Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja miten vihaan tätä hellettä ja sitten vielä kosteus siihen päälle ://

Vierailija
06.07.2010 |

Kosteusmittari pyörii 60%:ssa sisätiloissakin ja hiki valuu noroina pienenkin kotityön tms jälkeen.

Alusvaatteet puolessavälissä päivää märkinä hiestä, naama ei enää edes muista millaista on olla ns freesin ja raikkaan, kiillottoman näköinen, niskahiukset litimärät ja päänahka myös=pestävä hiukset joka ikinen päivä, pyykkiä kertyy tolkuttomasti=väh 1-2 koneellista pvässä, petivaatteet tuntuu muutaman yön jälk nihkeiltä ja tunkkaisilta=lisää pyykkiä jnejnejne.

Oikeasti, minä vihaan hellettä ja vielä enemmän helle+kosteus yhdistelmää.

-Syksyn lapsi- ja ps, en valita syksyn sateista, pimeistä tai talven pakkaista vaan tästä Helvetistä!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mä hikoon tolleen ni tiiän,että nyt on tullut juotua vettä liian vähän vaikka ei janon tunnetta olekkaan.Kokeile juoda tosi paljon jos auttas.

Mäkin tykkään viileemmästä säästä.

Vierailija
2/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä on toki ollut, ja se on mukavaa. Vuodesta kuitenkin 95 prosenttia on sellaisia päiviä, että saa palella. Tänään olikin jo huonompi sää ja tarvitsi jo villatakin päälle, harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa kämpässä sä oikein asut?

Täällä tavallisessa kerrostalossa ei ole kuuma, mukavan viileää.

Ja ulkona kuuluukin olla lämmintä, nyt on kesä.

Vierailija
4/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nimittäin itsekin pk-seudulla (Vantaa) ja kyllä täällä on ollut jo ainakin 1vkon ajan hellettä eli +25 - +29 astetta.

Ja valitettavasti minulla tämä hikoilu on tällaista vaikkei ihan +25 mittarissa olisikaan, sellainen +20 astetta olisi mulle passeli.

Ap

Vierailija
5/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole "läskitankki" vaika hikoilenkin ja juu kyllä, on kesä ja ns kuuluukin olla lämmintä, MUTTA kaikkien ei tarvitse siitä pitää saati nauttia!!!

Ap

Vierailija
6/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Italian rajan tuntumalla ja täällä on kuukausitolkulla jopa yli 30 astetta ja kuumaa on kuin paistinuunissa. Ilman kosteutta. Vaan empä vaihtaisi poiskaan.

Miksi Suomessa aina valitetaan säästä? Jos kesällä sataa niin ei hyvä ja jos sitten joku viikko on vaivaiset 25 astetta niin ei taaskaan hyvä.

Vierailija
7/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastointilaitteen laitoin päälle niin täällä on oikein hyvä olla!

Vierailija
8/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Pläski 104kg

Vierailija
9/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli tosi kuumaa ja kosteaa...Olimme Indonesiassa Balilla. Parin askeleen jälkeen ulkona olin jo valmis menemään johonkin sisätilaan jossa on ilmastointi. Mieheni jaksoi paremmin liikuskella kuin minä.

Laitoin märän puseron huoneemme jääkaappiin ja puin ylleni sen ihanan kylmänä juuri ulko-ovea avatessani ja lähtiessäni ulos. Kauaa ei se viileä ihanuus kestänyt, kun pusero jo oli kuuma.

Bali on aivan ihana paikka olla ja asua, mutta kostea kuumuus tuntui kyllä raskaalta.

Paluumatkalla poikkesimme Bangkokiin muutamiksi päiviksi ja huomasin kuinka jaksoin siellä kävellä paremmin. Ei ollut niin kosteaa kuin Balilla vaikka lämpöä oli suunnilleen saman verran.

Täällä Suomessakin laitan helteellä märän puseron helteellä jos on mentävä pihalle jotain tekemään, helpottaa helteellä.

Vierailija
10/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpiveto rivari asunnossa, mutta ei auta yhtään.

Takapiha on etelä piha ja kaihtimet on kiinni, mutta ei auta yhtään.

Vierailija
11/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jalat viileässä vedessä, niin vilpoisessa kuin kestää, jolloin kehon lämpötila hieman viileneMärkää froteepyyhettä olen laittanut harteille, vilvoittaa.

Märät vaatteet ylensä sanotaan oleva pahasta, mutta kyllä minä ainakin menen sängyssä välillä märän lakanan alle että jäähdyn.

Vierailija
12/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ap sinä? Kun kerran kärsit noin? Tai vaikka ilmanviilennintä, sitä ei tarvitse asentaa mitenkään, senkun letku ikkunasta ulos.

Siinä teille uusavuttomat marisijat ratkaisu, niin pääsette ongelmastanne!

Vierailija
13/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Italian rajan tuntumalla ja täällä on kuukausitolkulla jopa yli 30 astetta ja kuumaa on kuin paistinuunissa. Ilman kosteutta. Vaan empä vaihtaisi poiskaan.

Miksi Suomessa aina valitetaan säästä? Jos kesällä sataa niin ei hyvä ja jos sitten joku viikko on vaivaiset 25 astetta niin ei taaskaan hyvä.

Suomessa on MUUTAMIA päiviä hellettä. Ottaisin mielelläni kunnon kesän eli 3 kk 25 astetta joka päivä. Ei tarvitsisi matkustaa etelään lämpimään, ei tarvitsisi painua ulos joka hellepäivänä - koska huomenna kuitenkin sataa... Ei tarvitsisi pukea lämpimiä vaatteita...

Tuttavani asui Rivieralla 2 vuotta. Joulu- ja tammikuussa oli vähän viileämpää 10 astetta. Minä ehkä olen syntynyt liian pohjoiseen, mutta minua eivät lumi, jää ja pakkanen innosta.

Saan päänsärkyä kevätauringosta, tuulesta ja pakkasesta. Miehen lonkka voi paremmin lämmössä. Ehkä jonain päivänä asumme jossain muualla kuin suomessa. Toivottavasti!

Vierailija
14/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et ole kyllä todellista kosteutta ja kuumuutta kokenutkaan.

Olen raskaana viime metreillä ja minusta sää on vielä ihan ok.

Lomaillessani etelä-Aasiassa oli lämpöä +38C ja kosteutta ihan hurjasti, niin, että 2 minuuttia suihkun ottamisen jälkeen olin taas ihan hikinen ja uuden suihkun tarpeessa.

Vierailija
15/15 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hankintaa kyllä suosittelen. Tosin ei auta, jos asuu vuokralla, mutta omistusasuntoon on ihana apu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän