Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saisi sinut hankkimaan lisää lapsia?

Vierailija
12.05.2026 |

Oma vastaukseni: palvelut raskaana oleville ja synnyttäneille äideille. Ei mikään vauvaraha vaan lupaus siitä, että joku auttaa, jos minulla ja lapsella on hätä. Että lääkäriin pääsee. Fysioterapia. Kunnon jälkitarkastus. Imetysohjaus. Rautainfuusio tarvittaessa. 

Pelkään, että vauvaraha houkuttelee lisääntymään sellaisia ihmisiä, jotka eivät edes halua lapsia vaan tarvitsevat rahaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu lastenhoitoapu jokusen kerran viikossa ensimmäisen vauvavuoden ajan. Kun tukiverkot asuvat kaukana, mies tekee reissutyötä ja ystävillä omat lapset hoidettavana, niin alkaa hymy nopeasti hyytyä. Minulla on nyt yksi lapsi ja lisää ei tule, koska olen aivan täysin loppu.

Vierailija
2/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään enää tässä iässä ja on aikuinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä runƙkari käteen.

Vierailija
4/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tyhmä lisääntyy enää tällaisena aikana.

Vierailija
5/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, ei yhtään mikään. Vaikka miljoonan sais niin ei kiitos. Kun ei halua lapsia niin ei niitä silloin halua. 

Vierailija
6/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi naisystävä varmaankin.

Vierailija
7/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi riittänyt perinteisen isän rooli. Vähän leikitystä oman mielenkiinnon mukaan, päävastuu aina jollain toisella,  ja loputonta kiittelyä siitä, mikä äidiltä oli itsestäänselvyys. Yksi aikuinen lapsi mullakin. 

Vierailija
8/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vielä napsahda, kun pitkin kyliä vetelen paljaalla. Ihme ettei vielä ole osunut, tai ainakaan en ole kuullut asiasta.

Vierailija
9/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitoapu olisi kyllä tarpeen. 

Vierailija
10/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksettu lastenhoitoapu jokusen kerran viikossa ensimmäisen vauvavuoden ajan. Kun tukiverkot asuvat kaukana, mies tekee reissutyötä ja ystävillä omat lapset hoidettavana, niin alkaa hymy nopeasti hyytyä. Minulla on nyt yksi lapsi ja lisää ei tule, koska olen aivan täysin loppu.

Yksi lapsi ja ihan loppu 🥰

Vierailija
11/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mahti maailmassa. Lapsilukuni jää nollaan.

Vierailija
12/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme pientä lasta ja toivon ettei kukaan hankkisi lisää lapsia jonkun yksittäisen ulkoisen vaikuttimen takia. Oli se sitten raha, palvelut tai mikä tahansa.

Yhteiskunnan tulee olla turvallinen ja ihmisten luottaa tulevaan, silloin niitä lapsia tulee luonnostaan.

Kamalaa että joku tekisi lapsen jonkun touhutonnin tai ilmaisen lastenhoitajan sarjalipun takia. Jos se on se seikka mikä ratkaisee että teetkö lapsen vai et, älä tee.

Ja kun joku kuitenkin tarttuu tähän "lasten tekeminen" termiin (ei niitä noin vaan tehdä, niitä saadaan ) niin sanon että lapseni on hoidoilla saatu. Todellakin tekemällä tehty.

Vierailija
13/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. En halua olla raskaana enkä synnyttää enkä valvoa öitä enkä olla huolesta kipeänä jälkikasvun vuoksi. Musta jää varmuuskopiot tekemättä. :/ Sen sijaan parisuhde olis enemmän kuin jees! 

Vierailija
14/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Olen pyhittämässä itseäni aseksuaaliksi, olenhan jo pian 43 vuotta harjoitellut neitseenäolemistakin

Vierailija
16/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se mahollisuus saaha naiselta pillua.

M59

Vierailija
17/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianperso tavoite on mulla, elää ilman nyrkkikylliä koko kesä. Oikeastaan ei passaisi edes edgytellä, silloin emnee niin helposti siihen laukeemuksen partaalle ja siintä on niin tuskallista perääntyä enää.Meinasin saavuittaa puhtaan tolkun aseksuaalisuuden tilan. Aloitin runkkupaaston jo 17.12 viimevuonna ja seksipaastoa olen pitänyt tietenkin lähes 43 vuotta eli syntymästä asti, halipaastoa n 27 vuotta. Olen jo aika pitkällekuivettunut tylsimys, en ollenkaan mikään lystimys. Seksuaalisuudesta on tullut mulle käyttökelvoton demoni, elämäntukahdutussyöpä. Aseksuaalisessa hohdottomuudessa muumioilu ei ole virkistävää, mutta parempaa kuin runkkamorkkiksessa tai himontulessa käpristely. Tahtoisin ehkä saada elävän uskon ja luovuttaa tämän seitanallisen seksuaalisuuden demonin pois, olenhan sitä jo kolkkeentkymmentä vuotta hallussani pidellyt, oikeastaan mitään siintä hyötymättä, koska avioitumiskutsumus ja -taidot puuttuvat. Ois kiva vaihtokauppa, luopua naisentarpeesta ja saada sijalle pelastumisvarmuus. Kova kiroilu auttaa pysymään vihassa, jota taasen tarvitaan seksuaalisuuden kuihdutukseen. Maanisen ja depressiivisen elämänasenteen vaihtelukin synnyttää tressiä , häpeää, sun muita tarpeellisia oloja, jotka tehokkaasti vaikeuttavat itsensä seksuaaliseksi olioksi tuntemista

Vierailija
18/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäheila ja seksinharjoitus ylipäätää onvat silkastaan seitanan ansa, aseksuaalisuus taasen on pyhittymistä, koen. Pitää täten ollen nauliskella joka päivä perkkeleitänsä ristiin lyijyisellä kyynärän mittaisella pajavasaralla, bassoääntä apinaorkesterissa jylisevän mölyapinan tavoin karjahtella voimaa toimintaansa, kymmenen tuuman teräsnauloin teljetä alkukantaiset iljettävät viettinsä tikkuiseen käpälälautaan, vaikka sitten valkuaiset happoisesta hiestä heloittaen. Sulattakoon se siunattu liemi helvettiinviettelysilmät kadoksiin, jos näin on parempi. Syntisiä kadoittavia riivaajatarpeitansa vastaan kilvoittelu on päivittäistä, ei passoa langeta edes edgyittelyyn, t, impipoika 42

Vierailija
19/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti halua lapsia ja tässä iässä ei ole enää ajankohtaistakaan, mutta vastaan kuitenkin niiden asioiden osalta, jotka ovat vaikuttaneet siihen, miksi lapsia EI tullut hankittua. 

Raskauden ja lasten vaikutus on naisilla työelämässä heikentävä, miehillä ei vaikutusta tai lapset nähdään jopa positiivisena. Asia, joka pitäisi korjata jo ihan tasa-arvon näkökulmasta.

Nuorille lapsille ei hoitomahdollisuutta. Kollegat keskieuroopassa pääsevät takaisin työelämään siinä kohden, kun lapsi on 3 kk, hoitopaikkoja on tarjolla. Suomessa olet pakotettu jäämään kotiin. 

Vanhempien (etenkin äitien) syyllistäminen ja epärealistiset vaatimukset. Ihan kun lapsen saamisen jälkeen kaiken pitäisi pyöriä vain ja ainoastaan lapsen ehdoilla. 

Synnyttäneiden huono jatkohoito. Ylipäätään synnytykseen ja raskauteen liittyvien ongelmien vähättely ja hoitamatta jättäminen. 

Vierailija
20/29 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain tyhmä lisääntyy enää tällaisena aikana.

Tarkoitatko että silloin oli muka paremmat ajat kun sinut pantiin alulle? Vanhempasi olivat tyhmiä. Ja niin olivat minunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan