Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiön liikkeiden vähentyminen rv 29

Vierailija
05.08.2010 |

Mulla on mahassa käynyt tähän asti melkoinen myllerrys; liikkeitä on tuntunut pitkin päivää ja etenkin illalla tosi reipasta meininkiä ja napakoita potkuja.

Eilen illalla meno sitten yht'äkkiä rauhoittui. Muutamia vaisuja potkuja tuntui, mutta ei sitä tavanomaista iltahässäkkää. Tänä aamuna olen kyllä tuntenut yksittäisiä liikkeitä, muutaman vähän reippaammankin. Ilmeisesti siis suurta huolenaihetta ei ole. Silti vähän ihmetyttää, mistä on kysymys.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut sen verran niukasti lapsivettä (pieni mahakin), että liikkeet on jo tuolloin vähentyneet kun ei ole enää mahtunut pyörimään. Nyt odotan kolmatta ja vettä riittää ja vauveli pyörii niin että sattuu (rv35).

Vierailija
2/2 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä toivottavasti ja varmaan mullakin kysymys, että tila alkaa käydä vähiin. Sitä vaan tuntuu huolestuvan kaikesta mahdollisesta raskausaikana.

Itse en jostain syystä muista, miten esikoisen kanssa meni tämä liikkumiskuvio tässä vaiheessa. Ihan lopussa (n. rv 35) kävin kyllä kerran sairaalassakin tsekattavana, kun liikkeet oli todella vähäisiä, mutta eipä silloinkaan hätää ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän