Kaarina "munkkeja mökkimatkalla syövä" Kivilahti uusimmassa SARAssa.
"Mieheni huomauttaa heti, jos minulla ei ole korkokenkiä jalassa. Hänestä naisella kuuluu olla korot. Minulle korot onneksi sopivat".
Aika sovinistista puhetta, yäks.
Kommentit (54)
viestin kirjoitti 30, mulla jäi nyt jotenkin tuo miehen varsi ja luomumuna tai jotain sinne päin pyörimään mieleen, vaikka yritinkin sovitella ajatukseni tuonne munkkipuolelle.
että mahtaako Kaarina matkan varrella nauttia munkin lisäksi myös luomumunaa.
kerran melkein ajoi mun päälle mersulla. SItä ennen oli ottanut lentävän lähdön ja töötännyt polkupyöräilijälle, joka oli väärässä paikassa (=olemassa).
Poistui yksi pelko listalta (siis se, että joudun Kaarina Kivilahden yliajamaksi), kun muutin pois Helsingistä. Oli meinaan hurjannäköistä autoilua hällä. Varokaa kaikki töölöläiset!
määrän Fazerin suklaata. Fazerina on lempimerkki.
Siitä on varmaan tovi aikaa, kun sai 50kg suklaata. Eikö kuitenkin jo ikää ole yli 60v..?
pestyn pääni pantiksi. Minulla on todellakin tervasamppoota, mökkimatkani varrella olleessa kahviossa ei myyty muuta sampoota, pakko oli ostaa. Ihanalta se tuoksuu. Pesen itse.
Sovitaan joku aika ja mennään joukolla sisään ostoksille. Sieltä ei sitten lähdetä ennen kuin pari asiaa on selvitetty:
- Salmela vai Retretti.
- Millä shampoolla miehen tukka pestään, eksaktia tietoa merkistä ja menetelmästä.
Paras ketju aikoihin, ettekä edes riitaa saaneet aikaiseksi siitä oliko paikka a) Salmela vai b) Retretti!
Great, girls - vai great girls... :D
kaikki vittuilemaan toisille! Eikö nyt muutama henkilökohtaisuus irtoaisi tällä viestimäärällä?
Paras ketju aikoihin, ettekä edes riitaa saaneet aikaiseksi siitä oliko paikka a) Salmela vai b) Retretti! Great, girls - vai great girls... :D
Paras ketju aikoihin, ettekä edes riitaa saaneet aikaiseksi siitä oliko paikka a) Salmela vai b) Retretti!
Great, girls - vai great girls... :D
kun pohdinnan alla melko suuret asiat kuitenkin. Salmela se taisi olla, Kuortin aakkosmyymälä on pysähdyspaikka. Nämä nyt melko selviä asioita, vai..?
jos mökimatkalla saa luomumunaa 2-4 krt/siivu
jos mökimatkalla saa luomumunaa 2-4 krt/siivu