Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka vinkkasit Bare Minerals mineraalimeikeistä:

Vierailija
21.07.2010 |

ostin starttipakkauksen tänään ja olen ihan myyty. Ihoni hohtaa ja olen kuin 10 vuotta nuorempi :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noista tietää mikä on oikea sävy? Pitääkö muka tilata vain hirveä määrä näytteitä?

kun hehkutan tässä ketjussa näitä, mutta kun ovat vaan ihan älyttömän hyviä meikkejä. Tässä linkki Lily Lolon meikkipohjiin, valinnanvaraa riittää <a href="http://www.lilylolo.co.uk/productlist.asp?parent_id=4&show=all" alt="http://www.lilylolo.co.uk/productlist.asp?parent_id=4&show=all">http://www.lilylolo.co.uk/productlist.asp?parent_id=4&show=all</a&gt;

Vierailija
42/45 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita myyjiä en tiedä, mutta Englannista tilattuna tulee halvemmaksi.

Näytteitä ei tarvitse tilata kamalasti, kun katsoo tarkkaan kuvat ja arvio oman ihonsävynsä, lukee värien kuvaukset ja valitsee sen mukaan. Itse onnistuin kerralla nappiin, joten enää ei tarvitse näytteiden kanssa pelailla. Sen verran hyviä meikkejä että kyllä sen näyteruljanssin jaksaa, siinä pääsee sitä paitsi ihan oikeissa olosuhteissa testaamaan miltä se meikki päivän mittaan näyttää. Kaupassa kaupan valoissa kokeiltuna tulee helposti ostettua väärä sävy.

eli jos olet tosi vaalea, löydät omasi parin vaaleimman värin joukosta. Jos olet ihan tummaihoinen niin sitten tummimpien joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lähetys viikossa, kun tilasin Lily Lololta

Vierailija
44/45 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peitä mun ihoni virheitä niin hyvin kuin nestemäinen meikkivoiden MUTTA on ainoa, jota ihoni kestää ilman ihottumia! Tekee kyllä ihosta nätin, ei siinä mitään.. siis ainakin paremman kuin ilman meikkiä. Olen käyttänyt paljon arkimeikissä.. baariin johonkin satunnaiskäyttöön sitten sitä perinteistä meikkivoidetta.

Niin ja noissa mineraalimeikeissä on luonnollinen uv-suoja! Ehkäisee siis ryppyjä, tavallaan, kun suojaa auringolta ;)

Mä löysin suht hyvän sävyn. Tutustukaa huolella noihin vaihtoehtoihin ja tilatkaa muutamaa sävyä joiden uskotte sopivan. Mieluumin ehkä liian vaaleaa kuin tummaa? Ja saahan niistä näytteistäkin sitten sekoitettua itselleen sopivan värin. Tilatkaa ensin näytteitä, ettei rahat mee hukkaan jos heti tilaa ison eikä olekaan oikea sävy. Niistä näytteistäkin meikkaa jo mooooonta kertaa. laittakaa youtubeen mineral makeup hakuun, niin löytyy myös videoita, joissa opastetaan noita käyttämään.

Vierailija
45/45 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin BM:n alkupakkauksen briteistä, hinta oli 45€ sis postikulut. Kicksissä tuo maksaa kai jotain 90€. Mutta tuossa on siis kaikki siveltimet, pohjat, aurinkopuuteri, puuteri, jne). En tiedä paljonko yksittäinen purkki maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan