Kaarina "munkkeja mökkimatkalla syövä" Kivilahti uusimmassa SARAssa.
"Mieheni huomauttaa heti, jos minulla ei ole korkokenkiä jalassa. Hänestä naisella kuuluu olla korot. Minulle korot onneksi sopivat".
Aika sovinistista puhetta, yäks.
Kommentit (54)
Kaarina K pesee miehensä hiuksia ALASTI
ja
Charles Jourdanin KORKOKENGISSÄ
ap
Kaarina K pesee miehensä hiuksia ALASTI
ja
Charles Jourdanin KORKOKENGISSÄ
ap
Toivottavasti tästä ei nyt muodostu säröä tähän asiaan. Mistähän tulisi varmuus asiaan?
ap
paikkoihin. Tai sitten kandee otta Rita Ritsku Tainolaan yhteyttä, hän on vissiin useissa tämmösissä kulttuuritapahtumassa työnsä puolesta.
Aivan kauhistuttais jos tässä kävis samanlainen av-moka kuin siinä Rasmus, Lauri Ignatus asiassa!
Muistatteko, selviskö sekään ikänä?
Voi hyvin keikkua tervashampoopullo kädessä miehensä edessä ilman kainovieno punaa poskilla. Itseäni hävettäisi olla alasti pelkissä korkkareissa ja pestä miehen tukka.
2
Voi hyvin keikkua tervashampoopullo kädessä miehensä edessä ilman kainovieno punaa poskilla. Itseäni hävettäisi olla alasti pelkissä korkkareissa ja pestä miehen tukka.
2
Ei saa hävetä varttaan, voi mennä seksiviilikset!
Et hei, rohkeesti vaan miestä hiuksista kinni ja suihkuun
häpeämme varttamme, mies ja minä :-( Minä pulleavartinen ja miehellä lyhyt varsi.
2
mutta auttaisikohan ne korkokengät tuohon suihkuprobleemaan, joko sinua tai miestä, jotenkin?
Ehkä _kaikki_ onkin niistä koroista kiinni, miettii vale-krokseissaan...
korkokengät. Itse toki voisin niissä keikkuakin.
28
korkokengät. Itse toki voisin niissä keikkuakin.
28
mutta auttaisikohan ne korkokengät tuohon suihkuprobleemaan, joko sinua tai miestä, jotenkin? Ehkä _kaikki_ onkin niistä koroista kiinni, miettii vale-krokseissaan...
ehhehhheh..... :-)
Hanki siis laadukkaat_todella korkeat_kristalliniittisomisteiset korkokengät Boutique Kaarina K:sta.
Suosittelen Giuseppe Zanotin korkkareita, 1 080 e
(kuva uusimmassa SARAssa).
Eikä mitään tervashampoota miehen tukkaan! Linnunmaitoa ja kevyt sively avocadon puolikkaalla.
ap
Mutta mieltäni kaihertaa nyt lähinnä se Kaarinan lomakohde. Retretti vaiko se toinen. Aloin ihan googlata lähimpiä ABC-myymälöitä. Jos vaikka joskus yhyttäisin Kaarinan sieltä, olisi kiva nähdä julkisuuden henkilö bensa-asemalla ihan livenä.
Kaarina syö joskus munkkeja ja käy maalla. Voi miten maanläheistä! Kuka olisi uskonut Kaarinasta!
Ennen luulin, että Kaarina oli vain laiha, ikääntynyt, entinen nätti nainen, jolle varakas aviomies oli perustanut kivan putiikin ja jolla on kaksi laihaa seurapiirikaunottariksi tituleerattua tytärtä, jotka valitettavasti muistuttavat vanhempiaan.
Luen silloin tällöin naistenlehtiä ja sen perusteella tiedän Kaarinan, mutta en tajua, miksi hänestä tehdään oikein haastattelu. (suhteilla?) Luen mieluummin vaikka sata Katri-Helenan ja Jari Sillanpään haastattelua peräjälkeen, sillä heillä saattaa olla yllättävän viisaita ajatuksia. Toisin kuin tällä Kaarinalla.
Ajattelin korkokenkien käyttöä miehellä jotenkin tosi luovasti, ainakin jos oma mieheni heiluisi korkkareissa suihkussa ei varteen ehkä tulisi niin kovin kiinnitettyä huomiota...
30
merkitystä. Ihan samalla viivalla kamppailee viisaiden ajatusten julkituonnissa Jartsan ja Katri-Helenan kanssa. Pitäähän ihmisellä olla se vähemmän syvällinen puoli elämässään, kuten nyt Kaarinallakin tuo munkinhimo.
määrän Fazerin suklaata. Fazerina on lempimerkki.
Ajattelin korkokenkien käyttöä miehellä jotenkin tosi luovasti, ainakin jos oma mieheni heiluisi korkkareissa suihkussa ei varteen ehkä tulisi niin kovin kiinnitettyä huomiota...
Kun vertikaaliseen varteen tulisi korkkareilla lisää pituutta heti, niin ehkä myös mahdollisesti tukan pesun tuoksinassa horisontaaliseksi muuttunut varsi pitenisi silmissä.
30
Tarvitaan ilmeisen paljon myös lakkaa että kampaus kestää viikon
Muistattehan kaikki olla myös Kuorttin ja Heinolan aakkosasemilla "silmä kovana". Heinolassa eityisesti olisi tarjolla luomupuolen lähiruokatori, maistuukohan munkki luomuma?
mainitsi taidekeskus Salmelan ja mielstäni se passaisi hyvin Kartsan kesälomakohteeksi. Tosin eihän Retriitissäkään mitään vikaa ole. Mikkelin suunnalla lienevät likimain molemmat. Eli Mikkelin ABC saattaa hyvinkin olla ensimmäinen "paussipaikka".
2