Kaarina "munkkeja mökkimatkalla syövä" Kivilahti uusimmassa SARAssa.
"Mieheni huomauttaa heti, jos minulla ei ole korkokenkiä jalassa. Hänestä naisella kuuluu olla korot. Minulle korot onneksi sopivat".
Aika sovinistista puhetta, yäks.
Kommentit (54)
Pitäisköhän mun pyytää miestäni huomauttamaan, jos ei ole korkokenkiä mulla jalassa. Jos vaikka en itse ole huomannut!
järkyttävän näköisiä, tosin ovat laihoja joten se kai jollekin riittää kauneuteen.
koska on harrastanut balettia 20 vuotta.
Tämä oli vapauttavaa tietoa!
ap
järkyttävän näköisiä, tosin ovat laihoja joten se kai jollekin riittää kauneuteen.
mieltä kanssasi. Mutta muistam että aikoinaan heitä aina tituleerattiin naisten lehdissä "kauniina tyttärinä". Ellei se olisi muuten lukijalle käynyt selväksi.. ;-)
2
koska on harrastanut balettia 20 vuotta.
Tämä oli vapauttavaa tietoa!
ap
lähimetsään oitis, käpyjä viskelemään.
2
SARAa en ole lukenut, mutta seurapiirirouva antoi saman lausunnon lehdistölle viime kesänä.Tuolloin hän teroitti nauttivansa munkkeja sekä meno- että paluumatkalla Taidekeskus Salmelan jokakesäisiin hurmaaviin avajaisiin. Jotka ovat aivan must kulttuurihappening. Munkkien takia tietty. Mukava kuulla, että muutosta ei tähän elämäntapaan ole tullut, eikä kilojakaan edelleenkään kerry.
liho muodottomiksi maripaita-möhkäleiksi kuten av-mammat.
liho muodottomiksi maripaita-möhkäleiksi kuten av-mammat.
käynee lähes joka viikko mökillään. Mutta käykin vain pari kertaa. No toki silloin voi nauttia munkkia ihan tavis av-mammakin ilman lihomisen pelkoa :-)
mutta munkkien syöminen matkalla Retrettiin on muodostunut suorastaan kulttiasemaan tällä palstalla.
Sehän oli niin, että niitä munkkeja meni 2-4 kpl per siivu. Ja joku tällä palstalla tohti epäillä, että Kartsa menee Mikkelin abc-asemalle yökkäämään ekan satsin sormet kurkussa, hyi, hyi, tuollaista panettelua.
ap
vaikka kuinka paljon. Äitini on samanlainen kuuskymppinen, syö lähestulkoon pelkästään sokeria ja vehnäjauhoja mutta hoikka kuin mikä. Mutta hän ei ole butiikinpitäjä vaan savolainen perhapäivähoitaja ja neljän lapsen äiti.Emme siis saa kuulla hänestä lehtien palstoilta, mutta kuulutinpa tämän nyt tänne. Itse olen saanut väärät geenit:)
mutta munkkien syöminen matkalla Retrettiin on muodostunut suorastaan kulttiasemaan tällä palstalla.
Sehän oli niin, että niitä munkkeja meni 2-4 kpl per siivu. Ja joku tällä palstalla tohti epäillä, että Kartsa menee Mikkelin abc-asemalle yökkäämään ekan satsin sormet kurkussa, hyi, hyi, tuollaista panettelua.
ap
matkalla jo sopivasti aiemmin näitä "aakkosasemia"..? Siis millään lailla panetella en halua.
2
toistuu matkalla Taidekeskus Salmelaan eikä Retriittiin. Siksi jäin miettimään tuota ABC-aseman sijaintia.
2
onko ne tytöt jonkun mielestä kauniita, ihan järkyttävän näköisiä, tosin ovat laihoja joten se kai jollekin riittää kauneuteen.
Toivottavasti tästä ei nyt muodostu säröä tähän asiaan. Mistähän tulisi varmuus asiaan?
ap
Kaarina on todistetusti (lehtijutussa) kertonut, että hän pesee AINA miehensä hiukset!!
En tiedä, tajusiko nuorempi jo hävetä titteliään, koska tuntuu tyystin kadonneen "julkisuudesta".
ei tokikaan. hyvin voi syödä kaksi kertaa vuodessa munkkia.
Mennessä ja tullessa
myös mukana haastattelussa?