G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä. OSA II
Tuo on niin pitkä ketju, että aloitetaan alusta ;)
Mä alotan
Nella
Kommentit (96)
Ja totuus.. Vanhin poika menee lukion 3. Tuomas ja Elisa 9 luokalle, Roosa aloittaa yläloulun eli 7 kutsuu. Onnin aloittaa 2 ja Konsta 1. Martta on 8kk.
Olen 42 mies saman ikäinen. Mä olen Hesasta mies Espoosta tosin muutettiin maalle 15v sitten. koiria on ajokoira ja mäykkä sekä sekä 2 kissaa. myös kani. Mies on duunari, töissä Vantaalla. Mies on ateisti minä uskossa....
Talo auttamattoman pieni, isompi suunnittelilla.
Että olet hieman yli 40, miehesi vähän vanhempi, ja olette alunperinkin samalta kylältä kotoisin kuin missä nyt asutte, ehkä jopa vanhassa sukutalossa...
Vanhin poika on amistossa ja Tuomas ja Elisa yläasteella.. Roosa ja ehkä onnikin ovat ala-asteiden alkuluokilla, Konsta ja Martta kotona äidin kanssa, Martta 3v.
Miehesi on maanviljelijä tai duunari, suuresta lapsimäärästä huolimatta että ole lestoja tms. uskovaisia..
Lemmikkejä löytyy ainakin koiria ja kissoja, saatat jopa olla koirien kasvattaja (joku keskikokoinen tai iso perhekoirarotu)Jonaksen, Tuomaksen, Elisan, Roosan, Onnin, Konstan sekä Martan äet.
perhe, vanhemmat olleet lasten syntyessä n.30 v tai vähän yli. Hyvissä ammateissa, siis opiskeluja lukion jälkeen. Toinen vanhemmista saattaisi olla ulkomaalaistaustainen/(ruotsinkielinen?)
Osuiko mikään oikeaan?
Meillä on Inkeri, Jarkko, Santeri ja Annika
koulutus voi olla mikä tahansa, mutta pikkuisen esittämisenhalua löytyy. Suvussa ehkä joku ruotsinkielinen, mutta vanhemmista ei kumpikaan. Saattavat olla myös ulkosuomalaisia. Asuvat yhteisöllisessä rivariympäristössä pääkaupunkiseudulla tai korkeintaan Järvenpäässä.
on vajaa 30-v äitinsä ainokainen. Äidistä on tullut yh, äiti harrastaa hevosia ja ellastakin tulee ponityttö.
Asuvat kaupungissa vuokrakaksiossa, veikkaan Amuria tai armonkalliota.
Tinja ja Minea ovat hippiaatteen lapsia. Vihreää vasemmistoa edustavista vanhemmista toinen viimeistelee yliopistotutkintoaan ja toinen toimii järjestösihteerinä.
Tampereen seudulla asuvat.
Neela.
Normiduunari pariskunta. Äiti lähäri/kassa? Isä varastomies/pakukuski?. Vantaalla lähiössä asustaa. Perusasiast kunnossa, vauvasta pidetään hyvää huolta. Osuko :)
Rivarikolmio pääkaupunkiseudulla, isompaa mieititte. Vanhemmat naimisissa, onnellinen perhe. Keskituloisia molemmat vanhemmat, mukavasti tulette toimeen.
Toinen vanhemmista ehkä ulkomaalainen (ranskalainen?) tai ruotsinkielinen (mahd. molemmat vanhemmat).
Perheessä on perinteinen roolijako kotitöiden suhteen. Isä ns. kovalla alalla (laki, kaupallinen ala tms.), äiti ehkä taitelija.
"Laitetaan sitten ihan erilaiset nimet lapsille, ettei niitä vaan niputeta kaksosiksi..."
30-kymppinen AMK-pariskunta Jyväskylästä, harkitsevat muuttoa rivitalosta omakotitaloon, mutta velkaa on jo ihan saatanasti.
Olavi, Ilona ja Ivalo