Työkkäri lähestyi minua kirjeellä.
Eli työkkäristä tuli kirje, että mielestämme kyseinen paikka soveltuu teille. Ottakaa välittömästi yhteyttä kyseiseen paikkaan mainitulla tavalla jne. tai muuten karenssia ym. pukkaa.
Kyseessä on siis joku yksityinen vanhusten hoivakoti. Hassua tässä on se, että haku kyseiseen paikkaan loppuu 31.7(la) ja työ alkaa 1.8(su) eli kyllä valitsijoilla kiirettä pitää, hym!
Enpä siis ole aikaisemmin moiseen törmännyt. Onko kyse yksityisten ihan omista hakumenettelyistä vai mistä? Muutenkin olen kuullut aika ihme juttuja noista yksityisistä hoitolaitoksista, että eipä paljon kiinnosta. Pakko nyt kuitenkin hakea tai karenssia pukkaa. Toivottavasti en ole valittujen listalla.
Kommentit (30)
Vai oletatko että kaikki lähihoitajat ovat töissä "ihan missä vain" ilman sen kummempaa suuntautumista tms?
Esim minä olen koko työaikani (kohta 8v) ollut vain päiväkodeissa töissä, en esim vanhuksien parissa.
Se rajaa aikalailla työpaikkoja, mutta miksi hakisin töihin hommiin jotka ei a, kiinnosta ja b, joista ei ole kokemusta yhtään? siksikö että olen lähihoitaja?? kiitos, taas 1 sorsimis/arvostuksen puutteen osoitus lisää.
~K~
pannaan hakuaika, päättymispäivä ja työnaloituspv. ilmoitukset sinne tehdään joko puhelimella tai koneella, jolloin mahdollisesti siinä on syntynyt virhe, päivä saattaa olla jopa 1.9. Yleensä päivästä sovitaan tarkemmin työntekijän kanssa.
Itse en kaataisi mahdollisuutta kyseiseen työpaikkaan vaan lähtisin avoiminmielin katsomaan paikan, hakemaan sitä kiinostuneena.
Työhaastattelussahan selviää moni asia työntekijälle että työnantajalle. Kysy siellä sinua kiinnostavista asioista, pyydä saada tehdä kieros mahdollisella osastolla.
- yhtään työtarjousta ei pidä aliarvioida ennen yhteydenottoa kyseiseen paikkaan!
terkuin esimies
niin hänet otetaan ja pääsee aloittamaan 1.8.
Mikä tuossa muka on outoa? Ihan tavallinen tapa hakea väkeä töihin.
Karenssin saat, jos käyttäydyt niin, että sinua ei siksi valita. Tai toiovttavasti saat sen joka tapauksessa.
niin hänet otetaan ja pääsee aloittamaan 1.8.
Mikä tuossa muka on outoa? Ihan tavallinen tapa hakea väkeä töihin.
Karenssin saat, jos käyttäydyt niin, että sinua ei siksi valita. Tai toiovttavasti saat sen joka tapauksessa.
ei kuulunut pihaustakaan. Tänään puhelin soi ja kyseisestä paikasta soitettiin. Meillä on tällainen hakemus ym. no minä kysymään, että joko se ns.edellinen paikka täytettiin vai mistä kyse? Juu se on täytetty, mutta nyt tarvitsemme yhden lähärin lisää, ahaa!
Kyseinen henkilö hieman pihalla myös senkin puoleen, että kysyy vielä paikkakuntaa jos paperit on kertapa edessä. No nyt käydään sitten loppuviikosta tarkistamassa tilanne.ap
outoa että lähihoitaja on työtön. ja vieläpitkäaikaistyötön jos saat työhönosoituksia.
joku on varmaan perunut jos kerran hakuaika oli jo ummessa.
hoitopaikkaa noin nopealla aikataululla.
outoa että lähihoitaja on työtön. ja vieläpitkäaikaistyötön jos saat työhönosoituksia. joku on varmaan perunut jos kerran hakuaika oli jo ummessa.
paikassa ei ole lähihoitajista pulaa vaan niitä on liikaa. Ja mitä ymmärsin ap.een viimeistä kommentista niin se mitä alunperin hän haki oli täytetty ja nyt haetaan lisää työntekijöitä.
ikävä tilanne alkaa lapselle hankkia
Vierailija - 01.09.10 12:08 (ID 11065860)
hoitopaikkaa noin nopealla aikataululla.
on työpaikka eli 2viikon sisällä iloituksesta lapsi viedään hoitoon missä tilaa on. Meillä siis myös hoitopaikat ovat kivenalla.ap
ihan omat kuvionsa noissa hakujutuissa eli ilmeisesti on. Ja mitä luin vastauksia niin palkkauksesta ym. niin ap. laittaa nyt itsensä sitten likoon ja katsoo kuinka käy.
Mitä tulee siihen, että joku vastailee alkuperäiseen kysymykseen tyyliin,jos unelmatyötä tuodaan tarjottimella ym. niin voin sanoa, että hoitoala on fyysisesti ja henkisesti aika rankkaa ja, jos työyhteisössä eivät esim.henkilökemiat ym. toimi se vaikuttaa työntekoon negatiivisesti ja aiheuttaa mm.niitä lisääntyviä sairauspoissaolaja ym.
Sen verran olen tätä työtä kuitenkin jo tehnyt ja vuosien saatossa nähnyt kaikenlaista, että voin jopa kieltäytyä kyseisestä hommasta karensista huolimatta jos vähänkin alkaa hommat kusemaan. Kaikkea ei hoitoalan työntekijänkään tarvitse kestää.ap