mitä voiteita ym kauneudenhoitotuotteita käytätte kasvoille?
ei siis meikkejä vaan voiteita, seerumeja yms! Ja minkä ikäisenä olette alkaneet silmänympärysvoiteen käytön?
Minä käytän kasvoille Erisanin puhdistusgeeliä, Lumenen suojaavaa päivävoidetta jossa suojakerroin 15, ja välillä Lumenen energisoivaa tehohoitoa. Ostin tänään Lumenen kaunistavan silmänympärysvoiteen, aiemmin en oikeastaan ole silmänympärysvoiteita käyttänyt. Iltaisin laitan Lumenen tasapainottavaa yövoidetta. Ikää minulla on 27v.
Kommentit (3)
Päivittäin laitan päivävoidetta ja silmänympärysvoidetta kasvovedellä pyyhkimisen jälkeen. Iltaisin putsaan kasvot jollain puhdistustuotteella ja sen jälkeen käytän kasvovettä. Yöksi sitten yövoidetta ja samaa silmänympärysjuttua kuin aamulla. Satunnaisesti kuorin kasvojen ihon ja käytän naamioita.
Viime ajat olen käyttänyt Oriflamen tuotteita, koska myyn itse niitä ja pidän tuotteista.
yövoidetta, mulla on tosi kuiva iho. silmänympäryksiin käytän favoran rasvaa. silmänympärysvoidetta olen käyttänyt jo yli 20 vuotta, ikää 44vee.
varsinkin talvisin on erikseen yövoide ja päivävoide. Olen käyttänyt jo ainakin 20 vuotta, ikää 40v. Mulla on erittäin kuiva iho ja se vaatii voiteita, muuten kutiaa ja hilseilee.
Joskun käytän tehokosteuttavia naamioita tai kosteuttavia ja kiinteyttäviä seerumeita.