi. Ryhdy elämään omaa elämääsi ja katsele avoimin mielin muualle. Toivottavasti tulet järkiisi, luovut tällaisesta suhteesta. Mieti, sinkuille ei kukaan huutaisi raivona 20 euron ostoksen vuoksi. Itse olen naimisissa ja tosiaankaan emme rähjää toisillemme raha-asioista.

Vierailija
46/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jooko tää keskustelu, joka täällä just nyt pyörii:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1198200/apua_mies_on…

Miehesi on juuri muuttumassa tämän toisen keskustelun kuvailluksi mieheksi.

Vaikka miehesi miten tietäisi kaikenmaailman hämärähommista, ei hänen käytöksensä ollut yhtään normaalia.

Lue noi narstistin 46 kohtaa, ja kato sitten parin vuoden päästä montako kohtaa natsaa.

Jos mies ei ole narsisti, niin sitten ihan hullu. Sori nyt vaan.

Vierailija
47/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tekisin. Ei kukaan täysijärkinen pysty rauhallisessa mielentilassa puolustelemaan raivokohtausta, joka johtuu 20 euron kissakoristeesta. Vaadi anteeksipyyntö ja pistä mies myös sanomaan ääneen, että hänen reaktionsa oli älytön. Ehkä se siitä vielä oppii, ehkä ei.

Vierailija
48/48 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa miehelle? voisi auttaa! =O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi