Olen hoitaja, joka
pääsi pois hoitoalalta ja täytyy sanoa, että elämä on niin paljon parempaa nyt. Osaa arvostaa jokaista hetkeä, kun ei tarvitse olla hoitoalalla.
Kommentit (17)
Mä taas haluaisin vaihtaa hoitoalalle, tekis kerrankin elämässään työtä jolla on merkitys. Olen koko elämäni tehnyt hommia it-alalla ja olen niin kyllästynyt siihen.
Kiinnostavaa. Yleensähän sairaanhoitajan työ on ns. kutsumusammatti.
Mille alalle menit alalle töihin kun et sillä alalla enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki vähänki kutsumusta alalle tuntevat korvataan halvalla, ei välitä mistään ihmisillä?
Niin, mille alalle menit? Ahtaaja? Vai mikä johon voi mennä vaan.
Sama täällä. Ihanaa, kun ei enää ahdista 24/7. Palkka putosi reilusti, mutta kaikki on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista ole ottamaan vastuuta muista. Hyvä, ettet ole enää naama nyrpeenä muita hoitamassa.
Miten vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja xd
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja xd
ap
Mihin menit luojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kutsumus auta, jos työolot on muuten syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä tunkkainen tuulahdus tuli 30-luvulta. Aikamatkaajako se siellä huuliasnheiluttelee? Tiedoksesi, olet saapunut vuoteen 2025, eikä kutsumusammateista puhuta enää missään. Koska sellaisia ammatteja ei ole olemassakaan muualla kuin prinsessa saduissa. Tässä ajassa jo tiedämme, että ihmiset tekevät työtä ammateissaan vain saadakseen rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mille alalle menit? Ahtaaja? Vai mikä johon voi mennä vaan.
Sanoiko aloittaja, että meni vaan uuteen työhön? Itse opiskelin oppisopimuksella uuden ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä tunkkainen tuulahdus tuli 30-luvulta. Aikamatkaajako se siellä huuliasnheiluttelee? Tiedoksesi, olet saapunut vuoteen 2025, eikä kutsumusammateista puhuta enää missään. Koska sellaisia ammatteja ei ole olemassakaan muualla kuin prinsessa saduissa. Tässä ajassa jo tiedämme, että ihmiset tekevät työtä ammateissaan vain saadakseen rahaa.
Väitän, että hoitajissa on edelleen niitä, jotka haluavat auttaa ja hoitaa sairaita ihmisiä pienellä palkalla siksi, koska kokevat sen tärkeäksi ja merkitykselliseksi työksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että hoitajissa on edelleen niitä, jotka haluavat auttaa ja hoitaa sairaita ihmisiä pienellä palkalla siksi, koska kokevat sen tärkeäksi ja merkitykselliseksi työksi.
Vuoden vitsi 🤣🤣🤣🥋🥋🥊🥊🥊👴🏼
😂😂😂vai että auttaa pienellä palkalla😂😂😂. Massia pöytään tai hoitoa ei tipu, ei kukaan ole orja ilmaiseksi.
Ei kaikista ole ottamaan vastuuta muista. Hyvä, ettet ole enää naama nyrpeenä muita hoitamassa.