G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä. OSA II
Tuo on niin pitkä ketju, että aloitetaan alusta ;)
Mä alotan
Nella
Kommentit (96)
Ja hän on Markus.
Kertokaa, niin kerron onko oikein. =)
Jonas, Tuomas,Elisa, Roosa, Onni, Konsta ja Martta.
(terveiset tutuille)
Ellen, Samuel ja Alma
Asutte jossain Tikkurilassa tms. paikalla, omistusrivitalo asunnossa. Mies reissaa paljon työn takia ja vaimo heiluu mamma ystävien kanssa kahviloissa ja spinningissä.
Mies koulutuksekseltaan joku amk-> mutta on hyvä palkka. Vaimo suurinpiirtein samalla koulutuksella, mutta jäi kotiin heti valmistuttua.
Markuksesta?
Tavallinen duunariperhe,ei prameilla millään.Asuvat rivi- tai omakotitalossa josta vielä velkaa.Paikkana joku lapsiperheiden suosima pientaloalue.
Nuoren parin vihdoin tekemä esikoinen... Äiti valmistuu kohta ja isä on it-alalla. Vuokrakaksio Pikku-Huopalahdessa.
Parikymppiset vanhemmat, äiti catering-alalla ja isä raksahommissa.
Asuvat jollain pienellä paikkakunnalla kerrostalossa.
Nyt on jo kaksi Aapoa paikalla kehittäkääs nyt jotain, vaionko sellainen nimi, jolla ei ole tarttumapintaa?
Aapo:
Aapon äiti on terveyskeskuslääkäri ja isä matikanopettaja. Asuvat lähiössä 80-luvun omakotitalossa, vaikkapa Varkaudessa. Äiti on huomattavasti nuorempi kuin isä ja isä on sinisen nuuka kitsastelija, joka puhuu lapselleen vain kirjakieltä eikä paikallista murretta vaikka muille ihmisille sitä puhuukin. Äiti meikkaa vain tyttöjen iltoihin, joissa käy sangen harvoin.
okt espoossa, wv mutta ei koiraa eikä tule...
Äidillä on lapsia jo kolmelle eri miehelle,tämän Aapon isä olisi halunnut pojalleen nimeksi Aatu,koska ihannoi Hitlerin ajatusmaailmaa ja tekoja.Kai se Aapo oli jokin kompromissi sitten..
Markuksesta?
Tavallinen duunariperhe,ei prameilla millään.Asuvat rivi- tai omakotitalossa josta vielä velkaa.Paikkana joku lapsiperheiden suosima pientaloalue.
No duunareiksi meidät voi kyllä periaatteessa laskea, mies on esimiesasemassa ja itse olen ravintolapäällikkö.
Velkaa ei ole, vaikka vasta muutettiin pientilalle maalle. Lähin naapuri asuu noin 700metrin päässä.
Tuosta prameilusta en tiedä. Yleensä kyllä ostetaan laatua, eikä ostaminen ole hinnasta kiinni. Ei nyt siltikään kehuskella millään. Jotkut nyt ottavat senkin prameiluna että ei kerro uuden auton ostamisesta jne.
Luca ja Jade: Samoin todella nuoret vanhemmat. Asuvat kaupungissa kerrostalossa, haaveissa kolmas lapsi. Äiti yliopisto-opiskelija, isä amatsu-poika, alanaan autot. Asuvat keskisuuressa kaupungissa; Kuopio tai Jyväskylä.
Melko nuoria ollaan, 23-25. Asumismuoto meni väärin, samoin kaupunki :) Ja oikeastaan kaikki muukin meni väärin: ei haluta enempää lapsia, en opiskele yliopistossa, mies ei ole kiinnostunut autoista :D
Hyvä veikkaus silti!
Luca ja Jade: "Alempaa luokkaa" jostain lähiö vuokra kerrostalosta isommasta kaupungista
ei asuta kerrostalossa, mutta ison kaupungin lähiössä kylläkin :)
nuori äiti kylläkin, mutta siinä se sitten olikin.
Yksinhuoltaja, nuori äiti. Eronnut äskettäin. asuu väliaikaiseti vanhemmillaan tai isovanhemmillaan lapsen kanssa.
t. saran äiti
Jos saisi joskus pikkuveljen hänet nimettäisiin Leinoksi ja pikkusisko Hilkaksi.
Parikymppiset vanhemmat, äiti catering-alalla ja isä raksahommissa.
Asuvat jollain pienellä paikkakunnalla kerrostalossa.
Vanhemmat jo yli 35. Asutaan pienellä paikkakunnalla. Äiti elto ja isä myyjä. Tekee nyt kesän kotona raksahommia! Aika hyvin arvattu : )
Meidän muksut :Riina, Veera, Noora ja Laura
Molemmat osui aika lähelle. On autot ja asuntolainat, on koira ja kakarat... Omakotitaloa ei tosin (vielä) ole, eikä asuta missään kaupungissa vaan tämmösessä tuppukylässä. Mies tuo leivän pöytään kyllä ja minä olen kotona, ammatiltani en ole opettaja, mutta vähän sinne päin... Voisin tehdä opetustyötäkin. Farmari tosin vaihtui tila-autoon viime vuonna.